Revista "COMUNIC@TII Mobile" va propune: CEL MAI AMPLU DOSAR DE SERVICII IT&C SI BANCARE PENTRU IMM-URILE ROMANESTI

BUCURESTI - 19 iulie 2005

Comunicat tip General in IT&C

Fisiere atasate:

7360-nr.57 coperta mica

Revista COMUNIC@TII Mobile va propune in cea mai recenta editia 57, iulie/august subiecte si interviuri in exclusivitate pentru piata romaneasca:
• Ministrul MCTI, Zsolt NAGY, nu paraseste ministerul
• Cel mai amplu dosar romanesc despre serviciile IT&C si bancare pentru segmentul IMM
• Ministerul Educatiei dovedeste coruptia contractului cu Siveco
• Ofensiva Romtelecom pentru furnizarea internetului de mare viteza
Totul acum online şi pe cel mai vizitat website al industriei de Comunicaţii din România: WWW. COMUNIC.RO.

Revista

Din cuprinsul editiei nr.57 va putem dezvalui:

Ministrul Zsolt Nagy nu paraseste MCTI –
„Foarte important este mesajul de continuitate. Am preluat un minister functional si doresc ca in urma mea sa ramana tot un minister functional. In plus, la prima mea conferinta de presa din ianuarie 2005 am anuntat ca vom da o solutie pentru Cosmorom in 6 luni si de fapt am reusit acest lucru in 5 luni. Pentru POSTelecom am anuntat ca vom identifica solutia pana in septembrie 2005 si ma voi tine de cuvant”.

IMM-urile romanesti nu sunt pregatite pentru aderarea la Uniunea Europeana –
Chiar dacã IMM-urile detin în România o ponderea de circa 90% din totalul companiilor înregistrate oficial si furnizeazã statului 70% din totalul taxelor si impozitelor încasate de acesta, starea lor este critica, conform datelor furnizate de cel mai recent sondaj al ANIMMC.
• IMM-urile fac în principal investitii mici
• Resursele proprii ramân principala sursa de finantare, urmata de creditele bancare
• IMM-urile nu se finanteaza de pe piata de capital
• Doar 1/3 dintre IMM-uri au reusit sa introduca produse noi pe piata
• Introducerea managementului calitatii ramâne înca o provocare majora
• Achizitia de noi tehnologii în sectorul IMM este scazuta
• Participare scazuta a IMM-urilor pe piata internationala
• Principalul obstacol: „lipsa de informatii despre pietele externe”
• În Certificarile din categoria standard prevaleaza si sunt mult ramase în urma la categoria managementului mediului
• Optimism echilibrat al IMM-urilor cu privire la evolutia afacerilor lor
• Calitatea reglementarilor legislative din 2004 a fost sub-satisfacatoare, iar nivelul de impozitare este destul de mare
• Firmele mijlocii fac fata mai bine procedurilor de lucru decât micro-întreprinderile
• Ministerul Finantelor Publice si ANIMMC sunt percepute ca institutiile guvernamentale responsabile pentru starea de lucruri
• Participare redusa a IMM-urilor în organizatii de afaceri
• IMM-urile prefera asocierea pe criterii profesionale
• IMM-urile doresc un pachet de beneficii si nu avantaje singulare sau izolate de la organizatii
• Slaba cuprindere a managerilor si angajatilor în programe de instruire
• Majoritatea IMM-urilor nu au solicitat niciodata servicii de consultanta
• ANIMMC trebuie sa faca fata unei heterogenitati de interese exprimate de IMM-uri în functie de sectorul de activitate.

Dosarul special IMM cuprinde ofertele a 37 de companii (operatori de telefonie fixa si mobila, operatori alternativi, operatori de Internet si cablu, companii IT - hardware si software, banci si alte institutii financiare) pentru segmentul IMM.

Alte subiecte de interes:
• Renegocierea contractului cu Siveco readuce statului peste 26 mil. USD
• 1200 de sate romanesti nu au telefon si nici telecentre
• Relatiile publice romanesti implinesc 10 ani
• S-a ajuns la 23 milioane de abonati 3G in lume
• In Centrul telecom Dasimpex – Connex, Orange, Zapp la un loc
• Portaluri fixe vs. Portaluri mobile
• Meciul Bucla locala
• Alcatel domina piata tehnologiilor de bucla locala
• Skype: probleme de plastica
• Cazinourile pariaza pe tehnologia RFID
• Satelitul domina televiziunea digitala in Vest
• Televiziune interactiva prin SMS
• Blogging-ul devine un job corporatist

Despre Mobile PR Company

Revista "COMUNIC@ŢII Mobile" este prima publicaţie independentă românească ce analizează cu predilecţie fenomenul afacerilor din industria de comunicaţii. Fondată în 1999, la începuturile pieţei româneşti de comunicaţii mobile, revista se distinge printr-un ton analitic obiectiv şi foarte documentat. Cele 150 de surse primare internaţionale de informaţii monitorizate periodic au condus la crearea primei agenţii de informaţii cotidiene din industria Comunicaţiilor de la noi. Clienţii agenţiei sunt cele mai cunoscute companii, dar şi liderii acestei pieţe. Urmărind un proiect mai vast de convergenţă a fenomenelor Comunicării şi Comunicaţiilor, revista a iniţiat în luna mai 2004 emisiunea radio “Comunicaţii Mobile”, difuzată săptămânal, în fiecare vineri începând cu orele 16:00 până la 17:00, la Radio Mix (100,6 MHz Bucureşti) - cea mai mare reţea de radiouri locale din ţară ce emite în 30 de oraşe din România. În 2005, revista va debuta şi în domeniul editorial, cu colecţia de carte “Comunicare şi Comunicaţii”, în colaborare cu Editura Humanitas, iar din toamna acestui an şi cu o emisiune TV la un post naţional de largă audienţă. De asemenea, cel mai nou proiect de anvergură demarat este lansarea cu succes a agenţiei de comunicare, Mobile PR Company, dedicată cu predilecţie industriei şi principalilor actori din comunicaţiile româneşti.

Roxana ONEA
Marcom Manager
Mobile PR Company

Telefon/ fax 3152042
Mobilink 0723319678


marcom@comunic.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mobile-pr-company/revista-comunictii-mobile-va-propunecel-mai-amplu-dosar-de-servicii-it-c-si-bancare-pentru-imm-urile-romanesti