METRO Cash & Carry Romania – in continua expansiune si dezvoltare

Timisoara - 22 septembrie 2005

Comunicat tip General in Afaceri

Timisoara, Romania, 13 Septembrie 2005 – METRO Cash & Carry Romania deschide al 22-lea centru de distributie al retelei sale si al 2-lea din orasul Timisoara.

Prin deschiderea celui de-al 2-lea centru de distributie, METRO Cash & Carry a creat peste 250 de noi locuri de munca directe, la care se adauga multe alte locuri de munca indirecte. Investitia pentru deschiderea acestui centru de distributie se ridica la peste15 milioane €, constructia acestuia demarand inca din luna iunie.

« Deschiderea celui de-al doilea magazin in Timisoara demonstreaza o data in plus, potentialul pe care il ofera regiunea si perspectiva de dezvoltare a afacerii noastre, atat pe plan local cat si in intrega tara», a spus Dl. Thomas Hubner, CEO METRO Cash & Carry International. « Mai mult, este un exemplu de colaborare reusita cu partenerii nostri de afaceri, cu furnizorii si cu autoritatile din Romania».

Cu o suprafata de vanzare de peste 5.000 mp, 16 case de marcat in linie, un numar de peste 500 de locuri de parcare, avand dotari moderne ce corespund standardelor europene de expunere si comercializare a marfurilor, demonstram o data in plus ca METRO e mereu aproape de clientii sai, oferind astfel un sortiment de 17.500 de articole alimentare si nealimentare de calitate si servicii de inalt profesionalism.
Bert van der Velde, Director General METRO Cash & Carry Romania & Moldova a tinut sa precizeze : “Fiecare deschidere reprezinta un eveniment important pentru compania noastra, fiind totodata, un eveniment de care suntem foarte mandri. Timisoara 2 este un caz special atat pentru mine, in pozitia de nou Director General pentru Romania, cat si pentru cativa colegi care s-au alaturat echipei din Romania. Aditional expansiunii, o deosebita atentie este acordata politicii noastre orientate catre client precum si dezvoltarii profesionale a angajatilor in cadrul companiei. Acestea constitue o parte decisiva a succesului afacerii noastre”.

Avand in vedere faptul ca angajatii sunt cea mai importanta resursa a companiei, selectia de personal a inceput inca de la sfarsitul lunii Mai 2005, METRO oferind noilor angajati o perioada de scolarizare intensiva in magazinele deja deschise.


Incurajarea furnizorilor locali face parte de asemenea, din preocuparile constante ale departamentelor noastre de achizitii marfuri alimentare si nealimentare, iar din zona Timisoara acest fapt s-a concretizat prin colaborarea cu un numar de 180 de furnizori/producatori locali.


Succesul METRO Cash & Carry a inceput in 1964, o data cu deschiderea primului centru de distributie, in Mulheim a.d. Ruhr, pornind de la ideea unui nou concept de vanzare si a unui nou stil de management, revolutionand comertul din acea vreme si deschizandu-si, astfel, drumul catre internationalizare. Din 1968, compania si-a inceput expansiunea, mai intai, in tarile din vestul Europei, urmand ca de la mijlocul anilor ‘90, sa patrunda si pe pietele din Europa de Est si Asia. Sub numele de METRO si Makro, compania ofera astazi celor 20 milioane de clienti din China pana in Maroc, un sortiment variat de pana la 50.000 de articole.
Noul METRO Cash & Carry Timisoara 2, situat in Timisoara, DN 344, km 5+700, este deschis de luni pana sambata intre orele 06:00 si 21:00, iar duminica de la 08:00 la 19:00.

Despre METRO Cash & Carry Romania S.R.L.

METRO Cash & Carry International este lider de piaţă la nivel internaţional în domeniul comerţului cash & carry, desfăşurându-şi activitatea în 28 de ţări şi având peste 500 de centre de distribuţie. Dispunând de peste 83.000 de angajaţi în întreaga lume, compania a avut o cifră de afaceri de 26,4 miliarde de Euro în 2004. METRO Cash & Carry International este cea mai mare divizie a Grupului METRO, al treilea grup de comercializare şi vânzare cu amănuntul ca mărime din întreaga lume. Grupul METRO are vânzări anuale de 56,4 miliarde de Euro şi include următoarele divizii: METRO/Makro Cash & Carry, hipermarket-urile Real, supermarket-urile Extra, Media Markt şi Saturn – principalele centre de aparatură electronică de consum din Europa, centre Praktiker de amenajare a interiorului şi de bricolaj şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţiile suplimentare pot fi gasite la www.METROgroup.de.

METRO Cash & Carry România este o parte integrantă a METRO Cash & Carry International. METRO Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie din Bucureşti. Astăzi, reţeaua de magazine numără 22 de centre de distribuţie: în Bucureşti - 4 centre (Otopeni, Militari, Voluntari, Berceni), în Braşov si Constanţa cate 2 centre, iar prin deschiderea oficiala de maine si Timisoara va avea 2 astfel de centre, si câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Piteşti, Tg. Mureş. METRO Cash & Carry Romania este implicata activ in implementarea si dezvoltarea aceluiasi concept de vanzare si pe piata din Moldova.

METRO Cash & Carry Romania
Public Relations & Communication
Sos. Bucuresti-Ploiesti 289,
075100 Otopeni, Romania
Telefon +40 (21) 208 13 08
Fax +40 (21) 208 11 42
E-mail: pr@METRO.ro
Internet: www.METRO.ro

delia.nica@metro.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/metro-cash-carry-romania-s-r-l-/metro-cash-carry-romania-in-continua-expansiune-si-dezvoltare