BEA O CAFEA BUNA, IA UN PREMIU MARE!

BUCURESTI - 8 februarie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

NESCAFE, esenta cafelei bune, lanseaza o noua provocare consumatorilor sai si celor care stiu sa aprecieze o cafea buna: campania promotionala “Castiga un Hummer cu NESCAFE”.

Toti cei care vor trimite o folie de aluminiu de la orice cutie NESCAFE Classic sau Brasero sau 15 ambalaje goale ale pliculetelor de NESCAFE Classic, Brasero sau NESCAFE 3in1 au sansa unica sa castige marele premiu: un autoturism Hummer H2 in valoare de 100.000 USD. In plus, NESCAFE pune in joc alte 50.000 de premii, constand intr-una din deja celebrele cani rosii NESCAFE. Desemnarea tuturor castigatorilor se va
face prin tragere la sorti.

BEA O CAFEA BUNA, IA UN PREMIU MARE!

“Castiga un Hummer cu NESCAFE” este singura promotie integrata de pe piata romaneasca la care participa toate tipurile de ambalaje NESCAFE Classic, Brasero si 3in1. Campania publicitara se va derula in perioada 1 februarie - 15 aprilie 2005 si va fi comunicata intens pe toate canalele media importante TV, radio si presa.

Campania integrata de comunicare cuprinde 4 spoturi TV, 1 spot radio, ad-uri de presa si componenta de activare la locul de vanzare. In unele dintre magazinele in care se desfasoara promotia va fi expus si marele premiu - autoturismul Hummer H2 - in ideea prezentarii premiului consumatorilor si ca un indemn pentru acestia de a participa la promotie. Mai mult, insusi Wake Up Man, carismaticul personaj central al promotiei, va cobori din nou de pe ecran in mijlocul consumatorilor, animand si rasplatind cu premii instant cumparatorii de NESCAFE din magazinele si lanturile internationale de supermarketuri si hypermarketuri din cele mai importante orase ale tarii, in care caravana “Wake Up Man” va poposi. Dintre orasele implicate in promotie mentionam: Brasov, Timisoara, Craiova, Iasi, Constanta, Cluj, Ploiesti, Oradea si Bucuresti.
Claudiu Lapadat, Group Brand Manager: “Dorinta noastra este sa oferim consumatorilor nostri experiente memorabile alaturi de NESCAFE. Promotia a inscris NESCAFE pe un trend ascendent in ceea ce priveste volumele vandute si cota sa de piata in 2004. Pe perioada campaniei Wake Up Man, NESCAFE a realizat o crestere de 60% fata de aceeasi perioada a anului 2003. Am inregistrat, de asemenea, un numar record de participanti la promotie: peste 350.000, cu 23% mai multi decat in 2003. Toate acestea in conditiile in care numarul campaniilor promotionale aflate in derulare in aceeasi perioada cu Wake Up Man a fost dublu fata de anul anterior.”

Despre McCann Erickson

Grupul Nestlé este o companie de incredere cu marci si produse foarte apreciate, rezultate din intelegerea excelenta a nevoilor consumatorilor si avand drept cea mai importanta resursa: oamenii ce compun compania. Avand la baza un continuu proces de cercetare si dezvoltare, Nestlé creeaza viitorul in nutritie, ajutand consumatorii de pretudindeni sa se bucure de “Hrana buna, viata buna”. Calitatile Nestlé sunt fundamentul pe care compania va deveni lider in domeniul alimentatiei, bauturilor, nutritiei, sanatatii si bunastarii.

Nestlé este prezent in tara noastra din anul 1995. Astazi, portofoliul Nestlé Romania include: cafeaua solubila NESCAFE, cacao instant Nesquik, napolitanele JOE, batoanele de ciocolata Lion, condimentele si supele MAGGI, cereale pentru mic dejun (Nesquik, Chocapic, Cini Minis, Fitness, Kangus, Cheerios, Corn Flakes), produsele pentru hrana sugarilor Nestlé si hrana pentru animale (Purina, Friskies, Darling, Gourmet).

Raluca Bob
23 23 727

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mccann-erickson/bea-o-cafea-buna-ia-un-premiu-mare