Natural si Savoarea sub o noua infatisare – Maximize Communications a dezvoltat pentru Danone noul ambalaj Nutriday.

BUCURESTI - 17 iulie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Începând cu luna iunie iaurturile Natural şi Savoarea de la Danone se găsesc în magazine într-un nou ambalaj. Parte a unui proces complex de rebranding desfăşurat pentru aceste două mărci de Danone România, ambalajul Nutriday a fost creat de agenţia Maximize Communications şi reprezintă un element important al lansării noului range Nutriday.

Natural si Savoarea sub o noua infatisare –  Maximize Communications a dezvoltat pentru Danone noul ambalaj Nutriday.

Pornind de la o idee simplă şi de la cele 7 beneficii ale consumului de iaurt pe care noul Nutriday le aduce consumatorilor, echipa de la Maximize Communications a dezvoltat un ambalaj modern şi prietenos pentru noul Nutriday. Prin identitatea vizuală şi designul ambalajului s-a câştigat atât unificarea celor două mărci sub un singur nume cât şi o poziţionare a produsului prin comunicarea celor 7 beneficii ale consumului de iaurt, un element esenţial al relansării Natural şi Savoarea sub marca Nutriday. Cele 7 beneficii sunt enunţate pe ambalaj sub forma unor îndemnuri pentru o viaţă sănătoasă, aratând că iaurtul te ajută să te păstrezi în formă, să-ţi păstrezi vitalitatea, să te simţi confortabil, să fii puternic, să creşti sănătos, să te hrăneşti activ şi nu în ultimul rând să te bucuri de gustul excelent al iaurturilor Nutriday. Pentru a ilustra aceste 7 beneficii au fost create 7 icon-uri, 7 omuleţi care arată fiecare dintre elementele unei nutriţii sănătoase, zi de zi.

Despre proiectul de packaging Nutriday, Irina Stoleru, Creative Director la Maximize Communications declară “Rebrandingul celui mai mare jucator de pe piaţa iaurturilor (Natural/Savoarea) a fost pentru un prilej de a demonstra viziunea noastră creativă şi strategică, un proces menit să redefinească personalitatea, valorile şi strategia unuia dintre cele mai cunoscute branduri din Romania. Adunându-le într-o singură familie – Nutriday – şi avand o viziune grafică puternică, comună a întregului range, comunicarea produsului este mult mai clară şi consistentă.”

Despre Maximize Communications

Echipa Maximize Communications care a “pus pe raft” aceste noi ambalaje este formată din Elena Scutaru, Account Director, Ioana Teodorescu, Senior Account Executive, Irina Stoleru, Creative Director şi Otilia Coman, Senior Copywriter, iar din partea clientului Danone România proiectul a fost coordonat de Alina Imbrea, Brand Marketing Manager şi de Roxana Frunză, Marketing Trainee.

Ioana Teodorescu

Maximize Communications
300.39.30

ioana.teodorescu@maximize.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/maximize-communications1/natural-si-savoarea-sub-o-noua-infatisare-maximize-communications-a-dezvoltat-pentru-danone-noul-ambalaj-nutriday-