10 Inovatii de nota 10

BUCURESTI - 11 mai 2015

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate

Consumatorii au votat “Produsul Anului 2015®”

Gala Produsul Anului

Gala Produsul Anului

 “Ne bucura faptul ca si editia din acest an se inscrie in lista editiilor cu noi categorii, semnalizam in plus de aceasta data o concentrare mai mare in zona produselor alimentare, tradus ca o urmare fireasca a unui climat de consum concentrat in prezent mai mult pe nevoile de baza” 

Mihaela Paduraru – Project Manager “Produsul Anului” Media Concept Store

 

Media Concept Store, agentia de comunicare ce reprezinta in Romania proiectul “Produsul Anului” a acordat premiile asociate acestei competitii aflata la a 6-a editie, in cadrul unei Gale, care s-a desfasurat la J.W. Marriott Bucharest Grand Hotel, in data de 7 Mai.

 

Brandurile alese de consumatori, in urma studiului realizat de nivel national, care vor purta eticheta rosie “Votat Produsul Anului®” timp de 12 luni,  incepand cu luna mai a acestui an, sunt:

Coccolino Creations (Unilever)

Delicii Calde Bruschetta (Hochland Romania)

Cappy Pulpy Piersica (Coca-Cola Hellenic Romania)

Martinel Gustarica (H&E Reinert Romania)

Zuzu 1.8L (Albalact)

Salam Sissi (Caroli Foods Group)

Sunca din piept de curcan Reinert (H&E Reinert Romania)

Doppelherz System Omega 3 Konzentrat (Queisser Pharma)

Aquafresh Complete Care (GlaxoSmithKline)

Doppelherz Aktiv – Calciu, Magneziu, Zinc, Seleniu (Queisser Pharma)

Produsul Anului este cel mai amplu studiu realizat pe consumatorii romani, in urma caruia este premiata inovatia in categoria bunurilor de larg consum. Conceptul care anima ”Produsul Anului” a fost introdus in Franta in urma cu 28 de ani, este prezent in peste 40 de tari.

 

Studiul s-a desfasurat in luna aprilie 2015, pe un panel de 4.000 de consumatori romani, constituit din persoane cu varsta de peste 18 ani, intr-un esantion reprezentativ la nivel national. Produsul Anului este desemnat cel care acumuleaza cel mai mare punctaj la toate cele trei criterii: atractivitate, inovatie si satisfactie. In studiu se pot inscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovatie in ultimele 18 luni pana la data startului competitiei.

 Analiza datelor a fost realizata de compania de research specializata, EXACT Cercetare si Consultanta, membra ESOMAR (European Society for Opinion and Market Research), pe un esantion de 4000 respondenti, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.5%.

Despre Media Concept Store

Media Concept Store, agentie de comunicare, infiintata in 2010, participant si membru al juriului in festivaluri internationale de publicitate. Castigator Gold Young Lions Design - Cannes Lions 2013, jurat Eurobest 2010 si Dubai Lynx 2015

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/media-concept-store/10-inovatii-de-nota-10