Liderul de piata Hecht Romania a finalizat procesul de rebranding

BUCURESTI - 17 octombrie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Incepand de joi, 12 octombrie, HECHT Romania, lider de piata in domeniul tipografic, se numeste Impression Graphics Romania si face parte din cel mai important grup tipografic pentru postere multiformat din Europa – Impression Group S.A., cu o cifra de afaceri anuala de peste 115 milioane de euro. Momentul a fost marcat joi, 12 octombrie, printr-un eveniment spectaculos la care au participat reprezentanti ai mass media, clienti, prieteni si partenerii de afaceri.

Liderul de piata Hecht Romania a finalizat procesul de rebranding

Dupa 150 de ani de existenta in Europa si 8 ani de activitate pe piata din Romania, timp in care si-a castigat pozitia de lider de piata prin calitatea materialelor si apetenta pentru inovatie, Hecht Romania se afla in pragul unei noi schimbari.
Impression S.A Group of Companies este singura companie de productie publicitara care ofera solutii inovative pentru cele mai importante si complexe campanii desfasurate in Europa, de la servicii de creatie pana la productie outdoor de mari dimensiuni.
Pe o piata competitiva si in continua transformare, cele 35 de companii Impression, localizate in peste 20 de tari din Vestul, Centrul si Estul Europei detin pozitia de lider oriunde s-ar afla.
Pasiunea pentru inovatie, cunostintele tehnologice din domeniu, calitatea serviciilor oferite si reteaua europeana pe care o poseda sunt doar cateva dintre avantajele de care se bucura cei ce apeleaza la serviciile Impression S.A. Group. Anual, cele peste 45 de milioane de postere care vad lumina zilei in cadrul grupului, folosind tehnologie avansata offset, serigrafie sau imprimare digitala, vorbesc despre calitatea Impression.
Strategia Impression consta in valoarea adaugata pe care fiecare companie o aduce in cadrul grupului. Fiecare reprezentanta este puternic recunoscuta pe plan local, astfel incat, pe langa solicitarile la nivel international, ele sunt capabile sa raspunda si cererii de piata specifice fiecarei tari.
Ca urmare a cresterii economice generale si a dezvoltarii tehnologiei specializate, piata de print de mari dimensiuni din Romania este, la randul ei, in continua crestere. Rebrandingul Hecht este una dintre consecintele firesti ale dezvoltarii acestui segment, care va permite sa se raspunda optim solicitarilor pietei.

Despre MediaInterview

Impression Graphics Romania are ca obiectiv ca in urmatorii 3 ani sa dezvolte o linie de productie POSm si sa deschida in Romania prima fabrica offset pentru printuri de mari dimensiuni.
Geo Baraian
Managing Director
Impression Graphics Romania SRL
ISO 9001 Certified Company
Biharia 67-77
Tel: +4 021 201.12.40
Fax: +4 021 201.12.41
geo.baraian@impression-global.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mediainterview/liderul-de-piata-hecht-romania-a-finalizat-procesul-de-rebranding