McCann pune in aplicare “Ordine si disciplina: Legea germana a puritatii berii”
BUCURESTI - 21 iunie 2005
Comunicat tip General in Media / Publicitate
Daca ati trecut in ultima vreme prin Piata Unirii, cu siguranta ca ati remarcat noul panou Beck’s. El face parte dintr-o campanie inovativa de panotaj exterior, demarata la inceputul lunii iunie.
Titus Dumitrescu, copywriter, McCann/Creative Services:
“Legea germana a puritatii berii este:
a) precisa, ca orice lege germana;
b) usor de respectat, ca orice lege precisa;
c) respectata de berea germana nr. 1 in lume.
Asa s-a nascut primul outdoor de la lansarea in 2003 a berii Beck’s.
Dedicat legii germane a puritatii berii, outdoorul reprezinta un ansamblu format din 5 cilindri pe care i-am umplut cu apa, hamei, malt, la care am adaugat o sticla Beck’s generata 3D si eticheta. In ordine si disciplina.”
Alte panouri asemanatoare vor fi montate in urmatoarele luni si in tara.
Despre McCann PR
Echipa McCann care a lucrat la acest proiect este formata din: Alexandru Dumitrescu – Head of Copy, Titus Dumitrescu – Copywriter, Radu Tinc – Art Director, Gabriela Alexandrescu – Account Executive, Petre Bruma – Production Manager, Victor Stroe & Gabriel Andrei – Media Managers.
Echipa Interbrew: Mihai Ghyka, Marketing Director si Rodica Draghici, Brand Manager.
Ana Adi,
McCann PR,
tel. 232.37.27
ana_adi@mccann.ro