Ad campania Adobe "Simplicity at Work" debutează. Este dezvăluit şi noul slogan corporat: "Better by Adobe."

BUCURESTI - 12 noiembrie 2004

Comunicat tip General in IT&C

Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) a dezvăluit recent ad campania sa "Simplicity at Work", creată pentru a spori vizibilitatea Adobe ca un jucător pe piaţa de software pentru organizaţii şi pentru a crea cerere pentru software-ul Adobe® Intelligent Document Platform. Campania, care marchează de asemenea dezvăluirea noului slogan, a fost creată de către firma de advertising Goodby, Silverstein & Partners din San Francisco şi debutează cu un ad de o pagină întreagă în The Wall Street Journal ediţia de pe 11 noiembrie.

Ad campania Adobe

Campania de ad "Simplicity at Work" este prima iniţiativă majoră a Adobe pentru a îşi construi marca pe piaţa organizaţiilor, reflectând continua expansiune a investiţiilor de marketing ale Adobe dincolo de pieţele profesioniştilor de bază în creaţie ale companiei. Campania este menită să creeze notorietate pentru soluţiile Adobe cu executivii C-level din organizaţii şi, de asemenea, o decizie de cumpărare în trei pieţe-cheie: servicii financiare, guvernare şi tehnilogia informaţiei (IT). Campania constă în 4 ad-uri, care vor apărea în publicaţii de afaceri de prim rang incluzând The New York Times, BusinessWeek, Fortune, Forbes şi The Wall Street Journal, precum şi peste 25 de publicaţii specifice segmentului, cum sunt Information Week, Computerworld, Federal Computer Week, Government Computer News şi American Banker. Publicitatea online pe site-uri ca Forbes.com, WSJ.com, ZDNet şi Yahoo! Vor completa de asemenea programul.


"Noi creăm pe baza reputaţiei solide a brandului nostru de a oferi consumatorilor moduri de comunicare mai puternice şi mai intuitive," a spus Melissa Dyrdahl, senior vice president of corporate marketing at Adobe. "Organizaţiile se luptă să îşi îndeplinească misiunea şi să reducă costurile în timp ce lucrează cu sisteme IT inconsistente şi disparate, procese bazate pe hârtie. Campania `Simplicity at Work' este creată pentru a comunica cu aceşti consumatori într-un mod corespunzător, vizual că Adobe le înţelege problema. Combinând procese bazate pe hârtie cu sisteme organizaţionale de tip back-end, Adobe aduce o abordare mai simplă şi mai umană asupra a ceea ce a fost în mod tradiţional o experienţă frustrantă şi complexă. Acest mesaj rezonează cu publicurile noastre ţintă.”

Renumitul fotograf Nadav Kandar a realizat fotografiile care apar în această serie de ad-uri, care înfăţişează teancuri grele de hârtie şi dulapuri pline pentru a ilustra problema enormă a existenţei proceselor de afaceri limitate de hârtie. Fotografiile sunt create pentru a îmbina realitatea, cu oameni care fac activităţi tipice de afaceri de zi cu zi, cu suprarealul – zgârâie-nori de hârtie, oameni cărând dulapuri pline şi locuri din camere în formă de puzzle. (Nota editorului: Ad-urile pot fi văzute online la www.adobe.com/special/simplicity.html.)

"Convergerea lăţimii şi a adâncimii acestei chestiuni cu doar un fotograf şi câteva propoziţii ale unui ad a fost o provocare enormă," a declarat Rich Silverstein, creative director and co-chairman of Goodby, Silverstein & Partners. "Am decis să lăsăm fotografiile să comunice ironia afacerilor de astăzi, în care documentele adaugă complexitate şi ineficienţă şi totuşi sunt acceptate în mod general ca parte a status quo-ului. Textul care însoţeşte fotografiile reprezintă lovitura care demonstrează că Adobe are un mod mai bun."
Urmând acest debut în Statele Unite, Adobe va rula campania "Simplicity at Work" şi în Europa, spre sfârşitul acestei luni.

Este dezvăluit noul slogan corporat
Ad campania "Simplicity at Work" este de asemenea prima utilizare a noului slogan al Adobe: "Better by Adobe.™" Sloganul converge, într-un mod simplu şi „cu picioarele pe pământ”, întreprinderea permanentă a Adobe în inovaţia care îi ajută pe indivizi şi pe oamenii de afaceri să comunice mai bine. Sloganul va fi utilizat în comunicarea de marketing în toate ariile.

Despre new media Agency

Despre Adobe Systems Incorporated

Adobe îi ajută pe indivizi şi pe oamenii de afaceri să comunice mai bine prin intermediul platformelor lider în lume de digital imaging, design şi tehnologia documentelor pentru consumatori, specialişti în creaţie şi organizaţii. Venitul Adobe în ultimul an fiscal a depăşit 1.2 miliarde de dolari.

Despre Romsym Data

Romsym Data este distribuitor autorizat al produselor Adobe în România.

Romsym Data este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultimă oră, produsă de lideri mondiali în: - soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Palisade, SumTotal, CorVu, i2) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) – dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme open source (Red Hat şi soluţii de la LxPN).

De asemenea, prin divizia sa Romsym Consulting, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul celui mai modern centru de profil din România - centrul ITtraining, predate de specialişti cu înaltă calificare, certificaţi internaţional.

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Românească, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justiţiei, McDonald’s, Orange, Miro Bank, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.
Alin Zainescu
new media Agency

Tel./Fax: 021 211 31 26
alin.zainescu@newmedia.com.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/ad-campania-adobe-simplicity-at-work-debuteaza-este-dezvaluit-si-noul-slogan-corporat-better-by-adobe-1