As putea sa imi creez relatii de durata cu clientii si sa tin prezentari de impact in public?

BUCURESTI - 15 martie 2011

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri, Banci / Asigurari, Industrie

MMM Consulting va invita sa participati la 2 programe „Clientii pe viata, viitorul afacerii” alcatuit pentru a va consolida si imbunatati abilitatile de a crea relatii cu clientii care sa ajute la dezvoltarea afacerii dumneavoastra si „Oratorie – discurs despre discursul meu” alcatuit pentru a va dezvolta abilitatile de a vorbi in public si de a face prezetari de succes.
Clientii pe viata, viitorul afacerii – 5-6 mai 2011
Oratorie-discurs despre discursul meu – 13 mai

Cititi in continuare mai multe detalii despre cele doua programe:

As putea sa imi creez relatii de durata cu clientii si sa tin prezentari de impact in public?

Clientii pe viata, viitorul afacerii

In companiile noastre ne luptam in fiecare zi sa castigam un client nou, sa exploatam potentialul pietelor noastre, sa incheiem contracte profitabile. Dar concurenta si criza ne-au facut sa intelegem cat de important este sa reusim sa ii pastram pe clienti, sa ii transformam in parteneri loiali si chiar sustinatori. Este posibil! Provocarea cursului este aceea de a demara o schimbare in atitudinea fata de clienti – noua era in relatia cu clientii se defineste prin incantare. Cat de pregatiti suntem pentru aceasta batalie?

Ce vor clientii? Nimic nou: bani si avantaje. Dar cum se face ca pe unii ii pierdem chiar si cand ne sacrificam pretioase felii din marja de profit? Cum se face ca uneori competitorii nostri reusesc sa ni-i ademeneasca sau sa ni-i  „fure de sub nas”?

Afla ce lipseste echipei tale pentru a construi relatii cu clientii pe care competitia si avalansa reducerilor sa nu le poata afecta.

Descopera ingredientele loialitatii adevarate pe care un client o poate avea pentru un furnizor.

Rezultate asteptate:

Fiecare participant va descoperi cateva modalitati la indemana echipei sale de a crea incantare clientilor si a-i transforma pe clientii multumiti si nemultumiti in clienti loiali. 

Fiecare participant va pleca de la curs capabil sa creeze pentru echipa sa o strategie si abordare care sa conduca la incantarea si loializarea clientilor.

Cui se adreseaza cursul:

Managerilor de nivel mediu si peste din domeniile industrial, servicii, comert care coordoneaza departamente in direct contact cu clientii (vanzari, livrare, service, mentenanta, consultanta, relatii cu clientii, etc)

Structura

2 zile de curs: program 9:00-17:00

Pachet de curs: manual, „Client o data, client mereu”- Chris Daffy, Editura Publica 2009, chestionare de evaluare, etc.

Din agenda cursului: 

Scara relatiilor – de la clienti nemultumiti la clienti loiali;

Valoarea unui client pentru afacerea noastraImportanta loialitatii;

Ce inseamna loialitatea adevarata si cum se castiga eaImportanta emotiilor in relatiile cu clientii;

Recuperarea clientilor – cum tratam un client nemultumit astfel incat sa il castigam pentru totdeauna;

Momente unice in relatiile cu clientii – efectul UAU!

Trainer - Diana Voicu 

In cei 20 de ani de experienta, am lucrat adesea in “linia intai”, in contact direct cu clientul in retail dar si in B2B. Experienta in departamente de marketing mi-a adaugat si provocarea de a cauta permanent sursa avantajului competitiv. Ca trainer, cele cateva zeci de companii-client au fost ocazii de a livra un serviciu si de a testa permanent impactul servirii asupra loialitatii clientilor. 

Dar cel mai adesea, ca noi toti, am fost client.

Cred ca este un moment potrivit – mai ales in perioadele de criza – sa ne intrebam daca nu cumva doar calitatea servirii, a interactiunii este cu adevarat singura capabila sa ne ofere avantaje competitive pe termen lung (orice oferta avantajoasa sau inovatie tehnologica sunt replicate in timp record). Cum altfel sa ne diferentiem? Si cum sa ne mentinem competitivi in epoca discount-urilor si marjelor in scadere daca nu consolidand relatia cu clientii nostri, incantandu-i pentru a-i transforma in clienti loiali.

Oratorie-discurs despre discursul meu

Cum se lucreaza: 

Ziua este constituita dintr-o serie de exercitii ce curg unul din altul in care, intr-o formula experientiala, scopul este de a oferi viitorilor vorbitori in public posibilitatea de a exersa si a deprinde tehnici de oratorie si trucuri de arta teatrala utile si in acelasi timp relevante pentru prezentarile si discursurile de afaceri.

Seria de exercitii vizeaza felul in care participantii reusesc o conectare rapida cu auditoriul si captarea atentiei , folosirea adecvata a gesticii si mimicii, vocea si inflexiunile vocale, respiratia si tonalitatea.

