Programe de data mining mai performante de la SPSS

BUCURESTI - 31 ianuarie 2007

Comunicat tip General in IT&C

SPSS lansează Clementine® 11.0. Noua versiune a programului prezintă tehnici de analiză a datelor şi caracteristici grafice inovatoare.

Programe de data mining mai performante de la SPSS

Versiunea 11.0 a programului Clementine permite organizaţiilor să îmbunătăţească productivitatea managementului relaţiilor cu clienţii (CRM) şi a acţiunilor de marketing. Noua versiune oferă facilităţi îmbunătăţite pentru analiza riscurilor, inclusiv pentru detecţia fraudelor.

Clementine este o componentă-cheie a celor mai bine cotate soluţii ale companiei în materie de predicţie analitică. Versiunea 11.0 a programului este puternic integrată cu produsele statistice SPSS, oferind utilizatorilor un acces facil la funcţii statistice şi de management al datelor.

Colin Shearer, Senior Vice President Strategie de Piaţă pentru SPSS, a condus echipa care a proiectat şi a dezvoltat programul Clementine, la începutul anilor '90. „Clementine a fost, timp de peste un deceniu, lider pe piaţa programelor de data mining, mai ales în rândul organizaţiilor care doresc să-şi mărească rentabilitatea investiţiilor în materie de CRM“, a afirmat Shearer. „Inovaţiile aduse produsului Clementine 11.0 duc platforma de predicţie a SPSS la un nou nivel. Noua versiune a programului oferă utilizatorilor un suport tehnic fără egal pentru productivitatea analitică.“

Atique Shah, Vicepreşedinte de Marketing Direct, EarthLink, furnizor de servicii Internet şi client SPSS, a afirmat: „Suntem foarte impresionaţi de atitudinea centrată pe client a SPSS. Compania face eforturi pentru îmbunătăţirea produsului lor de data mining pentru a ajuta companiile, precum EarthLink, să răspundă mai bine nevoilor de marketing ale clienţilor săi.“

Avantaje specifice ale programului Clementine 11.0:

Noi algoritmi

Clementine 11.0 prezintă capacităţi analitice sporite. Noii algoritmi asigură suport pentru punctajele creditelor (Discriminant Function Analysis), modele de preţ complexe (Generalized Linear Models), CRM şi modelarea răspunsurilor (Logistic Regression), prognoză (Time Series) şi modele bazate pe reguli care încorporează informaţiile de afaceri ale utilizatorilor.

Îmbunătăţirea productivităţii

Intervalul de timp necesar dezvoltării şi desfăşurării modelelor a fost diminuat în mod semnificativ. Au fost dezvoltate caracteristici de transformare mai robuste, o „curăţare“ mai automatizată a datelor şi utilizarea unei debarasări optime pentru a permite creşterea capacităţii de predicţie. Dezvoltarea şi selectarea modelului celui mai bun sunt simplificate prin construirea simultană de modele multiple, cu ajutorul aplicaţiei Binary Classifier.

Date de ieşire grafice îmbunătăţite

Acum, clienţii pot edita şi distribui cu uşurinţă imagini de înaltă calitate. Această modificare asigură o raportare de management şi o comunicare mai eficientă.

Prin Clementine 11.0 clienţii pot beneficia la maxim de investiţiile lor IT. Utilizatorii pot folosi paralelismul dintre componentele hardware şi software de înaltă performanţă (ca de exemplu sistemele multiprocesor sau multicore), precum şi algoritmi de extragere a datelor furnizaţi ca parte a sistemelor de baze de date de către IBM, Microsoft şi Oracle. Utilizarea criptării de tip Secure Sockets Layer (SSL) şi a protecţiei prin parolă a fişierelor îmbunătăţesc condiţiile de securitate pentru datele importante.

Despre new media Agency

Despre SPSS Inc.

SPSS Inc. (NASDAQ: SPSS) este un important furnizor mondial de programe şi soluţii de predicţie analitică.

Tehnologia de predicţie analitică stabileşte legături între date şi acţiuni strategice eficiente prin tragerea de concluzii pertinente cu privire la condiţiile curente şi la evenimentele critice din viitor. Peste 250.000 de clienţi din domeniul comercial, academic şi public se bazează pe tehnologia SPSS pentru facilitarea creşterii veniturilor, a reducerii costurilor, îmbunătăţirii unor procese importante şi detecţia şi prevenirea fraudei. Peste 95% din companiile de pe lista Fortune 1000 sunt cliente ale firmei SPSS. Fondată în 1968, SPSS are sediul central la Chicago, Illinois. Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să vizitaţi www.spss.com.

SPSS a fost poziţionat recent în Leaders Quadrant în studiul Magic Quadrant realizat de prestigioasa firmă de analiză industrială Gartner Inc. În cadrul raportului, Gartner afirmă că SPSS are o bună comportare în prezent, o viziune clară asupra direcţiei pieţei şi o atitudine activă în dezvoltarea competenţelor necesare pentru a-şi menţine poziţia de lider pe piaţă.

Gartner Magic Quadrant este o reprezentare grafică a unei pieţe la şi pentru o anumită perioadă de timp. Acesta ilustrează analiza firmei Gartner cu privire la modul în care anumiţi producători satisfac criteriile pentru piaţa respectivă.

Despre Grupul Romsym

Romsym Data este distribuitor al soluţiilor SPSS în România.

Romsym Data este prima companie românească certificată conform standardelor internaţionale BS 7799-2:2002 pentru implementarea şi menţinerea sistemului propriu de management al securităţii informaţiilor, certificare acordată de către Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii (SRAC) şi IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultimă oră, produsă de lideri mondiali în: soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat), DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata), managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic, CRAMM, Workshare), softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander), dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus), sisteme Open Source (Red Hat).

De asemenea, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din România - centrul Ittraining. Cursurile sunt predate de specialişti cu înaltă calificare, certificaţi internaţional.

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Românească, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justitiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.

Pentru mai multe informatii:
Alin Zainescu
newmedia | PR
Tel./Fax: 0318 057 133

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/programe-de-data-mining-mai-performante-de-la-spss1