Crestere de 200 de procente cu SPSS

BUCURESTI - 14 decembrie 2005

Comunicat tip General in Afaceri

Furnizorul australian de marketing direct Virid atinge o profitabilitate de campanie de 200 de procente cu ajutorul SPSS

Crestere de 200 de procente cu SPSS

SPSS Inc. (NASDAQ: SPSS), furnizor lider mondial în domeniul programelor de predicţie analitică, a anunţat că unul dintre cei mai mari furnizori australieni de servicii de marketing direct, Virid, a atins o profitabilitate a campaniilor de 200 de procente, folosind SPSS pentru optimizarea campaniilor de marketing. Aplicaşiile de la SPSS au permis de asemenea companiei Virid să diminueze costurile de mesagerie cu 50 de procente.

Cu un volum de mesagerie care depăşeşte 28 de milioane de materiale anual, Virid a solicitat o soluţie pentru o mai bună segmentare a bazelor sale de date cu clienţi existente, în vederea alcătuirii unor pachete poştale mai bine direcţionate. De asemenea, avea nevoie de o metodă eficientă de comparaţie a listelor închiriate sau achiziţionate prin brokeraj global, pentru a determina care dintre acestea ar urma să determine răspunsul cel mai profitabil.

În vederea optimizării campaniilor sale, Virid a selectat programul SPSS de predicţie analitică datorită uşurinţei în utilizare, caracteristicilor sale complexe de anlitică şi a interoperabilităţii cu multiple programe de baze de date. Valorificând aplicaţiile SPSS, Virid şi-a redus considerabil costurile şi a realizat o creştere cu 10 procente a veniturilor, ceea ce a avut ca rezultat o eficienţă pozitivă a investiţiilor cu această soluţie în termen de nouă luni.

“SPSS ne permite să ne segmentăm baza de date în mai multe etaje client şi să orientăm extrem de bine trimiterile poştale din cadrul fiecărui segment. Am primit rate de răspuns de până la 50 de procente în unele segmente, fapt aproape fără precedent,” a afirmat Ian Daley, Marketing Manager la Virid. “Printr-o mai bună segmentare, am redus la jumătate costurile noastre variabile de expediţie, simultan cu o creştere explozivă a veniturilor, ceea ce a dus la dublarea efectivă a profitabilităţii noastre în primul an.”


Despre SPSS Inc.

SPSS Inc. (NASDAQ: SPSS) este un furnizor lider mondial de software şi soluţii de predicţie analitică. Tehnologia companiei face legătura dintre date şi acţiunile strategice efective prin tragerea de concluzii fiabile despre condiţiile actuale şi evenimentele critice viitoare. Peste 250.000 de clienţi din sectorul comercial, academic şi public se bazează pe tehnologia SPSS pentru a contribui la creşterea veniturilor, reducerea costurilor, îmbunătăţirea proceselor importante şi detecţia şi prevenirea fraudelor. Peste 95 de procente dintre companiile din lista Fortune 1000 sunt clienţi SPSS. Fondată în 1968, SPSS are sediul în Chicago, Illinois. Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să vizitaţi www.spss.com.


Despre Grupul Romsym

Romsym Data este distribuitor al soluţiilor SPSS în România.

Romsym Data este prima companie românească certificată conform standardelor internaţionale BS 7799-2:2002 pentru implementarea şi menţinerea sistemului propriu de management al securităţii informaţiilor, certificare acordată de către Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii (SRAC) şi IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultima oră, produsă de lideri mondiali în: - soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic, CRAMM, Workshare) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) - dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme Open Source (Red Hat).

De asemenea, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din România - centrul ITtraining, predate de specialişti cu înalta calificare, certificaţi internaţional.

Despre new media Agency

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Romaneasca, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justitiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.
Pentru mai multe informaţii:

Alin Zăinescu
newmedia PR
Tel./Fax: 021 211 31 26
alin@newmediapr.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/crestere-de-200-de-procente-cu-spss1