TETRA PAK PREMIAZA COLECTAREA SELECTIVA

BUCURESTI - 23 iunie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

In perioada 13 februarie – 9 Iunie 2006, Tetra Pak a extins si in scolile sectorului 1 programul educational despre beneficiile consumului de lapte UHT ambalat aseptic in cutii de carton. Anul trecut programul s-a desfasurat numai in sectorul 6.





Programul educational s-a desfasurat in 50 de scoli din sectoarele 1 si 6 in perioada 13.02.2006-9.06.2006 si a cuprins o campanie educationala si un concurs de colectare de ambalaje.In prima etapa s-au desfasurat seminarii in cadrul carora li s-a prezentat copiilor rolul laptelui intr-o alimentatie sanatoasa precum si etapele pe care acesta le parcurge de la sursa pana la consumatorul final (colectare, procesare, distributie).
A doua etapa a proiectului educational a cuprins un concurs de colectare a ambalajelor Tetra Pak. O prima sursa de colectare o reprezinta ambalajul laptelui pe care copiii il primesc in cadrul programului “Laptele si Cornul”. Ambalajele sunt colectate apoi de catre societatile de salubrizare URBAN si REBU, in vederea reciclarii ulterioare.
Preocuparea pentru sustinerea mediului inconjurator ar trebui sa ne preocupe din ce in ce mai mult. In tarile dezvoltate, colectarea selectiva si reciclarea ambalajelor de carton pentru produse alimentare lichide, face parte din viata de zi cu zi a oamenilor. Promovarea acestui concept se afla inca in faza de pionierat in Romania, dar semnalele din aceasta directie sunt pozitive.Coordonat de catre agentia de publicitate NET Marketing, proiectul s-a bucurat de sprijinul societatilor de salubrizare REBU si URBAN, Directiei de Sanatate a Municipiului Bucuresti, Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti.
Sub indemnul “La fiecare ambalaj colectat esti si tu un SuperPak”, copiii din clasele primare au avut ocazia sa afle cum pot participa activ la colectarea si reciclarea ambalajelor de Laptic.Programul a avut in centrul atentiei un personaj mascota – SuperPak, dupa modelul eroilor pozitivi din desenele animate. Rolul lui SuperPak a fost acela de a-i face pe copii sa imbratiseze conceptul “respectand mediul inconjurator te respecti pe tine insuti”.
In cele 4 etape lunare ale concursului de colectare au castigat pe rand scolile 173, 12, 7 si 6. La final s-a ales din fiecare sector scoala care a strans cea mai mare cantitate de ambalaj, iar premiul cel mare le aduce copiilor o binemeritata excursie la munte : scoala 173 din sectorul 1 si scoala 206 din sectorul 6. cu acest prilej SuperPak le va arata copiilor cum natura ne resplateste efortul de a fi mai buni.
Tetra Pak este lider mondial in domeniul echipamentelor pentru procesare, ambalare si distribuire produse alimentare lichide. Ambalajul aseptic din carton Tetra Pak este format din 7 straturi succesive de carton, aluminiu si polietilena. Cartonul provine din celuloza copacilor, o materie prima regenrabila, avand in vedere ca furnizorii Tetra Pak asigura re-plantarea periodica a copacilor si respectarea principiilor biodiversitatii.
Tetra Pak crede in asumarea cu responsabilitate a pozitiei de lider in industria de profil, pentru crearea unei cresteri profitabile in armonie cu protectia mediului inconjurator si cu o buna conduita sociala.

Despre Net Marketing

Compania Net Marketing ofera o gama completa de servicii de tip below-the-line: in-store promotions, atl promotions, programe customer loyalty, co-marketing si Youth Adveritising. Net Marketing poate asigura intreaga gama de servicii de BTL de la strategie si concept, creatie si productie, pana la implementarea proiectului si evaluarea lui.
In cei peste 6 ani de experienta pe piata locala, Net Marketing a derulat prin divizia Youth Advertising campanii pentru clienti locali si internationali in peste 900 de institutii de invatamant: GlaxoSmithKline Romania, Tetra Pak Romania, Consumer Product Network, BIC Romania, Bella Romania, Mediplus, Delta Romania, Unilever, MCDonald`s (StarGame) etc.



Iulia Dragomir
Account executive
Net Marketing
The Tower Building, 3rd Floor
10-12 Soseaua Pantelimon St
Bucharest 2, Romania
Telephone: +40-21-204.76.05/06/07/08
Fax: +40-21-204.76.09
Cell: 0723324418
iulia_dragomir@netmarketing.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/net-marketing/tetra-pak-premiaza-colectarea-selectiva