Cursuri in sistem deschis acreditate CNFPA

BUCURESTI - 25 ianuarie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Cursurile proiectează tehnici provenite din experienta trainerilor si colaboratorilor nostrii combinate cu tehnici de instruire europene. Sunt cursuri interactive, unde orice participant va avea oportunitatea să reflecteze la noi metode şi abordări de dezvoltare a carierei. Aceste cursuri oferă participanţilor un mediu de laborator în care pot lucra pe dezvoltare personală.
Cursurile abordează învăţarea atât din perspective non-formale cât şi din perspective vocaţionale la nivel european.
Un alt avantaj al acestor cursuri este că la sfârşit, absolvenţii vor deveni certificaţi pe piata muncii conform ocupatiilor din COR si standardelor si cerintelor CNFPA (Consiliul National de Perfectionare a Adultilor care indeplineste rolul de autoritate nationala pentru perfectionare, rol atribuit de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si Ministerul Educatiei si Cercetarii).

ASISTENT de MANAGER – Office Manager

22 februarie – 16 martie 2008, seria I Bucuresti

Locul unui asistent manager se regaseste la nivelul structurilor ierarhice superioare ale companiei, ca prim subaltern si in acelasi timp colaborator apropiat al directorului (general sau de departament). De aceea, asistent manager-ul reprezinta cartea de vizita a firmei in fata partenerilor de afaceri.

Dezvoltand personalul suport al companiei dumneavoastra, beneficiile directe ale acestei investitii sunt:
- Asistent manager-ul va putea sa gestioneze mai eficient timpul personal si pe cel al directorului coordonator;
- Asistent manager-ul va intelege mai bine structura organizatorica a firmei, precum si rolul clientilor interni si externi in cadrul acesteia
- Asistent manager-ul va fi capabil sa coordoneze la un nivel profesional relatiile cu acesti clienti;
- Asistent managerul va putea sa gestioneze mai eficient informatiile din compania dumneavoatra, corespondenta de afaceri si contactele comerciale;
- Asistent manager-ul va putea sa fie implicat in procesele de recrutare si selectie ale companiei in fazele preliminare usurind astfel activitatile managerilor implicati
- Asistent manager-ul va putea sa dobandeasca abilitati interpesonale de comunicare prin toate mediile de comunicare organizationala.

Echipa noastra:

Dan Chihaia: EMBA, detinator al unei vaste experiente ca trainer, consultant, participant la numeroase traininguri pe teme legate de comunicare, programare neuro-lingvistica, vanzari etc. A ocupat diferite functii de conducere in institutii bancare si firme ce-si desfasoara activitatea in domeniul asigurarilor si comercial. Consultanta manageriala si coaching, recrutare, training sunt doar cateva din activitatile desfasurate de Dan, activitati ce au fost incununate cu succes.

Daniela Dochita: cu o bogata experienta in domenii precum: invatamant, vanzari, jurnalistica Daniela si-a canalizat activitatea pe domeniul bancar, detinand functii de conducere la Raiffeisen Banca pentru Locuinte SA, HVB Banca pentru Locuinte SA. Trainingurile si cursurile la care a participat o recomanda ca trainer in diverse domenii.

Andreea - Victoria Udrea, Absolventa a Facultatii de Afaceri si Administratie Publica, din cadrul Universitatii Bucuresti, licentiata in Stiintele Afacerii si Administrative, in prezent, urmeaza cursuri de Master – RELATII DE MUNCA SI RESURSE UMANE, in cadrul Universitatii Bucuresti.Cu experienta de lucru si colaborare in cadrul unor companii private departamente de resurse umane, editura, cu implicare in diverse proiecte, in prezent ocupa postul de consultant in cadrul echipei.

Costul cursului: 1600 RON + TVA

Tematica:
1. Rolul si calitatile unui asistent de manager intr-o companie
- Centrul de comanda al firmei/departamentului
- Gestionarea si securitatea informatiilor in situatia unor resurse de timp limitate
2: Coordonarea contactelor de afaceri
- Pregatirea discutiilor si intalnirilor de afaceri
- Negocierea stabilirii si organizarea intalnirilor
- Inregistrarea rezultatelor
- Urmarirea rezultatelor, stabilirea urmatoarelor contacte
3: Gestionarea timpului
- Managementul timpului ca factor de eficientizare
- Factori perturbatori in stabilirea obiectivelor
- Solutii
- Stabilirea prioritatilor in functie de obiective
- Planificarea eficienta a timpului pentru atingerea obiectivelor
Perioada: 22-24 Februarie 2008
Trainer: Andreea Victoria Udrea

