La Romexterra Bank, cont de card = cont curent

BUCURESTI - 5 mai 2005

Comunicat tip General in Banci / Asigurari

Romexterra Bank dispune incepand cu luna mai, de o Interfata On-Line intre sistemul software central al bancii (sistem On-Line cu toate unitatile teritoriale ale bancii) si sistemul de gestionare al tranzactiilor prin carduri. “Obiectivul urmarit a fost unificarea conturilor curente cu cele de card pentru a oferi o functionalitate sporita si un acces mai facil la disponibilitati”, precizeaza domnul Daniel Indreica, Director Directia Carduri, Romexterra Bank.

La Romexterra Bank, cont de card = cont curent

Un foarte mare avantaj este constituit de faptul ca, orice canal alternativ de acces la conturi, cum sunt Internet Banking (TerraBanking) sau Mobile Banking (TerraM), servicii aflate in portofoliul bancii, va putea fi utilizat fara restrictii pe contul de card care are acum deplina functionalitate a contului curent.

Modul de interfatare Off-Line este deocamdata specific majoritatii bancilor romanesti care isi desfasoara activitatea de carduri prin intermediul unor procesatori externi, Romexterra Bank fiind prima banca din aceasta categorie in Romania, care dispune la aceasta data de o interfata On-Line. Interfata este un set complex de aplicatii software precum si de reguli de functionare, care conecteaza doua sisteme complet diferite, permitand schimbul de informatii in baza unor elemente comune.

“Elementul comun este contul clientului care, in contextul On-Line, trebuie sa functioneze dupa toate regulile specific bancare, sa fie accesibil atat de la ghiseul bancii, cat si la orice tranzactie non-ghiseu, cum ar fi: retragerile de numerar de la ATM-uri, plati efectuate la comercianti, Internet Banking, Mobile Banking etc”, precizeaza domnul Indreica.

Solutia implementata de Romexterra Bank, permite sincronizarea miscarilor efectuate pe debitul unui cont de card cu sistemul procesatorului, aducand astfel un plus de valoare serviciilor atasate cardurilor emise de banca.

Comunicarea dintre client si centrul de suport ROMEXTERRA infocard non-stop, este mult imbunatatita si se efectueaza telefonic: 021 222 3336; 021 222 3337; 0726 222 333 sau prin e-mail: infocard@romexterra.ro. Persoanele din cadrul centrului de suport, sunt in orice moment in masura sa furnizeze cu acuratete informatii referitoare la soldul contului, tranzactiile efectuate prin intermediul cardului sau alte tipuri de tranzactii efectuate prin contul de card (ordin de plata etc.).

Implementarea acestei solutii de unificare a conturilor curente cu cele de card, mareste gama de servicii oferite de Romexterra Bank clientilor sai.

Despre new media Agency

Despre Romexterra Bank SA

Începand cu anul 2004 ROMEXTERRA BANK S.A., acţionează ca un grup financiar integrat – GRUPUL ROMEXTERRA – în componenţa căruia intră Romexterra Leasing, Romexterra Finance şi Petroas. Obiectivele majore ale anului 2004 s-au concretizat în extinderea reţelei teritoriale şi a infrastructurii, diversificarea gamei de produse şi servicii, şi dublarea capitalului social al băncii până la nivelul de 1.200 miliarde lei.
Mirela Negrutzi
Sef Birou
Compartiment PR&Comunicare
ROMEXTERRA BANK
Bd. Carol I, nr.31-33, Sector 2, 020912, Bucuresti, Romania

Tel: + 40-21- 250 7884, int. 154; Fax: + 40-21- 250 7658
mirela.negrutzi@romexterra.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/la-romexterra-bank-cont-de-card-cont-curent1