Mercury Promotions este agentia desemnata sa dezvolte campania ATL pentru Ad’Or 2005

BUCURESTI - 13 mai 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Mercury Promotions va dezvolta campania ATL pentru festivalul de publicitate Ad’Or de anul acesta în urma câştigării licitaţiei organizate de RAAA. Mercury Promotions va asigura atât conceptul creativ al campaniei de promovare, cât şi execuţia şi promovarea în mass media, respectiv machetele pentru presă scrisă, spoturile radio şi tv.

Mercury Promotions este agentia desemnata sa dezvolte campania ATL pentru Ad’Or 2005

Conceptul câştigător este „Creativitatea la români” şi urmează să promoveze festivalul în care creativitatea publicitarilor români este recunoscută şi premiată. Campania Ad’Or de anul acesta va urmări pe fiecare canal media câte o ipostază a creativităţii la români: rime, denumiri sau obiceiuri ieşite din comun.

Spotul tv prezintă naşterea şi dezvoltarea unei idei creative în cimitirul vesel din Săpânţa, loc reprezentativ pentru creativitatea românilor. Filmările au avut loc în perioada 26-29 aprilie în Săpânţa şi au fost realizate cu ajutorul casei de producţie Forward International din Cehia, respectiv Alexander Šurkala – regizor şi cameraman şi Peter Walek – producător. Spotul este difuzat pe posturile de televiziune începând cu data de 10 mai.

„Ca şi producător, cea mai mare provocare a fost cu siguranţă legată de partea logistică”, declară Peter Walek, producătorul echipei Forward International. „Echipa noastră filma la peste 1000 km depărtare de casă, iar echipa română traversa ţara pentru a ajunge la locaţie. Fiecare detaliu a fost foarte bine pus la punct astfel încât vulnerabilitatea datorată distanţei nu a fost resimţită. Colaborarea cu echipa Mercury, pe care nu o cunoscusem în prealabil, a decurs excelent şi aşteptăm şi alte proiecte măcar la fel de creative precum spotul filmat la Săpânţa.”

„În primul rând, a fost extraordinar, aşa cum este de fiecare dată câştigarea unui pitch, iar în al doilea rând m-a provocat tema brief-ului: o campanie cu o adresare extinsă peste graniţele industriei de publicitate. Cred că RAAA a făcut alegerea potrivită selectând conceptul nostru, deoarece campania are la bază aspecte reale din viaţa românilor. Spotul a fost filmat într-un spaţiu real – ne-am deplasat 700 km până la Săpânţa – unde am lucrat cu un meşteşugar veritabil, iar filmările au fost făcute chiar în atelierul său şi în cimitirului vesel de la Săpânţa. De asemenea, print-ul şi spotul radio sunt rupte din realitate, iar modul de a ilustra creativitatea românilor este foarte autentic. O contribuţie importantă la această campanie au avut-o partenerii noştri, casa de producţie Forward International şi studioul de înregistrări Musitech”, spune Darlan Moraes Jr. – Creative Director, Mercury Promotions.

Despre Mercury Promotions

Echipa Mercury Promotions care lucrează la acest proiect este formată din: Darlan Moraes Jr. – Creative Director, Bogdan Humă – Copywriter, Corina Pleşea – Copywriter, Irina Chira – Art Director şi Mircea Tomescu – Account Executive.
Ana Bucur
PR Executive
Telefon: +40-21-204.65.65
Fax: +40-21-204.65.66
E-mail: ana.bucur@mercurypromo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mercury-promotions/mercury-promotions-este-agentia-desemnata-sa-dezvolte-campania-atl-pentru-ador-2005