Greenwich Associates isi imbunatateste procesul de cercetare de piata cu aplicatii SPSS

BUCURESTI - 12 august 2005

Comunicat tip General in Afaceri

Romsym Data, unic distribuitor autorizat al produselor SPSS în România şi SPSS (NASDAQ: SPSS), cel mai mare producător de aplicaţii de analiză predictivă, anunţă că Greenwich Associates, o companie de servicii de consultanţă în domeniul cercetării financiare, lider la nivel internaţional, şi-a îmbunătăţit în mod semnificativ operaţiunile de cercetare de piaţă folosind software SPSS. Utilizând SPSS, Greenwich Associates şi-a modernizat procesul de colectare a datelor, oferind interviuri cu mai multe semnificaţie, calitate a datelor sporită şi rezultate mai rapide pentru clienţi.

Greenwich Associates isi imbunatateste procesul de cercetare de piata cu aplicatii SPSS

„Produsele SPSS au aplicaţii în multiple domenii. Cercetarea este unul dintre acestea, semnificativ însă din foarte multe puncte de vedere” a declarat Răzvan Balint, director general Romsym Data. Reprezentantul Romsym Data a continuat: „Soluţiile SPSS se potrivesc de minune şi pentru piaţa din România. Folosind tehnologia SPSS, firmele de cercetare pot realiza studii aplicate şi pot avea o analiză a datelor profesionistă, rezultatele fiind obţinute într-un timp mai scurt, ceea ce în final înseamnă şi clienţi ai firmelor de cercetare mai mulţumiţi. Desigur, nu trebuie limitată utilizarea SPSS la domeniul cercetării de piaţă – până la urmă orice companie care doreşte să aibă date analizate referitoare la clienţii săi, la poziţia pe piaţă ş.a.m.d. poate utiliza SPSS şi obţine astfel date de o mare acurateţe şi valoare pentru afacerea proprie.”

Vreme de peste 30 de ani, Greenwich Associates le-a oferit factorilor de decizie informaţii financiare axate bazate pe o combinaşie unică de cercetare de piaţă şi analiză de adâncime. Compania intervievează în fiecare an până la 40.000 de factori de decizie cheie în peste 80 de ţări pentru a cercetare trendurile pieţei şi relaţia clienţilor în cadrul domeniilor financiar la nivelul companiilor, venit fix, bursă şi managementul investiţiilor.

Interviul faţă-în-faţă este o componentă de bază a Greenwich Associates şi unul dintre procesele de afaceri critice, dar în ultimii ani interviurile conduse folosind chestionare pe hârtie au devenit ineficiente faţă de tehnologia de astăzi. În răspuns, Greenwich Associates a lucrat cu SPSS pentru a personaliza o soluţie de intervievare creată pe Dimensions™, o suită de aplicaţii cuprinzătoare pentru cercetare de piaţă. Greenwich Associates şi-a transformat procesul de intervievare substituind lungimea interviurilor bazate pe hârtie cu informaţii electronice capturate folosind tehnologia tablet PC.

Ca rezultat, Greenwich Associates urmăreşte să reducă ciclul de producţie al interviului cu 20% folosind software SPSS şi Internet-ul şi se aşteaptă la un ROI (return on its investment) favorabil. În plus, flexibilitatea Dimensions le-a permis organizaţiilor să implementeze capacităţi de navigare în cadrul chestionarului personalizate care au făcut ca interviurile să rămână conversaţionale în natura lor, menţinând astfel calitatea rezultatelor.

“Ne dorim să modernizăm întregul proces de intervievare, de la interacţiunea în persoană cu resopndenţii noştri şi până la procesul de colectare”, a afirmat Tom Griffin, CIO al Greenwich Associates. “Software-ul SPSS a permis Greenwich Associates să utilizeze tehnologia tablet PC şi a oferit o platformă deschisă pentru integrarea fără probleme cu sistemele noastre existente.”

24 dintre primele 25 de organizaţii de cercetare de piaţă se bazează pe tehnologia SPSS pentru a maximiza productivitatea şi acurateţea în cadrul fiecărei faze a procesului de cercetare, de la proiectele de cercetare ad-hoc şi până la programe de mare volum, cercetări complexe.

Despre new media Agency

Despre SPSS Inc.

SPSS Inc. este cel mai mare producător de tehnologie şi servicii de analiză predictivă. Tehnologia SPSS facilitează o mai uşoară legătură între date şi acţiunea eficientă prin elaborarea unor concluzii, rapoarte de încredere în legătură cu condiţiile curente şi evenimentele viitoare. Peste 250.000 de clienţi din domeniile comerţului, academic şi din sectorul public folosesc tehnologia SPSS în scopul creşterii veniturilor, reducerii costurilor, îmbunătăţirii performanţei şi al detectării şi prevenirii fraudelor. Fondată în 1968, SPSS are sediul în Chicago, Illinois.

Despre Grupul Romsym

Romsym este unic distribuitor autorizat al produselor SPSS în România.

Romsym Data este prima companie românească certificată conform standardelor internaţionale BS 7799-2:2002 pentru implementarea şi menţinerea sistemului propriu de management al securităţii informaţiilor, certificare acordată de către Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii (SRAC) şi IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultimă oră, produsă de lideri mondiali în: - soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic, CRAMM, Workshare) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) - dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme open source (Red Hat şi soluţii de la LxPN).

De asemenea, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din România - centrul ITtraining, predate de specialişti cu înaltă calificare, certificaţi internaţional.

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Românească, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justiţiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.
Pentru mai multe informaţii:
Alin Zăinescu
new media Agency
Tel./Fax: 021 211 31 26
alin.zainescu@newmedia.com.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/greenwich-associates-isi-imbunatateste-procesul-de-cercetare-de-piata-cu-aplicatii-spss1