Târgul comercial internaţional „Fruit Logistica” din Berlin - METRO Cash & Carry introduce noua marcă privată „Cali”, pentru fructe şi legume

Braileni - 10 februarie 2005

Comunicat tip General in Afaceri

Berlin, 10 februarie 2005. Calitate, prospeţime şi internaţionalitate – acestea sunt punctele cheie ale prezentării METRO Cash & Carry la târgul comercial „Fruit Logistica” de anul acesta, din Berlin. Pentru prima dată, liderul la nivel mondial din domeniul comerţului en-gros cu autoservire îşi prezintă noua marcă, denumita „Cali”.

Din acest moment, „Cali” va desemna fructe şi legume proaspete avand un standard inalt de calitate, în toate cele 28 de ţări în care METRO Cash & Carry International îşi desfăşoară activitatea. Aceasta noua marca înlocuieşte mărcile proprii folosite la nivel naţional, acordând tuturor produselor din gama alimentelor proaspete o singură denumire. „China, Rusia, Anglia şi Maroc – indiferent de locul din care clienţii noştri vor cumpăra fructe şi legume vândute sub denumirea Cali, acestia vor fi siguri de faptul că primesc o prospeţime absolută şi cea mai bună calitate,” a explicat Uwe Heller, Director de Divizie în cadrul entităţii centrale cumpărări a Grupului METRO, Metro Group Buying (MGB). Alte divizii de vânzări din cadrul Grupului METRO, situate în Germania, vor introduce aceasta marca noua Cali, ca reprezentând noua marcă proprie.
În plus, MGB şi METRO Cash & Carry au dezvoltat un sistem de codificare prin intermediul culorilor, destinat identificării rapide şi facile de către clienţi a segmentului căruia îi aparţine fiecare produs Cali. De exemplu, în timp ce ambalajul legumelor Cali poate fi imediat recunoscut prin intermediul marcajului cu culoarea verde, fructele exotice sunt marcate cu culoarea roşie, iar ciupercile cu culoarea violet. “În acest mod, putem oferi clienţilor noştri comerciali un sistem structurat în mod clar care susţine managementul de cumpărare orientat şi eficient al acestora”, a afirmat Christiane Körber, responsabilă in domeniul fructelor şi legumelor, Senior Manager in cadrul METRO Cash & Carry International,.
Cu un volum anual de aproximativ 2,5 milioane tone, METRO Cash & Carry reprezintă unul dintre cei mai mari comercianţi cu ridicata de fructe şi legume. Peste jumătate din cifra de afaceri este obţinută pe baza mărcilor proprii, şi anume producerea, pe bază de contract, a produselor proaspete exclusive. Calitatea acestor produse alimentare este garantată într-o manieră directă prin intermediul reţelei de aprovizionare – de la fermier pe rafturile magazinului – prin intermediul unui sistem propriu de control, special creat de companie.

Fruit Logistica, o platformă centrală de comunicare
Conceptele de asigurare a calităţii, împreună cu cererile speciale legate de prospeţime, din sectorul internaţional al produselor alimentare, reprezintă punctele cheie ale prezentării METRO Cash & Carry la târgul Fruit Logistica. “Folosim târgul ca pe o platformă cheie de comunicare. Nici un alt loc nu asigură cumpărătorilor şi furnizorilor internaţionali oportunităţi similare de a-şi împărtăşi know-how-ul şi experienţa, de a stabili noi legături de afaceri şi de a-şi intensifica legăturile existente,” a afirmat Christiane Körber.
„Fruit Logistica” este considerat cel mai important astfel de eveniment din sectorul internaţional al fructelor şi legumelor. Experţi specializaţi în „produse proaspete” – de la producători şi societăţi de logistică la specialişti in marketing – îşi prezintă serviciile şi inovaţiile. Datorită cererii ridicate, organizatorii au extins suprafaţa de prezentare la 48.000 metri pătraţi. Anul acesta, conducerea Messe Berlin se aşteaptă la peste 1.000 de societăţi participante din întreaga lume şi aproximativ 22.000 de vizitatori.

Despre METRO Cash & Carry Romania S.R.L.

Desfăşurându-şi activitatea într-un număr de 28 de ţări, METRO Cash & Carry deţine poziţia de lider internaţional de piaţă în domeniul comerţului cu ridicata cu autoservire. Societatea are un număr de 77.000 de angajaţi pe toate continentele şi a generat peste 25 miliarde Euro din vânzări pe parcursul anului 2003. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a Grupului METRO, a treia societate de comerţ en-gros cu autoservire din întreaga lume. Cifra de afaceri a grupului în anul 2004 a fost de 56,4 miliarde Euro. Împreună cu Metro/Makro Cash & Carry, Grupul METRO mai include hipermagazine Real, supermagazine Extra, Media Markt şi Saturn – liderul de piaţă la nivel european în domeniul echipamentelor electronice de larg consum – magazine Praktiker şi centre DIY – Do It Yourself, precum şi magazinele de departament Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pot fi obţinute la adresa www.metrogroup.de.
METRO Cash & Carry România
Relaţii Publice & Comunicare
Şoseaua Bucureşti-Ploieşti nr. 289,
075100 Otopeni
România
Telefon: +40 (21) 208 13 08
Fax: +40 (21) 208 11 42

delia.nica@metro.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/metro-cash-carry-romania-s-r-l-/targul-comercial-international-fruit-logistica-din-berlin-metro-cash-carry-introduce-noua-marca-privata-cali-pentru-fructe-si-legume