Managementul performanţelor forţei de muncă

BUCURESTI - 23 februarie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

Concurenţa internaţională supune organizaţiile unor presiuni mari pentru a obţine performanţe bune. Aceste forţe competitive au condus la creşterea aşteptărilor din partea clienţilor, a deţinătorilor de interese şi a angajaţilor. Pentru a fi competitive organizaţiile trebuie să:

Managementul performanţelor forţei de muncă

• direcţioneze angajaţii spre sarcinile esenţiale
• crească productivitatea angajaţilor
• identifice şi să recompenseze performanţele
• investească în dezvoltarea angajaţilor
• identifice postul potrivit pentru persoanele potrivite
• asigure răspunsul prompt al angajaţilor la schimbările de strategie.

Conform IDC, globalizarea şi îmbunătăţirea condiţiilor economice vor forţa companiile să adopte o strategie în ceea ce priveşte forţa de muncă şi să investească mai mult în soluţii ce stimulează performaţa şi conduc la îndeplinirea obiectivelor individuale şi organizaţionale.

Propunere de valoare
Suita de management al performanţelor forţei de muncă de la SuccesFactors este oferită ca şi serviciu, permiţând organizaţiilor să formeze, să dezvolte să motiveze şi să menţină o forţă de muncă performantă. Suita de produse este livrată cu scopul de a oferi vizibilitate, responsabilitate şi rezultate pentru clienţi.

Vizibilitate
O perspectivă clară şi corectă asupra performanţelor şi potenţialului angajaţilor poate fi obţinută uşor cu ajutorul suitei de aplicaţii SuccesFactors. Managerii pot monitoriza evoluţia comparativ cu obiectivele şi nivelul de competenţă pentru întreaga organizaţie. Angajaţii pot fi siguri că eforturile lor nu vor trece neobservate şi că vor fi evaluaţi într-un mediu meritocratic şi răsplătiţi pe baza performanţelor.

Responsabilitate
Responsabilitatea organizaţională pentru obiectivele corporaţiei şi a angajaţilor poate fi asigurată cu ajutorul suitei de aplicaţii SuccesFactors. Managerii pot stimula productivitatea angajaţilor şi gradul de motivare al acestora cu ajutorul unui sistem de obiective şi a unei planificări a dezvoltării angajaţilor.

Rezultate
Un impact real, tangibil, asupra veniturilor este posibil datorită unei creşteri substanţiale a productivităţii angajaţilor. O scădere substanţială a rotaţiei personalului şi a cheltuielilor cu dezvoltarea poate fi de asemenea atribuit utilizării suitei de produse de management al performanţelor forţei de muncă de la SuccesFactors.

Suita de aplicaţii
Suita de produse de management al performaţelor forţei de muncă de la SuccesFactors este alcatuită dintr-o serie de capabilităţi distincte, integrate în cadrul acesteia. Uşurinţa în utilizare şi implementarea rapidă permit clienţilor să adreseze nevoi imediate prin obţinerea de rezultate într-un timp record. Întreaga suită este scalabilă şi modulară, permiţând clienţilor să adauge module noi atunci când este nevoie.


Managementul obiectivelor de la SuccesFactors automatizează procesul de creare, monitorizare şi evaluare a gradului de îndeplinire a obiectivelor la nivelul întregii organizaţii. Acest proces automatizat oferă o înţelegere completă a tuturor responsabilităţilor asociate unui obiectiv; o creştere a gradului de implicare al angajaţilor cu ajutorul unui instrument de aliniere a obiectivelor; o vizibilitate sporită la toate nivelurile de raportare; o creştere a gradului de responsabilitate a managerilor; comunicare în toate etapele îndeplinirii obiectivelor şi eliminarea redundanţelor prin îndreptarea angajaţilor către obiectivele cele mai potrivite.

Planificarea carierei şi a dezvoltării angajaţilor de la SuccesFactors ajută managerii şi angajaţii să elaboreze planuri de dezvoltare dinamice şi eficiente ce pot fi monitorizare şi ajustate continuu. Rezultatele sunt o creştere a calificării angajaţilor şi o dezvoltare continuă a acestora necesară pentru avansarea în carieră.

Managementul competenţelor de la SuccesFactors oferă modele de competenţă integrate procesului de evaluare ce permit managerilor să evaluze angajaţii pe baza nivelului de competenţă şi să facă sugestii pentru dezvoltarea acestora. Rezultatul este o îmbunătăţire a perspectivei nivelului de competenţă organizaţională şi a etapelor necesare pentru dezvoltarea personalului.

Evaluarea performanţei de la SuccesFactors îmbunătăţeşte procesul de măsurare a performanţelor. Utilizatorii pot implementa cu uşurinţă acest proces asigurându-se în acelaşi timp că angajaţii pot fi evaluaţi pe baza unor criterii critice pentru obiectivele organizaţiei. Rezultatul este un proces de management al performanţelor unitar în întreaga organizaţie ce uşurează procesul de evaluare, creşte eficienţa managerilor, reduce timpul de administrare a resurselor umane şi promovează abilitatea de a analiza şi de a dezvolta strategii pentru creştera performanţelor angajaţilor.

