OOH Tv – In Bus Media Solutions

Iasi - 12 septembrie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Captarea atentiei publicului tinta, prin difuzarea de clipuri media si mesaje publicitare pe display-uri LCD, amplasate in mijloace de transport in comun


Metropolis TV, www.metropolistv.ro este prima companie care introduce in piata conceptul “In Bus TV”
Captarea atentiei publicului tinta, prin difuzarea de clipuri media si mesaje publicitare pe display-uri LCD, amplasate in mijloace de transport in comun;
In publicitatea TV exista o descrestere puternica a impactului ca urmare a incarcaturii momentelor publicitare si sufocarii
Gradul de memorizare descreste proportional cu sufocarea. Scaderea poate atinge 25% dincolo de pragul de 16 spoturi.
Momentul publicitar cu SPOT UNIC obtine cel mai mare grad de memorizare 43%.
Canalul In Bus TV
Audienta captiva – sufocarea si fragmentarea media continua sa creasca, tot mai putine suporturi media au o audienta captiva.
Mediul unic al Metropolis TV si compilarea originala a programelor ofera cu adevarat o audienta captiva - fara schimbare de canal, sau alti stimuli de deturnare a atentiei.
Audienta ridicata: cca.350.000 calatori unici saptamanal à 1.400.000 transit lunar
 Expunere ridicata la transmisia Metropolis TV: un calator petrece in medie 30 minute/ zi in transit à ODV (ocazii de vizionare) mare.
 Acoperire geografica si socio-demografica ridicata
Densitatea si diversitatea mare de informatii, prezenta la punctele de vanzare, situatie in care consumatorul devine “pasiv”;
Ponderea mare a populatiei active din Romania care foloseste transportul in comun – Aproximativ trei sferturi din populatia urbana foloseste trasportul in comun pentru a se deplasa in interiorul localitatii;
In prezent sunt difuzate clipuri media in unele retele de transport in comun din Romania, insa acestea constau DOAR in mesaje publicitare, fara a capta atentia publicului calator;
Grila de programe actuala cuprinde informatii socio-culturale, stiri locale si nationale, horoscop, stiri sportive, meteo, US Top 10 music & movie, grila atent conceputa pentru a acoperi in totalitate publicul Metropolis TV cu info si publicitate.
 Metropolis TV intentioneaza sa colaboreze cu televiziuni locale pentru
a oferi mini eminsiuni TV , adaptate specificului acestui canal media.

Targetul Metropolis TV este segmentul care cuprinde persoanele active din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 20 si 60 de ani, care calatoresc cu mijloacele de transport in comun, in mediul urban.
Acoperirea noastra este pe Iasi, Suceava, Piatra Neamt, avand 47 de monitoare instalate, si intentionam sa ne extindem in orasele resedinta de judet. Traficul este de peste 300.000 calatori unici saptamanal, expunerea lor la sistemul Metropolis TV fiind in medie de 17-22 minute de 2 ori pe zi.
Publicul Metropolis este un public captiv iar sistemul combinat de clipuri publicitare si stiri/divertisment asigura un grad mare de vizualizare si retentie a mesajelor.
 In perioada urmatoare dorim sa derulam campanii integrate in mijloace de transport in comun, printr-un sistem de difuzare a leaf-lets-ilor(flyers) publicitari in paralel cu transmisia TV

Despre Metropolis TV

Metropolis TV acopera in prezent Iasi 25 autobuze, Suceava 12 autobuze si Piatra Neamt 10autobuze/troleibuze, cu intentii de extindere si in alte orase din tara.
Pentru a va asigura spatiu publicitar pe sistemele Metropolis TV va rugam sa ne contactati pe office@metropolistv.ro sau la numerele de telefon:
> 0721 0283034 / 0728 965966 / 0747 503360.

office@metropolistv.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/metropolis-tv/ooh-tv-in-bus-media-solutions2