Se reînnoieşte imaginea MINIMAX!

BUCURESTI - 21 februarie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

De astăzi, puteţi întâlni caractere noi pe canalul MINIMAX.

Se reînnoieşte imaginea MINIMAX!

„ Anii trec, copii cresc. Să vină interpreţi noi.”- a spus Domnul Radu Morar, director general MINIMAX ROMÂNIA. – „În ultimii ani, datorită succeselor pe plan internaţional şi din Ungaria, numele MINIMAX a devenit o marcă. Aceasta marcă reprezintă în primul rând un nivel cultural şi calitate europeană. MINIMAX este scutit de violenţă, transmite valori culturale locale şi popularizează instruirea prin joacă.”
Profilul original al canalului MINIMAX, care era un ansamblu de logo-uri şi personaje, oglindea atmosfera design-ului spaniol-francez. A fost nevoie de o împrospătare şi de o schimbare de imagine, de crearea unor noi personaje specifice MINIMAX. Apariţia pe ecran a noilor elemente de profil (jingle, bumper, promo etc.) precum şi transformarea totală a website-ului, au rezultat în reînnoirea brandului MINIMAX.

Prezentarea noilor membri din familia MINIMAX

La modelarea noilor figuri, ţelul nostru a fost în primul rând găsirea unor aşa zise „caractere de canal” care se potrivesc programelor de diferite stiluri şi care, prin apariţia şi prin comportamentul lor, oglindesc fidel filozofia canalului, fiind capabili să se adreseze spectatorilor de bază, copiii de 4-12 ani.
Luând în considerare aceste obiective s-au născut: Mini, Max, Pisicuţa şi Cuţulache, personajele noi MINIMAX. După comportamentul şi preocupările lor, putem considera aceste personaje ca fiind doi copii mari şi doi copii mai mici ai unei familii. „Cei patru” după intenţiile noastre, se adresează atât fetelor, cât şi băieţilor, mai mari sau mai micuţi.

Apariţia caracterelor MINIMAX

„Este un eveniment fără precedent în ultimii 15 ani în Europa de Est, ca un canal de televiziune să comande creaţia şi producţia unor filme noi de desene animate”– a spus Erkel András, producătorul Studio Baestars şi directorul de proiect al acestei schimbări de imagine.
„Suntem de părere că odată cu introducerea noului profil, nu numai că reuşim să modernizăm şi să unificăm diferitele apariţii ale canalului MINIMAX, dar cu ajutorul lui Mini, Max, Pisicuţa şi Cuţulache, putem să ne apropiem şi mai mult de spectatorii noştrii cei mai importaţi, copiii” – şi-a exprimat opinia Katalin Radóczy, directorul de achiziţii şi coordonatorul schimbării de profil MINIMAX.
Caracterele noi MINIMAX îşi vor face apariţia în prima fază, în cadrul a treizeci de povestiri scurte animate, care vor face legătura între diferitele programe.
Pe lângă schimbarea imaginii, canalul de televiziune MINIMAX şi-a schimbat şi pagina web. Aventurile lui Mini şi Max pot fi urmărite şi pe Internet, unde veţi afla şi multe alte amănunte interesante despre viaţa lor.

Studioul Baestarts

Studioul Baestarts Film &Video Ltd. s-a constituit în Ianuarie 2004, cu scopul producţiei de filme de desene animate pentru copii şi tineri educative şi fără violenţă, comercializării acestor filme şi valorificării drepturilor secundare. Considerăm un lucru important, pe lângă comenzile pentru filme internaţionale şi pe lângă filmele în coproducţie, şi prelucrarea povestirilor, istorioarelor, poeziilor şi proverbelor naţionale, găsind şi mijloacele prin care aceste filme pot fi transmise telespectatorilor noştri. Colaboratorii noştri dispun de o experienţă internaţională dobândită de-a lungul mai multor ani, lucrările lor au câştigând numeroase premii naţionale şi internaţionale. Printre figurile remarcante, din acest punct de vedere, se numără şi Alexei Alexeiev, creatorul personajelor, printre altele, şi regizorul filmului de desene animate Mr. Bean.

Despre Minimax Romania

Televiziunea MINIMAX

Televiziunea MINIMAX este cel mai important canal de televiziune pentru copii din Europa Centrală şi de Est. În Ungaria, difuzarea programelor a început în anul 1999, peste doi ani în România, iar în anul 2004 a început emisia în Cehia şi Slovacia. În scurt timp, a devenit cel mai vizionat canal tematic pentru copii în aceste ţări, menţinându-şi această poziţie şi în prezent. Popularitatea lui este în creştere nu numai în cadrul copiilor, ci şi pe piaţa serviciilor de televiziune prin cablu, unde este unul dintre cele mai cerute canale pentru copii.
Primii paşi făcuţi în anul 2004 pentru înnoirea structurii programelor şi a schimbării profilului au făcut ca MINIMAX să devină şi mai popular. Această schimbare pozitivă s-a concretizat prin numărul foarte mare de telespectatori care urmăresc programele MINIMAX.
Dana Hodorog
Chief Programming Editor
Phone: +40-21-410 43 41
dana.hodorog@minimaxtv.ro

Balazs Hajos
Chief Executive Officer
Phone: +36-30-345-6792
balazs.hajos@minimax.hu

dana.hodorog@minimax.tv

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/minimax-romania/se-reinnoieste-imaginea-minimax