Marketingul Direct. Realitatea din Romania si perspectiva americana.

BUCURESTI - 5 mai 2006

Comunicat tip General in Afaceri

Marketingul Direct – un domeniu nou şi încă plin de necunoscute. La Conferinţa RoDirect 2006, ARMAD vă oferă noi direcţii şi soluţii de la aşii Marketingului Direct din Europa şi SUA.

Marketingul Direct. Realitatea din Romania si perspectiva americana.

Pe 1 şi 2 iunie, la Crowne Plaza, prima conferinţă internaţională de Marketing Direct din România deschide calea spre o abordare modernă şi eficientă. După RoDirect 2006 nu veţi mai marketa niciodată la fel!

De unde a inceput? Unde a ajuns? Spre ce se indreapta? Si mai ales, cum vă ajută în dezvoltarea afacerilor?

Ne intereseaza ce au făcut alţii să le mearga atât de bine? Spre exemplu, americanii? Andrew Thomas ne aduce perspectiva americană asupra MD: tot mai multe companii americane de toate mărimile realizează că Marketingul Direct este ACEA cale de a-şi dezvolta afacerile într-o economie globalizată în ascensiune. Firmele de MD îşi educă clienţii cu privire la ceea ce este şi ceea ce nu este Marketingul Direct. Această prezentare va aduce audienţei cele mai bune practici americane despre cum işi educa direct marketerii de succes clienţii pentru a-i învaţa că Marketingul Direct este cea mai buna alegere pentru ei. Mai multe puteţi afla în prezentarea lui Andrew Thomas, profesor la Universitatea Akron, SUA -'Marketing-ul Direct - o perspectivă americană'

Dar în Romania cum stau lucrurile? Sunt oamenii de afaceri români pregătiţi să îşi dezvolte afacerile la standarde internaţionale? Ioan Coacă, reprezentantul Open Public Services România, propune o interpretare inedita a evoluţiei Marketingului Direct in Romania, evaluarea momentului actual şi, în raport cu aceste premize, o posibila viziune asupra viitorului. “Marketingul Direct in Romania – o posibila schimbare de direcţie?” este titlul prezentării sale, pe care o puteţi asculta la RoDirect 2006.

Sponsorii principali ai evenimentului sunt Hit Mail, Linea Directa Communications, Mailers, Open Public Services, Reader’s Digest şi Xerox România care vor susţine direct evenimentul şi vor oferi participanţilor soluţii specializate pentru piaţa de marketing direct din România. Pe lângă aceştia, sponsori ai evenimentului sunt Austrian Post, Bosch Electrocasnice şi Leo Burnett Romania.

Conferinţa se adresează tuturor celor interesaţi de marketingul direct, strategii de marketing, data strategy, strategii de comunicare, marketing online, telemarketing şi în general de căutarea unor soluţii noi şi eficiente de a se adresa cât mai inteligent şi strategic consumatorilor. Lucrările conferinţei RoDirect 2006 se vor întinde pe durata a două zile – 1 şi 2 iunie iar doritorii se pot înscrie la rodirect2006@maximize.ro sau tel. 021-300.39.35.

Partnerii media ai evenimentului sunt Ziarul Financiar, Media & Advertising şi Vodanet Media.


Organizatorul conferinţei este agenţia Maximize Communications, creaţia pentru întregul eveniment este dezvoltată de Proximity Bucharest, iar Xpress Printing asigură materialele tipărite pentru eveniment.

Despre Maximize Communications

Contact:

Ioana Teodorescu – Maximize Communications
ioana.teodorescu@maximize.ro ; 300.39.30


Inscrieri la:
rodirect2006@maximize.ro ; 300 39 30/300 39 35

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/maximize-communications1/marketingul-direct-realitatea-din-romania-si-perspectiva-americana-