Campania “Inscrie-te la Internetics”, mai curajoasa ca oricand

BUCURESTI - 15 aprilie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate



Agentia Cohn & Jansen a realizat campania de advertising pentru anuntarea inscrierilor la Festivalul de Comunicare Digitala Internetics.

Campania “Inscrie-te la Internetics”, mai curajoasa ca oricand

Campania surprinde, intr-un mod relaxat si amuzant, dialoguri de pe forumul festivalului, intre participantii sau spectatorii editiei trecute. Chiar daca numele lor sunt ascunse sub diverse nick-uri, personajele dialogurilor sunt de fapt persoane reale, bine cunoscute in comunitatea de specialitate.

Ca in orice comunitate insa, cele mai savuroase momente sunt cele conflictuale. Personajele cu nick-uri haioase (“fitb”, “seymour”, “mixxed”, “vivi” etc.) isi arunca replici dure ca: “Nu sunt centrala termica pentru ca sa va incalzesc. Poate imi spuneti ce ati vrea sa va demonstrez” sau “Imi propui sa lucrez mai slab, ca sa ramana loc si pentru altii? :) n-o vom face” sau “Clienti avem cu totii…tu mai ai si altceva?” etc. Printre dialogurile pe care le prezinta, campania nu se fereste sa aduca in discutie nici criticile la adresa festivalului.

“Am citit, intr-un weekend, pe nerasuflate, toate discutiile de pe forumul Internetics … “ explica Cohn, Art Director la Cohn&Jansen, cum a ajuns la acest concept. “M-au fascinat. Mi-a sclipit ideea in momentul in care am dat peste un mesaj mai dur la adresa festivalului si care se incheia in felul urmator: . Dar post-ul n-a fost sters…De ce? Pentru ca Internetics este un festival transparent si a abordat intotdeauna intr-o maniera relaxata un subiect prin definitie greoi si tehnic : comunicarea online.”

Campania realizata de agentie se adreseaza in primul rand comunitatii pe care Festivalul Internetics a coagulat-o an dupa an. O comunitate formata din oameni tineri, surprinzatori ca performanta, intotdeauna teribilisti, si nu de putine ori carcotasi la adresa regulilor sau a organizatorilor.

Campania este derulata pe toata perioada lunii aprilie in publicatii lider, precum Academia Catavencu, B24-FUN, Cotidianul, Curentul, Radio 21, Ziarul Financiar si Ziua avand si o importanta componenta online care se desfasoara pe site-uri precum Imagoo.ro, Markmedia.ro, Trafic.ro, fluxul de stiri Media&Advertising, Acasa.ro, Ele.ro etc.

Executiile campaniei pot fi vazute pe site-ul festivalului, la adresa www.internetics.ro/campanie.

Despre NetBridge Investments

Din partea Cohn & Jansen s-au implicat in realizarea si desfasurarea campaniei: Cohn – Art Director, Rusu – Copywriter, Tufa – Copywriter.
Pentru detalii contactati:

Marius Balaci
Director de PR Asociatia de Comunicare Ethos
Telefon: 021 410 06 67
Fax: 021 410 40 73
Mobil: 0721 247 568
marius.balaci@ethos.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/netbridge-investments2/campania-inscrie-te-la-internetics-mai-curajoasa-ca-oricand