Concursul “MIRA TELECOM te provoacă - Câștigă în joacă!” i-a determinat pe câștigători să învețe soluții IT noi

BUCURESTI - 12 octombrie 2012

Comunicat tip General in IT&C, Stiinta / Cercetare, Internet

Câștigătorii concursului “MIRA TELECOM te provoacă - Câștigă în joacă!” s-au simțit provocați de gradul de dificultate al temei “Puzzle” și au fost puși în situația de a învăța soluții IT noi pentru a putea crea jocul. Adrian Brojbeanu (premiul I), Octav Lupu (premiul II) și Ovidiu Nica (premiul III), toți elevi la Colegiul Național Cantemir Vodă spun că tema concursului li s-a părut inițial destul de dificilă, dar acest lucru i-a motivat și mai mult să-și demonstreze faptul că sunt capabili să creeze jocuri cu un asemenea grad de dificultate. MIRA TELECOM i-a premiat pe câștigători cu echipamente hi-tech.

Concursul “MIRA TELECOM te provoacă - Câștigă în joacă!” i-a determinat pe câștigători să învețe soluții IT noi

“A fost dificil faptul că eu nu am mai creat un joc cu aceasta temă. A trebuit să descopăr niște caracteristici specifice temei ,,Puzzle'' . Dar am vrut să văd dacă pot realiza ceva care chiar să merite, aceasta a fost motivația principală.” a spus Ovidiu Nica.

Câștigătorul locului I, Adrian Brojbeanu, obișnuit cu concursurile de acest gen a întâmpinat dificultăți în construcția sistemului de mișcare. “A fost un subiect nou pentru mine și tot ce am făcut pentru acest concurs am învățat în timp ce îmi dezvoltam ideea, însă per total nu mi s-a părut foarte dificil. Puțin dificilă a fost crearea sistemului de mișcare deoarece dacă nu aveam un 'sol' destul de mare, personajul nostru putea pur și simplu să cadă prin el. Această problemă a dus la crearea a două sisteme de mișcare similare urmând ca apoi să mă întorc la primul meu sistem și să modific doar puțin din el.” a spus Adrian Brojbeanu. El spune că a învățat să lucreze în programul Flash special pentru a putea crea acest joc și s-a inspirat în alegerea temei din alte două jocuri foarte cunoscute "Super Mario" și “Bounce”.

Octav Lupu și Ovidiu Nica au avut ca surse de inspirație chiar liceul la care învață. “Pozele cu elevii Colegiului Național Cantemir Vodă, postate pe pagina de Facebook m-au inspirat să creez jocul” a spus Octav Lupu. Ovidiu Nica a folosit ca fundal pentru jocul creat de el, o imagine cu același colegiu.

Dificultatea temei alese, dar și premiile puse în joc au fost principalele motive care i-au determinat pe cei trei elevi să participe la concursul derulat în perioada vacanței de vară.

“Unul dintre motivele care m-au determinat să particip a fost chiar premiul, deoarece se dovedește a fi un gadget foarte util pentru persoanele care vor să realizeze ceva în domeniul IT dar și pentru persoanele care vor să se relaxeze. Un al doilea motiv a fost faptul că am vrut să-mi demonstrez că pot să realizez ceea ce mi-am propus.” a spus Adrian Brojbeanu.

Câstigătorul locului I, Adrian Brojbeanu, elev în clasa a XI-a B a fost recompensat pentru creativitatea de care a dat dovadă cu un iPad 2 Apple 16GB 3G. Octav Lupu, elev în clasa a X-a, clasat pe locul doi, a câștigat o consolă Sony PlayStation Vita Wi-Fi. Pe locul trei s-a situat Ovidiu Nica, elev în clasa a X-a B, iar premiul pe care l-a primit a fost un telefon mobil Samsung S7500 Galaxy Ace Plus.

Concursul „MIRA TELECOM te provoacă - Câștigă în joacă!” s-a derulat in perioada 23 iunie - 10 septembrie 2012. Câștigătorii au fost desemnați pe baza voturilor exprimate în urma vizualizărilor. Toate jocurile au fost publicate și votate pe site-ul www.ejocuri.ro, cel mai vizitat portal de jocuri din România.

Rezultatele concursului au fost anunțate în data de 10 septembrie 2012, pe site-ul www.miratelecom.ro/student și pe pagina de Facebook: www.facebook.com/mira.telecom.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mira-telecom/concursul-mira-telecom-te-provoac-ctig-n-joac-i-a-determinat-pe-ctigtori-s-nvee-soluii-it-noi