Net Reach

Definitie Net Reach

Numarul de indivizi din publicul tinta care au avut ocazia sa vada cel putin o reclama a campaniei. Net reach/Acoperirea Neta ia in considerare o acoperire de 1+. Numarul programelor sau a segementelor din zi(daypart), publicatii pe care trebuie sa le fi citit sau vazut pentru a se considera ca cineva a fost atins/reached poate fi un numar stability prin varate modalitati, dar de obicei este de 3 minute consecutive dintr-un pogram sau dintr-un segment de zi si citire, frunzarirea unei publicatii. Acoperirea neta/net reach poate fi exprimata in secunde sau in procente din publicul tinta. Varianta procentuala se calculeaza astfel: GRP-urile sunt impartite la nedia OTS . Calculul in secunde: numarul brut al afisarilor impartit la media OTS(vezi: Average Frequency, Impressions, Net …, OTS/OTH, Target Audience Population).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Net Reach? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Net Reach.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Net Reach. Definitiile termenilor despre Net Reach cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Net Reach, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Net Reach.