Final de sezon RUNFEST 2017 cu multă energie, mișcare și joacă la Fuga pe uliță

BUCURESTI - 28 noiembrie 2017

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Sanatate, Social, Sport

Live site

Sute de adulți și copii au avut parte sâmbătă, 25 noiembrie, de câteva ore bune dedicate mișcării și jocurilor la evenimentul Fuga pe uliță, ultimul în acest an din seria RUNFEST! Fiecare s-a putut bucura din plin de libertatea de a alerga și de a da curs mai multor jocuri vechi din copilărie, pe un traseu amenajat în parcul Herăstrău, într-o atmosferă relaxată și veselă.

Fuga pe uliță, RUNFEST. Foto: Ovidiu Sălăvăstru

Fuga pe uliță, RUNFEST. Foto: Ovidiu Sălăvăstru

Competiția Fuga pe uliță, aflată la cea de a 2-a ediție, a fost organizată de MPG și susținută de Mega Image prin Gusturi românești. Scopul acesteia a fost de a reînvia câteva din momentele dragi ale copilăriei pline de energie și de jocuri, afară în natură sau pur și simplu în spațiul urban, combinate în mod inspirat cu tradițiile și gusturile românești. S-au bucurat de această experiență frumoasă peste 600 de concurenți, care au primit o porție de alergare pe o distanță de 5 kilometri și au fost invitați la joacă: La Șotron au țopăit într-un picior prin fiecare spațiu marcat, apoi au exersat Săriturile sprintene peste mai multe rânduri din baloți de paie, iar înainte de a trece linia de Finish au avut de luptat cu un rând de uriași la Țară, țară vrem ostași!

După aceste provocări amuzante fiecare concurent a primit medalia de Finisher binemeritată și s-a putut relaxa pe ritmurile muzicale ale DJ-ului și beneficia de show-ul oferit de echipa dinamică a Bălașa Percussion Group. Atmosfera evenimentului a fost una plină de voie bună, iar după alergare a venit momentul degustării bucatelor tradiționale sub marca Gusturi românești, oferite de Mega Image, cu o porție de ciolan cu fasole, vin fiert pentru adulți și multe momente vesele. La finalul evenimentului, toți participanții au luat parte la o tombolă pe durata căreia au avut ocazia să câștige 18 premii atractive oferite de Mega Image, Mio Technology România și CANAH. Fotografii evenimentului au surprins multe secvențe frumoase, atât pe traseu cât și în zona de Start/Finish, ce pot fi văzute în sute de poze publicate pe pagina Facebook RUNFEST.

Echipa MPG lucrează în prezent la calendarul de competiții, iar în curând va anunța noutățile sezonului 2018. Toate informațiile le veți putea găsi pe platforma RUNFEST - www.runfest.ro.

Concursul RUNFEST - Fuga pe uliță a fost susținut de Mega Image prin brandul Gusturi românești, în calitate de partener oficial. Evenimentul a beneficiat și de sprijinul Running Warehouse Europe, partener shop, alături de sponsorul oficial Barilla și de sponsorii iNES Group, CANAH și MiVia, precum și de partenerul medical Sanador. Totodată, au sprijinit realizarea evenimentului Administrația Lacuri, Parcuri și Agrement București, Primăria Municipiului București, VESTA, Asociația “Zsolt Gyongyossy, educație prin sport”, Asociația Salvatorilor Voluntari pentru Situații de Urgență, Brigada de Voluntari și Even’thor.

Susțin spiritul sportiv și ne ajută să comunicăm în permanență și să vă informăm Kiss FM, Inga Media și Libertatea în calitate de parteneri media principali, alături de campionul în recrutarea online eJobs și de partenerii media: Comunicatedepresa.ro, Asociația Ro Club Maraton, Revista Alerg.ro, Biciclistul.ro, 4RUN, SportPici, Edu-news, Orasulm.eu, România Pozitivă, Ireporter.ro, SportsPlanner.ro, CarmenAlbisteanu.ro, IubescSportul.ro, 36fit.com, 188bmp.com și Chineata.ro.

***

Despre brandul Gusturi românești:

În 2009, Mega Image lansa pe piața din România unul dintre cele mai de succes branduri proprii, Gusturi românești, și, odată cu acesta, își asuma un angajament în direcția dezvoltării segmentului de produse specific româneşti. Brandul include o gamă extinsă de produse realizate după rețete tradiționale, autentice sau recunoscute pentru calitatea și expertiza fiecărei zone a țării. Produsele Gusturi românești sunt fabricate în România, după rețete ce sunt parte a culturii românești sau reprezentative pentru o anumită zonă a țării, obținute în cele mai multe cazuri printr-un mod de prelucrare tradițional și fără adaosuri nespecifice rețetei autentice. Dincolo de aceste aspecte, Gusturi românești înseamnă gusturi demult uitate din categorii cât mai diverse, precum fructe și legume, lactate și brânzeturi, delicatese, carne proaspătă, panificație, produse culinare, dulciuri, produse pentru mic dejun, băuturi și creații de artizanat. Selecția de produse Gusturi românești se bazează exclusiv pe colaborarea cu producătorii locali, atent selecționați pe baza respectării rețetelor originale şi a ingredientelor. Din acest motiv, sortimentele Gusturi românești respectă și sezonalitatea locală a produselor.

Despre MPG

MPG implementeaza proiectele sportive initiate de Fundatia PROAM Events, care sustine atragerea populatiei catre practicarea recreationala a unui sport, ca mod sanatos si distractiv de petrecere a timpului liber. Compania este lider de piata pe segmentul proiectelor sportive adresate practicantilor amatori, cu o experienta de 20 ani in domeniu.