Expozitie personala Valeriu Mladin

Locul desfasurarii: Galeria Allianz-Tiriac, Caderea Bastiliei nr 80 - 84

Organizator: Allianz-Tiriac

Expozitie personala Valeriu Mladin

După expoziţia “ 10 Ani După “ de la Muzeul Naţional de Artă al României şi expoziţia “ Mladin-Vocale “ de la Galeria Simeza , evenimente cu un răsunător succes de presă şi de public, M L A D I N prezintă un nou ciclu de tablouri într-o expoziţie intitulată “ Pas de deux “

Criticul de artă Constantin Hostiuc apreciaza picturile din cadrul expozitiei de la Galeria Allianz – Ţiriac ca fiind cu totul în spiritul dezinhibat al esteticii contemporane : “ Ce sunt, în cele din urmă, aceste serii mici de panouri care amintesc frescele de la Pompei ? şi pe foviştii începutului de secol ? Si pe neo – expresioniştii anilor ’90 şi , poate, prin anume efluvii pe caţiva din părinţii “ clasici “ ai picturii – Velasquez, Matisse, Duchamp, de Koning, sau Rothko ? O asimilare profound ironică a tuturor acestor “ strămoşi “, ca şi dez-angajarea faţă de orice doxă picturală il duc pe Mladin la o viziune decorativă proprie pentru că este eliberată de gravitate şi poze inutile şi, ca atare, cu totul în spiritul dezinhibat al esteticii contemporane. În certa tradiţie “ neo- umanistă “ marturisită de arta mare a momentului, artistul tânjeşte sa ne bucure orientându-ne asupra unui singur lucru : văzută într-un chip întelept, cea mai nobilă dintre lumi, a noastră, este şi bună, şi frumoasă, pentru că ne agaţă de umbra cerurilor a cărui lumină suntem înşine. (Criticul de artă - Constantin Hostiuc )


PR Manager Galeria Mladin
Irina Ion

Despre MLADINGALLERY

Criticul de artă Constantin Hostiuc apreciaza picturile din cadrul expozitiei de la Galeria Allianz – Ţiriac ca fiind cu totul în spiritul dezinhibat al esteticii contemporane : “ Ce sunt, în cele din urmă, aceste serii mici de panouri care amintesc frescele de la Pompei ? şi pe foviştii începutului de secol ? Si pe neo – expresioniştii anilor ’90 şi , poate, prin anume efluvii pe caţiva din părinţii “ clasici “ ai picturii – Velasquez, Matisse, Duchamp, de Koning, sau Rothko ? O asimilare profound ironică a tuturor acestor “ strămoşi “, ca şi dez-angajarea faţă de orice doxă picturală il duc pe Mladin la o viziune decorativă proprie pentru că este eliberată de gravitate şi poze inutile şi, ca atare, cu totul în spiritul dezinhibat al esteticii contemporane. În certa tradiţie “ neo- umanistă “ marturisită de arta mare a momentului, artistul tânjeşte sa ne bucure orientându-ne asupra unui singur lucru : văzută într-un chip întelept, cea mai nobilă dintre lumi, a noastră, este şi bună, şi frumoasă, pentru că ne agaţă de umbra cerurilor a cărui lumină suntem înşine. (Criticul de artă - Constantin Hostiuc )

Participare: Intrare libera