4: Concepte de baza in management. Luarea deciziilor
- Rolul asistentului Directorului General/Directorului de departament in procesul de luare a deciziilor si management
- Managementul agendei Directorului, planificarea
- Coordonarea cu alte departamente
- Organizarea si actualizarea bazei de date cu potentiali clienti, studii de piata, legislatie, strategii ale dezvoltarii oranizatiei intr-un mediu concurential
5: Etica si management
- Reguli de conduita la birou
- Dezvoltarea si perfectionarea relatiilor cu furnizorii, clientii
- Intelegerea clientilor
- Relatia cu clientii
6: Comunicarea interpersonala – preluarea si transmiterea informatiilor, tehnici de comunicare
- Realizarea prezentarilor si imaginea firmei – relatii publice
- Scrisori, E-mail, Telefon
- Managementul sedintelor
Perioada: 7-9 Martie 2008
Trainer: Dan Chihaia

7: Rolul asistentului in coordonarea proceselor de resurse umane ale companiei
-Asistenta in procesele de resurse umane: selectie si recrutare a angajatilor firmei
- Redactarea anuntului de recrutare
- Selectia preliminara a CV-urilor
- Programarea interviurilor
- Interviul preliminar
Perioada: 14-15 Martie 2008
Trainer: Daniela Dochita

Evaluarea: 16 Martie 2008


UN PROGRAM DE PERFECTIONARE- MANAGER RESURSE UMANE

Durata: 14 zile organizate in 7 stagii de cate 2 zile, sambata si duminica
Cursul demareaza in data de 22 martie 2008, programul va fi comunicat detaliat fiecarui participant.
Perioada de desfasurare: Martie – Mai 2008

Modulul 1
1. Dezvoltarea conceptelor si structurilor privind managementul de resurse umane
- Aspecte strategice ale organizarii resurselor umane
- Aspecte strategice ale organizarii functiei de resurse umane
- Aspecte strategice ale performantei
- Aspecte strategice ale dezvoltarii
- Aspecte strategice ale obtinerii implicarii angajatilor.

Modulul 2
2: Analiza si proiectarea posturilor
- Definitie
- Continut
- Rolul si importanta
- Metode si tehnici de analiza a posturilor
- Modele si metode de proiectare a posturilor
- Analiza postului
- Fisa de post
- Specificatia de post
3: Evaluarea posturilor
- Definitie
- Continut
- Etape
- Importanta

Modulul 3
4: Recrutarea si selectia angajatilor
- Activitatea de resurse umane a managerului
- Fisa de post
- Specificatie de personal
- Schema de interviu pe o fisa de post
- Anuntul de recrutare
- Lista restransa (anuntul publicitar, CV-ul, scrisoarea de recomandare, scrisoarea de referinta, scrisoarea de intentie)
- Selectia CV-urilor
- Programarea interviurilor
- Selectia subiectiva - interviu
- Selectia obiectiva – testarea
5: Evaluare performantei angajatilor
- Obiective
- Definirea competentelor
- Metode si tehnici de evaluare
- Erori ale procesului de evauar a performantelor

Modulul 4
6: Managementul performantei/carierei
- Planuri de cariera
- Dezvoltarea carierei
- Planuri de succesiune

Modulul 5
7: Formarea si perfectionarea angajatilor
- Invatarea la adulti
- Metode de formare si instruire
- Instruire la locul de munca
- Coaching si mentoring
8: Motivarea si satisfactia in munca
- Definitie
- Teorii motivationale
- Instrumente de motivare
- Forme ale motivatiei in munca
- Metode de recompensare a muncii si metode si modalitati de crestere a satisfactiei in munca

Modulul 6
9: Relatia manager-subordonat
- Importanta resurselor umane pentru organizatie
- Increderea ca factor vital de influenta al climatului de lucru
- Personalitti umane si aplicatii in management
- Puterea si relatia contractuala
- Fluctuatia de personal

Modulul 7
10: Legislatia muncii si contractele de munca
- Principii fundamentale
- Clauzele speciale ale contractului de munca
- Sistemul de salarizare, carnetul de munca si registrul de evidenta a salariatilor
- Timpul de munca, de odihna si concedii
- Sistemul public de asigurari sociale de pensii
- Sistemul asigurarilor pentru somaj

Evaluare: Mai 2008

Echipa noastra:

Alexandru Frumosu: absolvent al Open University Business School, U.K in Management, ulterior, Alexandru urmeaza cursuri ce ii completeaza bagajul de cunostinte teoretice, aplicandu-le in practica mai apoi, in cadrul firmelor in care a detinut functii de conducere. Printre acestea se numara companii de stat si multinationale: Mivan-Kier Romania, ALSTOM Transport, Tabco Campofrio Romania, BPI Romania – BPI Group in cadrul carora Alexandru a detinut pozitii de conducere si a oferit consultanta. La toate acestea se alatura si coordonarea unor proiecte de evaluare a personalului, pentru firme importante de pe piata nationala.

