Asigurarile de viata sunt acum mai aproape de publicul larg

BUCURESTI - 19 octombrie 2010

Comunicat tip General in Banci / Asigurari

Incepand de astazi, asigurarile de viata sunt mai aproape de publicul larg prin intermediul www.asigurariledeviata.ro, portal care ofera, intr-un limbaj accesibil, toate informatiile de care poate avea nevoie un client interesat de o astfel de polita.

Asigurarile de viata sunt acum mai aproape de publicul larg

Lansarea portalului marcheaza demararea unei noi campanii de comunicare sub egida Media XPRIMM, ale carei obiective sunt educarea si informarea publicului larg cu privire la domeniul asigurarilor de viata.
„Asigurarile de viata reprezinta un element obisnuit in viata cetatenilor Uniunii Europene. Daca ei cheltuiesc in medie 1000 euro pe luna pentru aceste produse de protectie financiara, studiile de specialitate si sondajele arata ca multi romani nu le cunosc nici rolul si nici importanta. Pornind de la aceasta stare de fapt, www.asigurariledeviata.ro isi propune sa contribuie la efortul de a schimba aceasta perceptie si sa devina prima sursa de informare a romanilor care se gandesc la un moment dat sa contracteze o polita de asigurare de viata”, a declarat Alexandru CIUNCAN, coordonatorul campaniei si Business Development Director al Media XPRIMM.

Asigurari unit-linked, de tip dota, de tip renta, de viata pe termen limitat sau nelimitat, toate aceste produse sunt prezentate, pentru prima data, publicului larg, intr-o forma accesibila, pe intelesul tuturor. Scopul acestui nou proiect consta in determinarea romanilor de a constientiza utilitatea acestor produse de protectie financiara, in contextul economic si social actual.

In aceasta etapa de start, campania de promovare a conceptului de asigurare de viata in randul publicului larg din Romania este sustinuta de UNIQA Asigurari de Viata si de AVIVA Asigurari. Acoperirea mediatica este asigurata de TVR Info, RFI – Radio France Internationale, cotidianul Romania Libera si www.wall-street.ro.

Despre Media XPRIMM

Media XPRIMM a demarat in urma cu mai bine de un an o ampla campanie de informare a populatiei cu privire la conceptul de asigurare.
Prima componenta a acestei campanii a reprezentat-o un portal dedicat conducatorilor auto - www.constatulamiabil.ro, web-site dedicat informarii publicului cu privire la aspecte practice derivate din implementarea constatarii amiabile.

Ca urmare fireasca, la inceputul lunii septembrie 2009 a fost lansat www.asigurarealocuintelor.ro , premiera in domeniul informarii si educarii publicului larg asupra importantei, rolului dar si asupra problemelor specifice asigurarilor de locuinte.

A urmat www.asigurareamasinilor.ro, care a devenit repede una dintre principalele surse de informare pentru conducatorii auto din Romania.
Prin www.asigurariledeviata.ro, Media XPRIMM lanseaza cel mai nou produs al sau, dedicat publicului larg, si conceput ca o platforma de promovare si sustinere a asigurarilor de viata.

Despre Media XPRIMM
Media XPRIMM si-a asumat inca de la infiintare rolul de companie de relatii publice a pietei asigurarilor. In cei peste 12 ani de activitate, compania si-a diversificat activitatea si in domeniul pensiilor private.
Astfel, Media XPRIMM se pozitioneaza drept cel mai important vector de comunicare in si dinspre industriile asigurarilor si pensiilor private din Romania. Mai multe detalii despre compania, produsele si serviciile noastre sunt accesibile pe www.xprimm.ro.

Oana RADU
PR Executive
Media XPRIMM
0755 015 510
oana.radu@mxp.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/media-xprimm/asigurarile-de-viata-sunt-acum-mai-aproape-de-publicul-larg