-
BUCURESTI - 11 noiembrie 2009
Neogen Publicitate a lansat Profilul Business prin intermediul caruia clientii Neogen pot interactiona direct cu grupurile lor tinta, pentru a-i tine la curent si a-i informa in mod constant cu noutati privind serviciile, produsele sau diverse evenimente.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 9 aprilie 2009
Principala destinatie de socializare din online-ul romanesc a fost aleasa de Editura Curtea Veche pentru lansarea cartii semnate de Mihnea Rudoiu, ”N-are momentan titlu”. „Am dorit o lansare inedita, sub forma dialogului si implicarii active a cititorilor. Am ales Neogen pentru ca aici e publicul. Aici se aduna oamenii la discutii si e cu siguranta cel mai potrivit loc pentru dezbaterea subiectului tratat in carte.”- declara autorul Mihnea Rudoiu.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 martie 2009
Neogen s-a rebranduit. Un nou logo si un nou homepage.
Design-ul cu linii simple face loc recent introduselor feed-uri si noilor facilitati de networking directionand atentia fiecarui utilizator spre noutatile din reteaua sa de prieteni.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 8 ianuarie 2009
Romanii au aderat in 2008 la fenomenul de `social networking`, urmand trend-ul international de crestere (35% crestere medie in Europa si 25% la nivel mondial conform comScore World Metrix). Cu o pondere inca minora la nivelul intregii populatii, retelele sociale sunt pentru romani un domeniu de explorat, incitant, de la care asteptam cresteri spectaculoase in 2009. In martie 2008 doar 10% din populatia Romaniei (cca 1,4 milioane utilizatori) folosea acest mod de socializare, fata de 15,6% Germania, 23,8% SUA, 29,1% UK si un maxim de 36,4% Olanda conform studiului realizat de Universal McCann.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 14 februarie 2007
Editia a IV-a a Targului de locuri de munca online
BestJobs, liderul serviciilor de recrutare online din Romania, organizeaza a patra editie a Targului de Joburi Online, in perioada 12-26 februarie 2007.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 decembrie 2006
Afise outdoor, anunturi la televiziune sau evenimente sportive sunt doar cateva dintre cererile in casatorie la care indragostitii apeleaza pentru a trasforma momentul cererii in casatorie in ceva unic, memorabil.
Din aceasta gama face parte si initiativa unui utilizator Neogen care impreuna cu echipa Noi2 a reusit sa realizeze prima cerere in casatorie online in reteaua Neogen, special de Sarbatorile de iarna
comunicatul de presa