Emergency Medical Associates simplifică accesul la informaţiile sensibile cu ajutorul BusinessObjects XI Release 2

BUCURESTI - 26 iulie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

Companie de management medical trece la utilizarea BusinessObjects XI Release 2 şi extinde puterea informaţiilor de afaceri la mai mulţi utilizatori

Business Objects, principalul furnizor mondial de soluţii de informaţii de afaceri (BI), a anunţat că Emergency Medical Associates (EMA) a adoptat, pentru instalarea de informaţii de afaceri, produsul BusinessObjects™ XI Release 2, cea mai recentă versiune a celei mai avansate şi mai complete platforme de informaţii de afaceri.

Emergency Medical Associates simplifică accesul la informaţiile sensibile cu ajutorul BusinessObjects XI Release 2

EMA, un grup medical privat aflat în proprietatea unor medici, care asigură managementul a 17 camere de gardă de spital din zonele metropolitane ale oraşelor New York şi New Jersey, a adoptat ca standard BusinessObjects XI Release 2 pentru a beneficia de noile funcţionalităţi care permit într-o mult mai mare măsură medicilor, administratorilor de spitale, personalului IT intern şi partenerilor să aibă acces la rapoartele exacte şi analizele amănunţite de care au nevoie atunci când au nevoie. EMA a adoptat BusinessObjects XI Release 2 cu asistenţă de la Kanbay International's Adjoined Consulting LLC, o firmă de integrare tehnologică şi consultanţă de management cu servicii complete, partener Business Objects.

EMA foloseşte sistemul de analiză şi raportare pentru medicină de urgenţă (Emergency Medicine Analysis and Reporting System - eMARS) pentru urmărirea a sute de mii de interacţiuni cu pacienţii pe durata unui an, care extrage date din surse multiple, inclusiv managementul şi urmărirea pacienţilor, documentaţie clinică, orele de lucru ale medicului, satisfacţia medicului şi statul de plată. Creat în 2001 folosind produse software Business Objects, eMARS oferă tablouri de bord, formulare, rapoarte, analiză interactivă şi caracteristici de interogare ad hoc pentru a permite utilizatorilor să gestioneze performanţele camerelor de gardă şi să monitorizeze satisfacţia pacienţilor. De asemenea, EMA foloseşte aceste tablouri de bord pentru a căuta valori de vârf neobişnuite ale diferitelor simptome medicale raportate în camerele de gardă, asigurând primul sistem complet funcţional cu largă întindere de bio-supraveghere din Statele Unite.

'BusinessObjects XI Release 2 este cu adevărat revoluţionar în a permite echipelor noastre medicale şi de afaceri să lucreze cu informaţiile de care au nevoie pentru a-şi îndeplini atribuţiile,' a afirmat Jonathan Rothman, director de management al datelor la EMA. 'Cu un număr mai mare de medici, administratori de spital şi parteneri care beneficiază de un acces simplu, de tip autoservire, la rapoarte şi analize With more of our physicians, hospital administrators, and partners having simple - într-o formă pe care o pot înţelege cu uşurinţă - ne transformăm într-o organizaţie cu mult mai eficientă. În plus, funcţionalităţile de management al performanţelor, superioare vizual şi funcţional, ale platformei BusinessObjects XI vor juca un rol direct în eforturile noastre continue de îmbunătăţire a asistenţei acordate pacientului în cadrul departamentelor noastre de gardă.'

BusinessObjects XI Release 2 a îmbunătăţit accesul la eMARS în numeroase domenii-cheie. Îmbunătăţirile aduse la BusinessObjects Web Intelligence, instrumentul pe suport Web de analiză şi interogare al companiei BusinessObjects, au pus funcţionalităţi de creare a rapoartelor şi de examinare detaliată uşor de utilizat la dispoziţia unui număr mai mare de utilizatori - de la medici la administratori de spitale. Ceea ce permite acestor utilizatori un acces rapid la informaţiile de care au nevoie, fără a recurge la resursele interne ale EMA pentru a obţine asistenţă. Web Intelligence sincronizează acum date din surse multiple, inclusiv baze de date OLAP şi relaţionale, pentru ca utilizatorii să poată executa acum interogări şi analize cu date din surse diferite ca şi cum acestea ar proveni dintr-o singură sursă. De asemenea, facilităţi de securitate îmbunătăţite au permis EMA să ofere facilităţile de analiză şi partenerilor, asigurând simultan protecţia informaţiilor sensibile.

EMA a mai utilizat, de asemenea, caracteristicile de performanţă îmbunătăţite ale BusinessObjects XI Release 2 pentru a facilita utilizatorilor efectuarea de analize aprofundate. Îmbunătăţirile aduse modului de afişare şi noi efecte vizuale permit utilizatorilor să vizualizeze mai multe informaţii de afaceri în tablourile de bord şi formulare, iar caracteristicile complexe de analiză le permit să acceseze o cantitate mai mare de informaţii într-un timp mai scurt. Folosind funcţionalităţi avansate de predicţie, va putea efectua scenarii de tip „ce s-ar întâmpla dacă…?“ mai complexe.

