Media planning

Definitie Media planning

In cadrul strategiei media, activitate constand in : - selectarea mediilor si suporturilor de publicitate - stabilirea orarului de difuzare: numar, data, orar de aparitie succesiva a anunturilor (in presa scrisa), programarea spoturilor radio si/sau TV - determinarea exacta a bugetului promotional (in functie de costul de achizitie al spatiului), element determinant in cadrul strategiei de comunicare a firmei.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Media planning? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Media planning.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Media planning. Definitiile termenilor despre Media planning cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Media planning, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Media planning.