Intrarea pe piaţa din Republica Moldova Marea deschidere a primului magazin METRO Cash & Carry din Chişinău

BUCURESTI - 17 decembrie 2004

Comunicat tip General in Afaceri

Chişinău, Moldova, 9 decembrie 2004 – Moldova este cea de-a 27-a ţară în care îşi deschide porţile un magazin METRO Cash & Carry. Clienţii profesionişti din Republica Moldova pot să-şi găsească acum răspunsul la toate cerinţele lor zilnice de afaceri sub un singur acoperiş.

În data de 9 decembrie, la ora 6:00, primul centru de distributie METRO Cash & Carry din Chisinau îşi va deschide porţile pentru clienţi, Moldova devenind astfel cea de-a 27-a ţară în care liderul internaţional în comerţul en-gross cu autoservire operează.

La mai puţin de 5 luni de la demararea lucrărilor de construcţie, magazinul cu o suprafaţă totală de vânzare de peste 5.500 mp isi deserveste clienţii profesionişti – companii, organizaţii şi întreprinzători privaţi. Varietatea de peste 17.500 de articole va satisface toate cerinţele zilnice de afaceri ale acestora sub un singur acoperiş.

Puternica orientare către segmentele de clienţi cheie – întreprinderi mici şi mijlocii – este una din caracteristicile majore ale conceptului METRO Cash & Carry, care va stimula dezvoltarea antreprenoriatului în Republica Moldova. METRO Cash & Carry îşi aduce în această ţară managementul produselor şi know how-ul logistic, precum şi înaltele standarde de calitate şi igienă, facilitând astfel îmbunătăţirea distribuţiei la nivel naţional.

Hans-Joachim Körber, Preşedinte şi Director General al Grupului METRO, afirmă: “Autorităţile ne-au acordat tot ajutorul posibil în implementarea afacerii noastre aici, în Moldova. Acestea sunt convinse de importanţa economică a stabilirii companiei noastre în Chişinău şi a impulsului pe care METRO Cash & Carry îl va da dezvoltării economice viitoare a oraşului.”

Peste 1.000 de contracte au fost încheiate cu furnizori de produse alimentare şi nealimentare, din care peste 90 la sută sunt producători şi distribuitori din Moldova sau România. METRO Cash & Carry oferă, de asemenea, posibilitatea producătorilor locali de a-şi exporta produsele prin lanţul de centre de distributie METRO Cash & Carry, care este deja reprezentat în alte 26 de ţări din Europa, Africa şi Asia.

Chişinău: 250 de locuri de muncă directe în noul centru de distributie METRO Cash & Carry

METRO Cash & Carry creează, prin deschiderea primului magazin din Chişinău, 250 de noi locuri de muncă, utilizând astfel forţa de muncă locală. Sume importante de bani din impozitele şi taxele locale vor fi plătite la bugetul de stat. “METRO Cash & Carry are convingerea că investiţia va avea succesul anticipat, în special datorită faptului că intrăm pe piaţa din Republica Moldova la cererea potenţialilor noştri clienţi profesionişti”, afirmă Dusan Wilms, Director General al METRO Cash & Carry România şi Republica Moldova.

Valoarea investiţiei pentru deschiderea acestui nou centru de distributie se ridică la peste 15 milioane de Euro, iar construcţia acestuia a început în luna august a anului 2004. METRO Cash & Carry a creat pentru clienţii săi un nou centru de distributie cu un spaţiu de vânzare de 5.500 mp, 19 case de marcat în linie şi peste 500 locuri de parcare. Clienţii profesionişti au posibilitatea să aleagă dintr-o gamă de 17.500 de articole alimentare şi nealimentare de înaltă calitate.

Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienţilor, METRO Cash & Carry Chişinău, situat în localitatea Stăuceni, Str. Chişinău nr. 5, este deschis non-stop (24 ore pe zi), în perioada 9 decembrie – 23 decembrie 2004. Programul normal de lucru este de luni până sâmbătă între orele 06:00 şi 21:00, iar duminica între orele 08:00 şi 19:00.

Despre METRO Cash & Carry Romania S.R.L.

METRO Cash & Carry International este lider de piaţă la nivel internaţional în domeniul comerţului en-gross cu autoservire pentru profesionişti, desfăşurându-şi activitatea în 27 de ţări şi având peste 475 de centre de distribuţie. Dispunând de peste 77.000 de angajaţi în întreaga lume, compania a avut o cifră de afaceri de 25,1 miliarde de Euro în 2003. METRO Cash & Carry International este cea mai mare divizie a Grupului METRO, al patrulea grup de comercializare şi vânzare ca mărime din întreaga lume. Grupul METRO are vânzări anuale de 53,6 miliarde de Euro şi include următoarele divizii: METRO/Makro Cash & Carry, hipermarket-urile Real, supermarket-urile Extra, Media Markt şi Saturn – principalele centre de aparatură electronică de consum din Europa, centrele Praktiker de amenajare a interiorului şi de bricolaj şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţiile suplimentare pot fi găsite la www.metrogroup.de.
METRO Cash & Carry România
Relaţii Publice & Comunicare
Şoseaua Bucureşti-Ploieşti nr. 289,
075100 Otopeni
România
Telefon: +40 (21) 208 13 08
Fax: +40 (21) 208 11 42

delia.nica@metro.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/metro-cash-carry-romania-s-r-l-/intrarea-pe-piata-din-republica-moldovamarea-deschidere-a-primului-magazin-metro-cash-carry-din-chisinau