ARDAF, Membru al Grupului Generali, lanseaza campania de promovare a produsului Asigurarea Obligatorie Auto (RCA) 2010 (iarna)

BUCURESTI - 19 decembrie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Campania ofera clientilor care isi incheie polita se asigurare auto obligatorie la ARDAF in perioada 15 decembrie 2009 – 28 februarie 2010 posibilitatea de a participa la tragerea la sorţi pentru a câştiga unul dintre cele 100 de autoturisme DACIA Logan.

Oferta Ardaf este o premieră prin proporţiile premiilor oferite. Este pentru prima dată cînd un asigurator oferă 100 de autoturisme ca premiu al unei singure promoţii. Practic, şansele clienţilor de a câştiga un autoturism nou sînt de 100 de ori mai mari decît în cazul unei promoţii clasice

Ca vector de imagine al campaniei a fost folosit deja cunoscutul Cosmin Tudoran – membru al trupei Cassa Loco. Alegerea s-a dovedit una inspirata pentru ca el intruchipeaza intocmai un dac veritabil, sustinand cu umor si inteligenta promovarea campaniei. Campania “DACII” este sustinuta de print, spoturi radio si TV prin care, pornind de la faptul ca stim cu totii ca radacinile ni le tragem din vestitul neam dac, se doreste constientizarea clientilor ca oricine poate avea sansa de a fi conducatorul unei Dacii. Dacia Logan. De aici si premierea a 100 de norocosi asigurati cu RCA ARDAF in perioada campaniei cu DACII Logan.

Campania vine in intampinarea clientilor care, oriunde s-ar afla in tara, nu trebuie decat sa completeze un talon si vor afla in direct, pe 14 martie 2010, in cadrul emisiunii DANUT SRL daca sunt castigatorii unuia din cele 100 de mari premii.

Campania a fost conceputa si realizata de agentia de publicitate Media Consulta International.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mediaconsulta-international/ardaf-membru-al-grupului-generali-lanseaza-campania-de-promovare-a-produsului-asigurarea-obligatorie-auto-rca-2010-iarna