Ultimele tendinţe în securitatea şi automatizarea sucursalelor introduse pe piaţă de Mellon România

BUCURESTI - 1 martie 2007

Comunicat tip General in Banci / Asigurari

Soluţiile Mellon pentru securitatea şi automatizarea sucursalelor ajută clienţii în maximizarea eficienţei, reducerea costurilor şi creşterea gradului de confort şi satisfacţie în operaraţiunilor introduse zilnic.

Mellon România a prezentat în cadrul evenimentului organizat în data de 28 februarie 2007, ultimele tendinţe internaţionale în securitatea şi automatizarea sucursalelor. La acest eveniment au participat reprezentanţi de la cele mai mari instituţii financiare şi companii de utilităţi publice din România.

Printre invitaţii care au susţinut prezentări în cadrul seminarului se numară Angelos Angelidis, Director General la Mellon România, Stefanos Karapetsis, Director Executiv al Grupului de Companii Mellon, Martin Blomdahl, Director General al companiei Robur. De asemenea, domnul Cristinel Sebe, Director Tehnic - ICECON şi Preşedinte al ASRO, a subliniat procesele avansate de standardizare realizate de Comitetul Tehnic 336 - depozitarea sigură a banilor, valorilor şi documentelor – ASRO.

Sub tema 'The Future of Branches: Customer Friendly & Secure', prezentările s-au concentrat pe două provocări cheie cu care băncile şi alte organizaţii se confruntă în România. Pima provocare se referă la securitatea si infrastructura institutiilor financiare. “Ca urmare a aderării României la Uniunea Europeană, instituţiile financiare şi alte organizaţii cu un număr mare de tranzacţii financiare trebuie să facă faţă unei mari provocări cu privire la politica de securitate şi infrastructură. Incepând cu 1 ianuarie 2007, companiile de asigurări şi-au adaptat politicile conform standardelor impuse de Uniunea Europeană cu privire la problemele de securitate. In caz de incendiu, furt sau alte dezastre, companiile de asigurări sunt răspunzătoare numai pentru acele obiecte de valoare care sunt depozitate în locuri corespunzătoare (seifuri, cutii de depozit, dulapuri rezistente la incendii etc.)”, a afirmat Angelos Angelidis, Director General la Mellon România. “Scopul acestui eveniment a fost acela de a oferi clienţilor noştri informaţii la zi cu privire la aceste standarde de dezvoltare şi de a le prezenta soluţiile care răspund cel mai bine nevoilor lor de functionalitate si reducere a costurilor.”

Automatizarea sucursalelor este cea de a doua provocare. Aceasta face referire la cea mai nouă abordare de pe pieţele financiare internaţionale privind canalul “tradiţional” al băncilor: sucursala. Prin aceasta se facilitează realizarea rapida a tranzactiilor de rutina, atât din puctul de vedere al angajatilor cât şi din cel al clientilor, ajungându-se în acest mod la îmbunătăţirea activităţilor de vânzări ale sucursalei şi la optimizarea relaţiilor acesteia cu clienţii, contribuind în acelaşi timp la reducerea costurilor operaţionale.

In acest context, compania a prezentat, două soluţii inovatoare. Terminale pentru plăţi facturi ce permit consumatorilor să facă diverse operaţiuni (incărcarea cărţilor de credit, achitarea ratelor la împrumuturi, plata facturilor de utilităţi) în regim neasistat (self-service). Cea de a doua este o soluţie de tip Teller Cash Recyclers, care ajuta casierii printr-o completa automatizare a securizarii tranzacţiilor.

“Pentru Mellon, a ajuta clienţii in atingerea obiectivele de afaceri reprezintă o prioritate. Acesta a fost şi scopul acestui eveniment, acela de a informa clienţii nostri locali cu privire la modelele folosite de către marile companii financiare la nivel global”, a adăugat domnul Angelos Angelidis.

Despre Mellon Romania SA

Despre Mellon România
Mellon România S.A., filială a Mellon Technologies, a fost infiinţată în anul 2001 în Bucureşti şi oferă soluţii de front-end şi back-end companiilor care lucrează cu persoane fizice, băncilor care au activitate de retail, companiilor de utilităţi publice, companiilor de telecomunicaţii şi companiilor private. In iunie 2006, Mellon România a preluat OCCO Marketing Services, lărgind aria call center-ului cu 250 de poziţii, devenind unul dintre leaderii de call center-e din România. Astăzi, Mellon România se bucură de o creştere importantă a cifrei de afaceri ca urmare a relaţiei cu clienţii săi şi cu furnizorii săi stabili, cum ar fi Diebold şi Gemalto.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să contactati:

Mellon România S.A.

Calea Rahovei 266-268, Corp 1A, Anexe A-C, Sector 5
050912 Bucureşti
Tel: +4021 423 77 30
Fax: +4021 423 77 52

office@mellon.com.ro

g.dimancescu@mellon.com.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mellon-romania-sa/ultimele-tendinte-in-securitatea-si-automatizarea-sucursalelor-introduse-pe-piata-de-mellon-romania