 Deasemeni se exerseaza: 

 - tehnici de control al auditoriului in situatii dificile:

 - auditoriu dezinteresat,

 - auditoriu critic,

 - auditoriu care genereaza intreruperi dese,

 - auditoriu care genereaza nervozitate datorita pozitiei ierarhice si a relatiei formale cotidiene.

 - tehnici de arta improvizatiei si mentinerea firului logic al prezentarii in conditii de:

 - posibila lipsa de pregatire adecvata pe subiect,

 - intreruperi repetate,

 - lipsa logisticii adecvate (defectiuni tehnice, laptop, videoproiector),

 - intrebari care nu au legatura cu subiectul.

Se lucreaza experiential, neconventional, prin exercitii ce nu pot fi diferentiate in functie de tehnica si continut deoarece inglobeaza cele doua aspecte punandu-le mai mult sub forma unei „tehnici a continutului”, o metacomunicare ce antreneaza mintea constient dar merge si in subconstient facand apel la spontaneitate si creativitate. 

Workshopul va include pregatire fizica si exerciţii pentru antrenarea capacitaţilor senzoriale, a lucrului in echipa, ascultarii, concentrarii, colaborarii si conectarii, aspecte importante ale oratoriei.

Discurs despre discursul meu ofera oportunitatea unei interactiuni in echipa, antrenand deasemeni si spiritul de observatie si rafinand tehnicile de feedback. 

Johnstone a observat ca in viata toate fiintele care traiesc intr-o societate se pozitioneaza inconstient intr-un statut, inalt sau scazut (pe care si-l ajusteaza permanent) pentru a putea convietui. Autenticitatea relatiilor de pe scena depinde de jocurile de dominanta si subordonare care se nasc si care se traduc prin termenul de conflict. Conflict inseamna pur si simplu ca majoritatea oamenilor vor in permanenta ceva (adica au un scop) si ca acest scop este fara exceptie negat sau contrazis de altcineva. Constientizarea acestei situatii este extrem de importanta pentru participant, care prin acest tip de exercitii este ajutat sa realizeze ca claritatea cu care este exprimat un scop este indispensabila unei creatii.” Keith Johnstone

Obiective generale: 

Consolidarea cunostintelor referitoare la elementele de oratorie; 

Dezvoltarea abilitatilor de comunicare interpersonala; 

Constientizarea factorilor care pot influenta transmiterea mesajului; 

Dezvoltarea deprinderilor de autocontrol in fata unui auditoriu mai putin receptiv. 

Competente generale: 

Sa utilizeze limbajul verbal si nonverbal pentru a transmite un mesaj; 

Sa recunoasca tipurile de comunicare adecvate profilului de auditoriu; 

Sa identifice elementele de comunicare nonverbala care sustin ascultarea activa;

Sa dobandeasca tehnici de voce; 

Sa aplice elemente de stapanirea emotiilor; 

Sa se implice activ in depasirea eventualelor inhibitii ce pot aparea pe parcursul transmiterii mesajului; 

Sa isi dezvolte abilitatea de orientare catre rezultat; 

Sa dobandeasca aptitudinea de a fi empatic si asertiv; 

Sa inspire si sa incurajeze gandirea pozitiva; 

Cui ne adresam:

Managerilor

Persoanelor ce au de tinut prezentari publice

Trainerilor

Tuturor celor ce sunt dornici sa experimenteze ceva inedit

Trainer: Tomi Cristin

Trainer Acreditat; 

Actor –Teatrul National Bucuresti; 

Lect.univ.Fac. de Arte a Universitatii Hyperion catedra de Actorie; 

1988-absolvent Inst.de Teatru Tg.Mures; 

2000-2001 Prof. Scoala de Arte “C&M Production”; 

2001-2002 Prof. Scoala lb. engleza “Tinkerbell”;

1995 asist.univ. Fac. De Arte “Luceafarul” catedra-miscare scenica; 

1991-1999 asist univ. Arta actorului-Academia de Teatru si Film; 

1997-2000 asist univ. Fac de Arte “Hyperion”-miscare scenica; 

1991 bursa Londra-Teatru de Dans; 

Numeroase roluri in teatru si film.

Alte cursuri MMM Consulting:

Train of Trainers (5 zile), 6-7-8 aprilie si 14-15 aprilie; 

Performance Leadership Profile (2 zile), 22-23 iunie. 

Despre MMM CONSULTING INTERNATIONAL

MMM Consulting International SRL, este o companie de training si consultanta in resurse umane.

MMM Consulting va ofera:
servicii integrate si personalizate;
metodologii internationale de diagnoza si consultanta, solutii testate;
training si dezvoltare;
cursuri in sistem deschis.

Fiecare situatie poate avea solutia sa unica, flexibila si dinamica, avind la baza un profesionalism solid. 

www.mmmconsulting.ro

Taguri: cursuriclientioratorie
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mmm-consulting-international/as-putea-sa-imi-creez-relatii-de-durata-cu-clientii-si-sa-tin-prezentari-de-impact-in-public