Amalia Baiu: peste 10 ani de experienta in domeniul economic si al resurselor umane, concretizata prin detinerea de functii de conducere in cadrul unor firme de succes pe piata interna, desfasurarea de activitati specifice: elaborarea strategiei de resurse umane, recrutarea si selectia de personal, reorganizarea activitatilor companiei, evaluarea periodica a personalului, oferirea de consultanta in domeniu etc. Publicarea unor articole in reviste de specialitate si initierea unor actiuni caritabile in cadrul organizatiilor ne-guvernamentale sunt elemente ce completeaza profilul profesional al Amaliei.

Daniela Coman, beneficiaza de o vasta experienta in domeniu resurselor umane, dobandita atat in urma studiilor de specialitate cat si a desfasurarii activitatii profesionale in domeniu. A detinut functii de conducere (Director Resurse Umane) in firme de renume precum: ALTEX GROUP, SAATCHI & SAATCHI, ASTRAL TELECOM, OGILVY GROUP, RIB – ROMANIAN INTERNATIONAL BANK S.A., Daniela a desfasurat activitati de consultanta in domeniul evaluarii si dezvoltarii resurselor umane, a reproiectat sistemul de resurse umane si a elaborat strategii de dezvoltare a acestora, a organizat traininguri interne si team-building-uri.

Irina Manolescu: studii de management efectuate la universitati de prestigiu din strainatate, cursuri de coaching, mentoring, derulare si implementare a proiectelor Phare etc. sunt doar cateva dintre elementele ce au stat la baza dezvoltarii profesionale a Irinei, ea ocupand functii de conducere in diferite companii, concomitent oferind consultanta, consiliere profesionala, recrutare si selectie de personal si training in domeniul managementului Resurselor Umane. Printre cele mai importante companii in cadrul carora Irina si-a desfasurat activitatea, se numara: Institutul National de Cercetare - Dezvoltare pentru Mecanica Fina, Bucuresti, Ministerul Economiei si Comertului, CODECS (Centre for Open Distance Education), Representative in Romania for The Open University UK, Career Solutions International, Romanian Affiliate of DBM, AETS (Application Européenne de Technologies et de Services), Franta.

Madi Radulescu, MBA, experienta în domeniu 14 ani, numeroase proiecte de evaluare, proiectare si implementare proiecte de evaluare de personal, consultant în resurse umane si trainer în management strategic, managementul performantei, managementul schimbarii si alte aspecte de dezvoltare manageriala. Experienta în diverse proiecte de consultanta în tara si în strainatate. Consultant Certificat Human Synergistics. Consultant Certificat Thomas International.

Raluca Nicolae, peste 5 ani de experienta in domeniul economic si al resurselor umane, dobandita atat in urma studiilor de specialitate cat si a desfasurarii activitatii profesionale in domeniu, prin detinerea unor functii de conducere in cadrul unor firme de succes pe piata interna. Raluca desfasuara activitati de recrutarea si selectia de personal, evaluarea periodica a personalului, emiterea contractelor de munca, actelor aditionale, scrisorilor de informare, gestionarea/verificarea/operarea carnetelor de munca, relationarea cu ITM, medicina muncii, evidente/raportari specifice interne.

Nastase Gabriel cu o bogata experienta in domeniul managementului general si managementului resurselor umane, Gabriel a avut pana in prezent o activitate profesionala complexa, ocupand functii de conducere cu precadere in domeniul bancar. Gabriel a inaintat pe scara profesionala de la nivelul de Trainer Specialist in resurse umane la Consultant in Dezvoltarea Organizationala, pentru ca in prezent sa ocupe functii de Coordonator al proiectelor de Dezvoltare a resurselor umane din cadrul BRD-Groupe Société Générale. De asemenea, detine si numeroase certificari de utilizare si interpretare a unor instrumente de lucru si evaluare precum: Human Synergistics, Leadership Lominger Suites of Integrates Tools, McQuaig personality type instrument, Self Managing Learning Group etc.

