Caravana Nissan a contribuit la vânzările record din iunie

BUCURESTI - 19 iulie 2005

Comunicat tip General in Auto

3.500 kilometri parcurşi în 35 de zile şi 17 oraşe străbătute. Acesta a fost traseul Caravanei Nissan, desfăşurată în perioada 25 mai – 8 iulie 2005 şi la care au participat aproximativ 50.000 de vizitatori, fiind efectuate nu mai puţin de 1700 de drive teste.

Caravana Nissan a contribuit la vânzările record din iunie

„Scopul Caravanei a fost atins: clienţii au putut să constate că Nissan propune tehnologii performante şi inovatoare, rămânând în acelaşi timp o marcă accesibilă ca preţ. De asemenea, rezultatele acestei acţiuni s-au văzut în vânzări. Am avut o lună record cu vânzări de peste 250 de unităţi, cu 67% mai mult decât în luna mai. Am ajuns ca astăzi să avem un total de 950 unităţi vândute, ceea ce echivalează cu vânzările înregistrate în 2003”, a declarat Viorel Eremia, Brand Manager Nissan.

După acest periplu, Caravana a revenit în Bucureşti, prilej cu care dealerul Badsi Nissan a pus la dispoziţia celor interesaţi în perioada 15-17 iulie, în incinta Romexpo, 20 de vehicule din toată gama Nissan pentru a fi testate.
Au fost prezentate, alături de noul Patrol, Pathfinder, 350 Z – cele mai noi modele lansate pe piaţă – şi deja consacratele X-Trail, Pick -up, Primera, Almera şi Micra.

De asemenea, clienţii au putut descoperi şi promoţiile acestui sfârşit de caravană: Almera şi Primera cu discounturi de până la 500 de Euro, respectiv 1 200 Euro. În plus, X- Trail beneficiază de cea mai bună ofertă de finanţare pentru un vehicul 4x4 - 4,4% prin RCI Leasing Romania.

Despre MediaInterview

PATROL - istoria de peste 50 de ani a modelului Nissan Patrol se continuă cu succes cu a şasea generaţie. Mai mult decât un facelift, actuala generaţie Patrol beneficiază de schimbări exterioare şi interioare semnificative, rămânând în acelaşi timp unul dintre puţinele modele off - road autentice disponibile pe piaţă.

PATHFINDER - vehicul complet nou asamblat în Europa, modelul beneficiază de un interior spaţios cu şapte locuri care pot genera nu mai puţin de 64 de configuraţii. Pathfinder reuneşte cele mai bune caracteristici ale unor clase complet diferite: polivalenţa unui MPV, performanţele dinamice ale autoturismelor şi abilităţile cerute de la un vehicul 4x4 care se respectă.

PICK – UP - lider de piaţă din 2001, actualul model va lansa noii generaţii de pick-up Navara (al cărui debut european s-a făcut în martie 2005 la Salonul Auto de la Geneva) o mare provocare: repetarea sau chiar depăşirea performanţelor actualului Pick –up.

MURANO - caracterizat de constructor ca fiind un 4x4 urban sportiv, crossoverul Murano oferă un interior spaţios cu cinci locuri, poziţie înaltă de condus specifică unui SUV, performanţe, confort şi manevrabilitate demne de o berlină de lux.

X – TRAIL - a fost conceput pentru a atrage clienţii tineri, precum şi pe cei al căror spirit a rămas tânăr. Comportamentul rutier deosebit de sofisticat este asociat cu reale aptitudini de vehicul de teren, susţinute de siguranţa şi tehnologia de ultimă generaţie.

PRIMERA - reprezintă un vehicul foarte important pentru imaginea mărcii Nissan. Este un model distinct, cu design modern, asociat cu o tehnologie avansată şi care a ajutat la schimbarea imaginii Nissan, atrăgând noi tipuri de clienţi.

350 Z - de cinci generaţii, Z înseamnă inima, sufletul şi pasiunea Nissan pentru automobile. Adrenalină şi 280 CP - 350Z a fost revizuit pentru a se adapta vitezelor medii mai ridicate şi condiţiilor de conducere mai exigente din Europa. Cu acest model de excepţie, Nissan demonstrează că nu este doar un constructor 4x4 prin excelenţă, ci şi unul care ştie să facă maşini sport remarcabile.

Dan Costea
Media Relations Manager
MediaInterview
0726.246.036.

dan.costea@mediainterview.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mediainterview/caravana-nissan-a-contribuit-la-vanzarile-record-din-iunie