Surprize la Internetics 2007

BUCURESTI - 15 octombrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Juriul Web Graphic din cadrul Internetics 2007 isi intareste randurile. Paul Dawson, Experience Director Conchango, se alatura juratilor care noteaza exclusiv design-ul site-urilor inscrise in concurs.

Surprize la Internetics 2007

Conchango a fost cotata drept agentia de web design numarul 1 in Europa, anul trecut, potrivit Forrester Research, iar Paul se ocupa de design si branding interactiv, customer experience si strategie digitala pentru clientii Conchango.
Astfel, Paul are propria echipa de experti care sunt specializati in domenii de la branding la customer experience, de la design de produs la psihologie cognitiva. In ultimii ani, Paul a dezvoltat concepte de design avansate cu tehnologii de ultima ora. Paul s-a alaturat Conchango in 1999, el fiind in industria internet si multimedia din 1995.
“Viziunea mea a fost sa creez o singura echipa capabila atat de design cat si de dezvoltare, pentru ca numai daca le intelegi pe amandoua poti crea lucrari memorabile. Acest aspect este mai adevarat acum decat niciodata, si pentru ca datele demografice care tin de online se schimba este mai important ca niciodata sa fii capabil sa folosesti diverse interfete pentru utilizatori si diverse toolkit-uri de development in moduri care sa raspunda atat nevoilor utilizatorilor cat si ale companiilor”, explica Paul.
Paul lucreaza la nivel strategic cu o serie de companii precum Virgin Atlantic, Tesco, Nectar, Virgin Mobile, News International si Associated Newspapers.
Pe 31 octombrie, Paul Dawson va sustine doua seminarii in cadrul zilei de conferinte Internetics 2007, care va avea loc in sala Paris a Hotelului Novotel.
Primul seminar, care va deschide ziua de conferinte, se intituleaza “Creating designs that will Captivate not Intimidate users”. In acest seminar, Paul va vorbi despre influentele pe care WPF si alte tehnologii le vor avea asupra asteptarilor clientilor, dar si despre faptul ca atunci cand exista tool-uri de design puternice, este important sa te asiguri ca design-ul tau este potrivit audientei si target-ului tau si nu faci design doar de dragul lui. Paul va vorbi despre cateva tehnici si metode de a verifica ca design-ul in WPF este mereu potrivit target-ului, partial analizand din mai multe unghiuri modul in care designerii si developerii lucreaza cu WPF si Silverlight.
Cel de-al doilea seminar sustinut de Paul, “Killer Digital Reading Experiences”, va vorbi despre publishing-ul online si despre cum mari publisheri si mari titluri de publicatii pot schimba experienta cititorilor folosind tehnologii Microsoft. El va arata si cum consumatorii si advertiserii reactioneaza deopotriva la aceste schimbari.
Paul Dawson este invitatul Microsoft in cadrul Internetics si solutiile tehnice la aspectele prezentate de el vor fi detaliate intr-o conferinta sustinuta de Andrei Iacob, dezvoltator Grapefruit Design, intitulata “Implementing captivating designs on the Microsoft platform”.
In programul zilei de conferinte Internetics este cuprinsa si o prezentare care va detalia metodele de cercetare si rezultatele Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI), lansat astazi de BRAT.
Prezentarea va fi sustinuta de Arina Ureche, Director General BRAT si de Adrian Motirlichie - Director de proiect SATI.
Programul detaliat al zilei de conferinte va fi afisat pe site-ul www.internetics.ro, unde se va putea face si inscrierea online la evenimentele din cadrul festivalului.

Despre Millenium Communications

Internetics este un proiect al Millenium Communications, companie care a fost infiintata in anul 1998, ca o agentie de PR. In prezent, Millenium are trei divizii separate: PR, BTL si proiecte proprii - Internetics, AdPrint, Gala Societatii Civile.
Mirel Dediu
PR Executive
Millenium Communications
Telefon: 0730 202 281


mirel.dediu@milleniumcommunications.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/millenium-communications/surprize-la-internetics-2007