Costul cursului: 1200 Euro + TVA, echivalent in RON la cursul BNR


UN PROGRAM DE PERFECTIONARE- FORMATOR DE FORMATORI

Datele de derulare vor fi comunicate la inceputul lunii martie, se vor organiza trei serii de curs anual.

Tematica

1: Principiile formarii profesionale – invatarea la adulti
- Intelegerea conceptului de formator in perfectionarea profesionala a adultilor: diferenta fata de formarea clasica, pedagogica
- Intelegerea principiilor de invatare la adulti: ciclul invatarii
- Identificarea stilului preferat de invatare si utlizarea acestui principiu in proiectarea si livrarea sesiunilor de formare
- Utilizarea experientei si a elementelor de buna practica
- Utilizarea demonstratiilor
2: Etapele procesului de perfectionare profesionala
- Identificarea necesitatilor de instruire
- Identificarea caracteristicilor auditorului
- Identificarea beneficiilor auditorului din programul de instruire
- Proiectarea programului de formare tinand cont de aceste elemente
- Durata programului de formare
- Sectionarea programului de formare: proiectarea lungimii intimp a sectiunilor de formare pornind de la obiectivele acestuia
- Livrarea programului de formare
- Evaluarea programului
3: Metodologii de livrare a programelor de formare, Metode de instruire: utilizare in functie de obiective sesiunii de instruire
- Prezentarea verbala
- Utilizarea prezentarii Power Point
- Utilizarea flipchartului
- Utilizarea inregistrarilor video
- Utilizarea casetelor video/DVD
- Utilizarea altor materiale didactice in procesul de formare
- Mijloace de prezentare in training
4: Realizarea materialelor de curs
- Manualul de curs
- Hand-outurile
- Flipcharturi pregatite in avans
5: Aptitudini de livrare a programului de instruire
- Comunicarea cu auditoriul, aptitudini de prezentare
- Tipurile comunicarii
- Ascultarea activa
- Probleme legate de atitudine, perceptie si tipurile de personalitate
- Prezentarea in public
6: Proiectarea duratei sesiunilor de instruire
- Planul de lectii
- Alternarea metodelor de instruire
- Pauzele
- Importanta identificarii obiectivelor si asteptarilor cursantilor
- Rezumarea
- Concluzionarea
- Evaluarea
7: Evaluarea sesiunilor de instruire
- Evaluarea procesului de training si invatare
- Formulare/Tipuri de feedback
- Planuri de actiune si urmarire

ECHIPA NOASTRA:

Diana Voicu, DPM, Consultant, Experienta de manager, trainer, consultanta în domeniul evaluarii sii dezvoltarii resurselor umane – conceperea si implementarea de proiecte de evaluare pentru Banca Romaneasca, Loulis, Mega Image. Training, teambuilding si dezvoltare pentru Elgeka, Romtelecom, Toyota Romania, Star Foods, Moeller Electric Romania, Garanta Insurance, Genco, Petrom, Distrigaz Sud, HVB Bank, Zapp, Syngenta, Cable Direct, etc. Utilizarea unei baterii de instrumente precum Profilele Psihologice Thomas International si tehnici de evaluare pe baza competentelor pentru a veni în sprijinul unor organizatii aflate în procese de re-structurare, reorganizare si/sau relansare a activitatilor productive

Madi Radulescu, MBA, experienta în domeniu 14 ani, numeroase proiecte de evaluare, proiectare si implementare proiecte de evaluare de personal, consultant în resurse umane si trainer în management strategic, managementul performantei, managementul schimbarii si alte aspecte de dezvoltare manageriala. Experienta în diverse proiecte de consultanta în tara si în strainatate. Consultant Certificat Human Synergistics. Consultant Certificat Thomas International.
Renaldo Nita MBA, consultant, experinta în domeniu cca. 13 ani, în prezent consultant, experinta ca Director Executiv si Director Business School, trainer în managementul performantei si management general, experienta în diverse proiecte de consultanta în tara si în strainatate, tutor în programe de MBA.

Costul cursului: 1600 RON + TVA

Despre MMM CONSULTING INTERNATIONAL

MMM CONSULTING INT'L ofera servicii de consultanta in dezvoltare organizationala, managementul schimbarii, managementul performantei, managementul resurselor umane si programe de training adresate managerilor de la nivelul de mijloc si de top al organizatilor.
Andreea Udrea- Manager de Proiect

andreea.udrea@mmmconsulting.ro
0728.039.746
office@mmmconsulting.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mmm-consulting-international/cursuri-in-sistem-deschis-acreditate-cnfpa