Sistemul de evaluare la 360 de grade al SuccesFactors uşurează măsurarea performanţelor şi a calităţilor angajaţilor din mai multe perspective. Acesta conduce la o evaluare echilibrată şi relevantă a angajatorilor şi prin urmare la o înţelegere mai bună a lipsurilor şi a nevoilor de dezvoltare.

Managementul recompenselor de la SuccesFactors permite organizaţiilor să implementeze eficient un sistem de recompensare în funcţie de performanţe prin integrarea şi alinierea sistemelor de management al obiectivelor, al performanţelor şi a procesului de recompensare într-o singură aplicaţie. Aceasta conduce la o mai bună capacitate de a motiva, de a recompensa, de a dezvolta şi de a păstra angajaţii valoroşi.

Sistemul de chestionare de la SuccesFactors oferă managerilor un feedback ce îi ajută să obţină o imagine bună asupra realităţilor organizaţiei şi a celor mai importante probleme ale angajaţilor. Acest sistem oferă angajaţilor o modalitate prin care să îşi exprime punctele de vedere şi implicit creşte nivelul de implicare al acestora, oferind în acelaşi timp date importante managerilor pentru a formula noi procese şi noi strategii.

Planificarea talentului şi a succesiunii de la SuccesFactors ajută organizaţiile să evalueze resursele umane, să realizeze scenarii, să identifice punctele forte şi să dezvolte planuri de evoluţie a carierei pentru toţi angajaţii. Acest lucru este posibil cu ajutorul unui proces automat şi dinamic, ce asigură angajaţilor pregătirea necesară pentru punerea în aplicare a strategiilor viitoare.

Sistemul de analiză şi raportare de la SuccesFactors permite culegerea şi analiza informaţiilor necesare pentru adoptarea deciziilor strategice de management al performanţei. Sunt disponibile date ce oferă o perspectivă de ansamblu asupra proceselor precum procentul de evaluări de performanţă realizat, diviziunea pe nivele de competenţă sau respectarea bugetului de recompense.


Caracteristici ale aplicaţiei
• cost scăzut ce se datorează faptului că nu este necesară administrarea hardware-ului sau a software-ului (este utilizat un model ASP)
• nu este necesar personal IT pentru implementare şi întreţinere
• posibilitate de actualizare
• optimizări pentru timpi de rulare 24/7
• disponibil în şase limbi
• integrare uşoară cu sistemele existente
• scalabilitate şi siguranţă
• construit pe baza unei arhitecturi standard
• interfaţă intuitivă şi uşurinţă în utilizare
• acces 24/7 din toate locaţiile companiei
• implementare rapidă ce asigură că majoritatea clienţilor sunt operaţionali în 3 – 6 săptămâni la o fracţiune din costurile tipice de implementare
• posibilităţi de utilizare offline ce permit angajaţilor şi managerilor să lucreze din orice locaţie, în orice moment.

SuccesFactors: o alegere înţeleaptă
• peste 260 de clienţi satisfăcuţi din toate domeniile şi peste 1.000.000 de utilizatori
• cel mai mare grad de reînnoire din industrie (98%)
• echipa de suport tehnic profesională
• echipa de management dedicată şi experimentată
• satisfacţia clienţilor este o prioritate pentru companie
• recunoaştere din partea analiştilor din domeniu
• angajament pentru implementare rapidă şi rezultate tangibile
• centre globale de asistenţă.

Despre SuccessFactors
Cu cea mai mare rată de actualizare din domeniu, SuccessFactors este liderul global recunoscut în furnizarea de soluţii integrate la cerere, pe suport Web, de management al specialiştilor. SuccessFactors, fondată în 2001, furnizează software şi soluţii care facilitează companiilor de toate dimensiunile să implementeze strategii eficiente de management al personalului, care să coreleze performenţele angajaţilor cu rezultatele finale de afaceri. Lista de clienţi a companiei cuprinde lideri industriali precum General Motors, Cooper Tire & Rubber Company, Invitrogen, MasterCard International, Volkswagen of North America, McKesson, Reebok International, MeadWestvaco, PG&E, Lancaster General Hospital, Grant Thornton, Friendly’s Ice Cream şi HP Hood. SuccessFactors are sediul în San Mateo, California, precum şi multiple filiale peste hotare. Aplicaţiile se folosesc în 101 ţări şi 15 limbi. Pentru mai multe informaţii vă rugăm să vizitaţi www.successfactors.com.
SuccessFactors îşi are sediul în San Mateo, CA. şi dispune de numeroase fialiale în întreaga lume. Aplicaţiile sunt folosite de peste 800.000 de utilizatori, în 101 ţări şi 15 limbi.

Despre Grupul Romsym
Romsym Data este distribuitor al produselor SuccessFactors în România.

Romsym Data este prima companie românească certificată conform standardelor internaţionale BS 7799-2:2002 pentru implementarea şi menţinerea sistemului propriu de management al securităţii informaţiilor, certificare acordată de către Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii (SRAC) şi IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultima oră, produsă de lideri mondiali în: - soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic, CRAMM, Workshare) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) - dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme Open Source (Red Hat).

De asemenea, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din România - centrul ITtraining, predate de specialişti cu înalta calificare, certificaţi internaţional.

Despre new media Agency

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Romaneasca, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justitiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.
Pentru mai multe informaţii:

Alin Zăinescu
newmedia PR
Tel./Fax: 021 211 31 26
alin@newmediapr.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/managementul-performantelor-fortei-de-munca1