NESCAFE 3 în 1, unul dintre cele mai de succes mixuri de cafea din lume, este lansat şi pe piaţa românească

BUCURESTI - 4 noiembrie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Studiile efectuate de compania de cercetare de piaţă AC Nielsen arată că mixurile, alături de cafeaua instant, cîştigă tot mai mult teren în preferinţele consumatorilor români. Cota de piaţă pentru mixuri a crescut de la 5,1% în 1999 la 9,5% în 2003, ceea ce înseamnă aproape o dublare în doar patru ani. Cafeaua solubilă a avut, la rîndul ei, o creştere de la 22,7% în 1999 la 29% în 2003.

NESCAFE 3 în 1, unul dintre cele mai de succes mixuri de cafea din lume, este lansat şi pe piaţa românească

Pentru a veni în întîmpinarea preferinţelor consumatorilor, aşa cum reies ele din aceste cifre, Nestlé lansează pe piaţă un nou produs: NESCAFÉ 3 în 1, adresat unei categorii de consumatori aflate în dezvoltare rapidă.

NESCAFÉ 3 în 1 se adresează consumatorilor de cafea cu lapte, dar mai ales tinerilor care intră în lumea cafelei. Studiile arată că pentru aceştia cel mai apreciat atribut al băuturilor este gustul. Pentru ei efectul energetic al cafelei este apreciat dimineaţa şi în timpul zilei, cînd au nevoie de un «impuls» pentru activităţile cotidiene, dar cafeaua este în acelaşi timp şi un echivalent al desertului.

“Testele de consumatori realizate în România arată că aceştia caracterizează NESCAFÉ 3 în 1 ca fiind diferit de orice alt produs similar de pe piaţă. De altfel, acest produs are cu adevărat o formă distinctă şi o reţetă unică în categoria mixurilor şi s-a dovedit un real succes în întreaga lume”, spune Claudiu Lăpădat, Group Brand Manager Nestlé România.

La nivel mondial, NESCAFÉ este marca de cafea nr. 1, în timp ce în România deţine o treime din cota de piaţă a cafelei instant.

Piaţa de cafea din România este structurată astfel: mixuri – 9,5%, cafea instant – 30% şi cafea măcinată – 60,5%.

Despre Mercury Promotions

Compania elveţiană Nestlé, liderul mondial al industriei alimentare, a fost înfiinţată în anul 1866 şi a pătruns pe piaţa românească în anul 1995. Compania deţine mai mult de 500 de fabrici în peste 70 de ţări şi are peste 254.000 de angajaţi.

În România, Nestlé are 500 de angajaţi, 320 lucrând la fabrica de la Timişoara şi 180 în Bucureşti. Produsele comercializate de companie includ mărcile de cafea NESCAFÉ, cuburile şi supele MAGGI, condimentul universal MAGGI SECRETUL GUSTULUI, napolitanele JOE, NESQUIK, cerealele pentru mic dejun NESQUIK, FITNESS, CHEERIOS, CHOCAPIC, CORNFLAKES, batoanele LION, produsele Nestlé pentru alimentaţia sugarilor şi hrana pentru animale PURINA, FRISKIES şi DARLING.
Pentru informaţii suplimentare:
Mercury Promotions – Bianca Iuga, Ana Maria Bucur
Telefon: +40-21-204.65.65
Fax: +40-21-204.65.66
E-mail: bianca.iuga@mercurypromo.ro, ana.bucur@mercurypromo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mercury-promotions/nescafe-3-in-1-unul-dintre-cele-mai-de-succes-mixuri-de-cafea-din-lume-este-lansat-si-pe-piata-romaneasca