MINIMAX isi consolideaza pozitia pe piata posturilor TV dedicate copiilor

BUCURESTI - 14 septembrie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Conform datelor de audienţă furnizate de TNS-AGB pentru perioada iunie-august, audienţa medie a postului* a crescut cu peste 40%, de la 1.2% în 2003 la 1.8% în aceeaşi perioadă în 2004. Totodată, share-ul a crescut de la 8.0% în 2003 la 10.3% în 2004.

MINIMAX isi consolideaza pozitia pe piata posturilor TV dedicate copiilor

Această evoluţie nu reprezintă o surpriză pentru reprezentanţii postului Minimax:
“Parcursul ascendent al canalului Minimax se poate explica prin creşterea numărului de abonaţi prin cablu - de la 1,2 milioane în 2003 la 1,8 milioane abonaţi în 2004 şi prin implicarea noastră în spectacole pentru copii şi expoziţii specializate, destinate celor mici. Schimbarea grilei de programe, precum şi relansarea web site-ului - www.minimaxtv.ro, au contribuit de asemenea la performanţele bune din această vară.”

Minimax promovează o politică de programe diferită de celelalte posturi specializate, bazându-se pe desene pacifiste care au şi o puternică componentă educaţională.

Tendinţa de consolidare a Minimax se remarca şi la nivelul publicitatii atrase:
“Advertiserii au capătat încredere în Minimax, privindu-l ca pe un canal media eficient în transmiterea mesajelor publicitare către micii consumatori. Ca urmare a acestui fapt, vara a reprezentat pentru noi o perioadă foarte bună din punct de vedere al vânzărilor de publicitate, sumele nete încasate crescând de 4 ori faţă de anul trecut. Anticipăm ca această creştere puternică se va menţine şi pentru sfârşitul anului.” – declară Andreea Pârvu de la MediaMall, regia care gestionează vânzările de publicitate ale Minimax.

Totodată, trebuie remarcat ca odată cu dezvoltarea acestei nişe, încep să apară advertiseri şi din domenii conexe, care se adresează într-o masură mai mare parinţilor (targetul secundar al postului Minimax) decât copiilor. În ţările dezvoltate, din cauza aglomerării tot mai mari cu publicitate a posturilor generaliste, advertiserii alocă o parte din ce în ce mai semnificativă din bugete pentru posturile de nişă, dedicate copiilor, care se dovedesc a fi o opţiune mai ieftină şi mai eficientă în unele cazuri. În România, acest fenomen se află încă în stadiul experimental, sectorul asigurărilor pentru copii fiind printre primele care, adresându-se targetului secundar, a investit în publicitate pe Minimax.



*Audienţa s-a măsurat pe target-ul: all, 4-14 years old, urban, cable connected, în intervalul 08:00-17:00

Despre Minimax Romania

Minimax este un post TV dedicat în exclusivitate copiilor, cu vârste cuprinse între 4 şi 14 ani. Minimax face parte dintr-o reţea internaţională, prezentă în mai multe ţări din estul Europei- Polonia, Ungaria, Cehia şi Slovacia. În România, Minimax este prezent din toamna anului 2001.
Minimax Romania- Toate Drepturile Rezervate
dana.hodorog@minimax.tv

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/minimax-romania/minimax-isi-consolideaza-pozitia-pe-piata-posturilor-tv-dedicate-copiilor