Versiunea in limba romana myCRM creste usurinta de utilizare si scurteaza timpul de implementare

BUCURESTI - 28 ianuarie 2009

Comunicat tip General in IT&C

Venind in intampinarea cerintelor companiilor de a avea la dispozitie solutii software cat mai simple şi uşor de inteles de catre angajati, myCRM anunta lansarea in limba romana a solutiei myCRM Plug&Play, dedicata creşterii vanzarilor şi scaderii costurilor intreprinderilor mici şi mijlocii.

”Am decis localizarea tuturor materialelor in limba romana, inclusiv a documentatiei tehnice şi a cursurilor de pregatire a utilizatorilor aplicatiei, pentru ca folosirea produsului sa fie la indemana oricarui angajat, indiferent daca firma face parte din domeniul imobiliarelor, a agentiilor de turism sau constructiilor” a declarat Daniel Ionescu, director general myCRM Solutions. “Ne aşteptam ca noua versiune sa ofere creşterea uşurintei de utilizare şi scurtarea timpului de invatare, care sunt doi factori critici in succesul unei implementari CRM. Romana se adauga limbilor engleza şi franceza in care produsul era deja disponibil” a concluzionat Ionescu.

Conform unui studiu publicat in 2008 de catre Gartner Group, 42% dintre implementarile CRM eşuate se datoreaza rezistentei angajatilor. Principalele bariere mentionate sunt rezistenta la schimbarea modului de lucru, impresia ca introducerea informatiilor referitoare la clienti la sfarşitul fiecarei zile inseamna un efort suplimentar fara beneficii imediate, dezinteresul pentru invatarea noilor tehnologii, disconfortul agentilor de vanzari ştiindu-se monitorizati, dar şi greutatea invatarii aplicatiilor complexe datorita unor functionalitati inutile in activitatea de zi cu zi. Un alt studiu, efectuat de Really Simple Systems pe 500 de companii din UK, publicat in 2007 , evidentiaza ca 72% dintre managerii de vanzari ar fi gata sa renunte la unele dintre functionalitatile unei aplicatii CRM pentru a creşte uşurinta in utilizare.

myCRM Plug&Play este o solutie software accesibila din punct de vedere al costurilor de achizitie, uşor de folosit şi cu costuri reduse de intretinere, dedicata intreprinderilor mici şi mijlocii. Cu ajutorul acestei solutii o companie işi poate imbunatati rapid şi eficient relatia cu clientii, pe tot parcursul ciclului de vanzare. myCRM ajuta la creşterea veniturilor prin anticiparea nevoilor clientilor, cat şi la creşterea eficientei operationale şi colaborarii intre echipele de vanzari, marketing sau suport tehnic – factori care duc la scaderi importante de costuri.

O versiune gratuita de evaluare de 30 de zile poate fi accesata la adresa www.mycrm.ro .

Despre myCRM Solutions SRL

Despre myCRM Solutions
myCRM Solutions este o companie privata infiintata de patru absolventi ai programului MBA Romano-Canadian. Compania este condusa de Daniel Ionescu, fost director BitDefender din cadrul SOFTWIN. Pe langa solutiile software din portofoliu, myCRM Solutions furnizeaza şi o gama completa de servicii de implementare, migrare date, suport tehnic şi consultanta in implementarea unei strategii de imbunatatire a relatiilor cu clientii. Compania raspunde nevoilor intre prinderilor mici şi mijlocii oferind cel mai scazut cost din piata, suport post-vanzare şi mentenanta gratuita, precum şi posibilitatea de modificare rapida a aplicatiei dupa nevoile interne fara costuri suplimentare sau resurse IT specializate.
Pentru informatii suplimentare
Tel: 0723 574685
centrupresa@mycrm.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mycrm-solutions-srl/versiunea-in-limba-romana-mycrm-creste-usurinta-de-utilizare-si-scurteaza-timpul-de-implementare