Ca organizaţie de dimensiune medie, cu personal IT limitat, EMA a colaborat îndeaproape cu echipa Kanbay pentru finalizarea trecerii la BusinessObjects XI Release 2. 'Modelul unic de consultanţă onsite şi puternica sa platformă de livrare offshore au complementat eforturile EMA,' a afirmat Kevin Reid, director general Kanbay's Business Intelligence. 'Cu o interfaţă cu utilizatorul bogată, funcţionalităţi avansate şi infrastructura scalabilă a versiunii BusinessObjects XI Release 2, EMA va putea extinde aceste funcţionalităţi la secţiunile operaţionale ale organizaţiei. În parteneriat cu Kanbay, Business Objects a transformat această trecere într-o operaţie controlabilă şi autonomă.'

'EMA este un excelent exemplu de modul în care informaţiile de afaceri determină inovaţiile din domeniu. În ultimii câţiva ani, EMA a folosit produsele Business Objects pentru a-şi îmbunătăţi semnificativ eficienţa, performanţele şi asistenţa acordată pacienţilor,' a afirmat Donald MacCormick, vicepreşedinte cu marketingul de produs la Business Objects. 'În prezent, BusinessObjects XI Release 2 a eliminat multe dintre obstacolele care împiedicau adoptarea de către utilizatorul final a informaţiilor de afaceri, permiţând EMA să introducă suplimentar inovaţia în structura sa, pentru a obţine rezultate încă şi mai bune. De exemplu, noile tehnici de vizualizare a tabloului de bord permit personalului EMA să înţeleagă şi să acţioneze ţinând cont de mai multe informaţii după o singură examinare a acestora. În plus, noile caracteristici ad-hoc extind domeniul de analize pe care utilizatorii finali le pot efectua personal, permiţând medicilor EMA şi responsabililor camerelor de gardă să caute metode noi şi inovatoare de a decide asupra unor schimbări pozitive pentru organizaţie şi pacienţii lor.'

Despre Business Objects
Business Objects este principala companie de software pentru informatii de afaceri (BI - business intelligence). Cu peste 30.000 de clienti in intreaga lume, inclusiv peste 80% din grupul Fortune 500, Business Objects ajuta organizatiile sa-si formeze o mai buna perspectiva a afacerii proprii, sa-si imbunatateasca procesul decizional si sa optimizeze performanta intreprinderii. Platforma de informatii de afaceri a companiei, BusinessObjects™ XI, ofera cea mai avansata si mai completa platforma pentru managementul performantei, planificare, raportare, interogare si analiza si integrarea datelor din domeniul BI. BusinessObjects XI include Crystal Reports®, standardul industrial pentru raportarea la nivel de intreprindere. Business Objects a construit cea mai puternica si mai diversa comunitate de parteneri, oferind de asemenea servicii de consultanta si pregatire pentru a-si ajuta clientii sa-si implementeze in mod efcient proiectele in domeniul informatiilor de afaceri.
Business Objects are sedii paralele in San Jose, California, si Paris, Franta. Actiunile companiei sunt cotate atat la bursa Nasdaq (BOBJ), cat si la Euronext Paris (ISIN: FR0004026250 - BOB). Mai multe informatii despre Business Objects se pot gasi la www.businessobjects.com.

Despre Grupul Romsym

Business Intelligence Software Solutions parte a grupului Romsym este distribuitor autorizat al produselor Business Objects in Romania.

Romsym Data este prima companie romaneasca certificata conform standardelor internationale BS 7799-2:2002 pentru implementarea si mentinerea sistemului propriu de management al securitatii informatiilor, certificare acordata de catre Societatea Romana pentru Asigurarea Calitatii (SRAC) si IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii IT din Romania, oferind tehnologie de ultima ora, produsa de lideri mondiali in: - solutii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul retelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP si web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic, CRAMM, Workshare) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) - dezvoltare si soft stiintific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme Open Source (Red Hat).

De asemenea, Romsym Data ofera consultanta si training in domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din Romania - centrul ITtraining, predate de specialisti cu inalta calificare, certificati international.

Despre new media Agency

Dintre clientii Romsym Data mentionam Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Romaneasca, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justitiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.
Pentru mai multe informatii:

Alin Zainescu
newmedia PR
Tel./Fax: 0318 057 133

alin@newmediapr.ro
alin@newmediapr.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/emergency-medical-associates-simplifica-accesul-la-informatiile-sensibile-cu-ajutorul-businessobjects-xi-release-21