Adobe lanseaza campania de publicitate "Everything but the Idea" pentru a se conecta cu specialistii creativi

BUCURESTI - 6 aprilie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) a anunţat lansarea campaniei de publicitate "Everything but the Idea", menită a întări legătura cu comunitea specialiştilor creativi şi să determine cerere pentru Adobe® Creative Suite 2.

Campania de publicitate – care urmăreşte să creeze o conexiune mai puternică cu artiştii grafici, designerii şi alţi specialişti creativi – a fost realizată de către firma de publicitate Goodby, Silverstein & Partners din San Francisco. Campania reprezintă un efort de marketing al Adobe care include publicitate, direct marketing, relaţii publice şi evenimente speciale cum a fost Ideas Conference ţinută în New York pe 4 aprilie.

Adobe lanseaza campania de publicitate

Creată pornind de la succesul campaniei din 2003 "Design Therapy" a Adobe, noua campanie exprimă pasiunea Adobe pentru idei şi demonstrează înţelegerea procesului creativ de către companie. Campania poziţionează noul Adobe Creative Suite 2 ca un software esenţial, integrat şi upgradat, necesar pentru transformarea ideilor în realitate.

Imaginile folosite în campanie surprind designerii, fotografii şi alţi specialişti într-un moment precis când sunt pe cale să aibă o idee măreaţă, deseori lucrând noaptea târziu.

"Demonstrăm compasiunea Adobe pentru lucrul prin care profesioniştii creativi trec în fiecare zi: lupta constantă de a crea idei noi" a declarat Melissa Dyrdahl, senior vice president of corporate marketing and communications la Adobe.

Campania constă în 3 ad-uri care vor apărea în publicaţiile lider, incluzând Archive, CMYK, Communication Arts, Eye, HOW, ID, Print şi Step Inside Design, precum şi în alte medii. Campania outdoor se va desfăşura on New York pe diverse suporturi cum sunt chioscurile de ziare ş.a.

Campania va avea de asemenea şi o parte online pe site-uri cum sunt Adcritic.com, CommArts.com şi Newstoday.com.

"Ca şi audienţa noastră, noi trăim, mâncăm, dormim şi respirăm ceea ce profesioniştii creativi fac în mod normal, ceea ce ne-a permis să aducem umor şi o privire din interior în cadrul campaniei," a spus Rich Silverstein, creative director and co-chairman of Goodby, Silverstein & Partners.

Despre new media Agency

Adobe Creative Suite 2

Adobe Creative Suite 2 Premium Edition integrează noi versiuni complete de software de design indispensabil — Adobe Photoshop® CS2, Adobe InDesign® CS2, Adobe Illustrator® CS2 şi Adobe GoLive® CS2 — cu noul Version Cue® CS2. Recent lansatul Adobe Acrobat® 7.0 Professional este de asemenea inclus ca o aplicaţie-cheie în această lansare de software. O componentă nouă şi radicală a Adobe Creative Suite, Adobe Bridge, acţionează ca un hub pentru productivitate, creare de imagini şi creativitate.

Despre Adobe Systems Incorporated

Adobe este providerul lider de soluţii software pentru crearea, gestionarea şi furnizarea de conţinut digital de mare impact.

Despre Grupul Romsym

Romsym Data este distribuitor autorizat şi centru de instruire autorizat pentru Adobe în România.

Romsym Data este prima companie românească certificată conform standardelor internaţionale BS 7799-2:2002 pentru implementarea şi menţinerea sistemului propriu de management al securităţii informaţiilor, certificare acordată de către Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii (SRAC) şi IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultimă oră, produsă de lideri mondiali în: - soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) - dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme open source (Red Hat şi soluţii de la LxPN).

De asemenea, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din România - centrul ITtraining, predate de specialişti cu înaltă calificare, certificaţi internaţional.

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Românească, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justiţiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.
Pentru mai multe informaţii:
Alin Zăinescu
new media Agency
Tel./Fax: 021 211 31 26
alin.zainescu@newmedia.com.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/adobe-lanseaza-campania-de-publicitate-everything-but-the-idea-pentru-a-se-conecta-cu-specialistii-creativi1