SPSS Inc. anunţă o nouă versiune a platformei de cercetare de piaţă Dimensions

BUCURESTI - 4 august 2004

Comunicat tip General in IT&C

SPSS Inc. (NASDAQ: SPSSE), principalul furnizor de instrumente pentru cercetare şi sondare de piaţă şi pentru analiză predictivă, a anunţat astăzi diponibilitatea imediată a celei mai recente versiuni a SPSS Dimensions™, o suită de aplicaţii cuprinzătoare pentru design-ul sondajelor, colectării de date, gestionarea datelor, analiza şi publicarea rezultatelor sondării.

SPSS Inc. anunţă o nouă versiune a platformei de cercetare de piaţă  Dimensions

„Tehnologia de cercetare de piaţă a SPSS Inc. ne-a ajutat să lucrăm mult mai eficace şi eficient” a afirmat Laura Allen, data strategist la DVC Turquoise. “Prin implementarea SPSS Dimensions, am economisit deja două zile pe lună şi am îmbunătăţit în mod semnificativ calitatea şi acurateţea cercetării noastre. În plus, suntem mult mai încrezători în analiza pe care o oferim clienţilor noştri.”

“Dimensions este o resursă valoroasă, pentru că a dat posibilitatea organizaţiei noastre să analizeze atitudinile clienţilor noştri şi să împărtăşească această informaţie cu managerii de planificare produs de pe toate continentele” a spus Hennes Fischer, consultant în planificare produs, Yamaha Motor Europe N.V. “Prin intermediul controlului adăugat al analizei datelor şi designului supravegherilor, noua versiune a Dimensions va continua să ne ofere o platformă bogată pentru dezvoltarea şi utilizarea sondărilor personalizate.”

Actualizările Dimensions suportă o mare rază de sondări end-to-end şi capacităţi de cercetare de piaţă de care vor beneficia firmele de cercetare de piaţă, organizaţiile comerciale şi cercetătorii din sectorul public şi din academii. Această nouă versiune include actualizări şi îmbunătăţiri pentru mrInterview™, care oferă cercetătorilor o soluţie end-to-end pentru segmentare şi gestionarea proiectelor de cercetare web; mrStudio™, care le oferă clienţilor posibiliatea de a gestiona datele sondării utilizând tipare eficiente pentru scripting; şi mrTables™, care îi ajută pe utilizatori să construiască, împărtăşească şi interacţioneze cu tabelele utilizând un browser web.

“Cu o istorie de treizeci şi patru de ani de cercetare ştiinţifică, organizaţia noastră a avut nevoie de o platformă puternică care ar putea susţine proiecte de certare complexe” a spus Andrea Bystran, computer services director la Institutul de Cercetare asupra Viciilor (Research Institute on Addictions) de la SUNY Buffalo. “Dacă anterior am folosit o tehnologie pentru colectarea datelor peticită, am selectat SPSS Dimensions pentru capacităţile sale cuprinzătoare de analiză a datelor, interoperabilitatea sa cu alte programe şi abilitatea de a folosi perfect datele analizei cercetării într-o varietate de canale. Ca platformă end-to-end, de Dimensions vor beneficia toţi cercetătorii noştri, indiferent dacă ei adună date pe teren, prin intermediul chestionarelor telefonice sau prin cercetări online.”

Cea mai recentă versiune a mrInterview include o nouă opţiune CATI (Computer-Assisted Telephone Interview – Interviu telefonic asistat de calculator) care le oferă utilizatorilor facilităţi de management şi raportare pentru apelurile externe. În plus, mrInterview oferă tipare de interviu HTML şi supravegheri out-of-the-box complete cu o colecţie bogată de potenţiale întrebări din Sample Library, oferind cercetătorilor posibilitatea de a dezvolta rapid şi de a utiliza chestionare online.

Alături de posibilităţile de scripting ale mrStudio’s, identificarea şi înlăturarea erorilor şi capacităţile de conectare, funcţionarea back-end este acum disponibilă ca o soluţie server-side. De noile componente ale pachetului Dimensions, care oferă posibilitatea cercetătorilor să centralizeze executarea sarcinilor de scripting ale Dimensions, vor beneficia atât organizaţiile mari, concentrate asupra managementului centralizat al datelor şi raportare, cât şi cele care realizează în mod obişnuit amestecuri de procesare şi raportare într-un interval de timp foarte scurt.

mrTables vine cu câteva îmbunătăţiri care oferă utilizatorilor un control adăugat deopotrivă asupra analizei datelor, cât şi asupra prezentării rezultatelor, inclusiv posibilitatea de a crea noi variabile. În plus, filtrele intensificate oferă cercetătorilor posibilitatea de a obţine noi percepţii din rezultatele cercetării. Aceste capacităţi sunt foarte importante pentru utilizatorii care încearcă să separe şi să analizeze sub-seturi mai mari de respondenţi la sondaje.

Alte produse ale Dimensions includ mrPaper™, care oferă cercetătorilor posibilitatea de a crea uşor şi eficient sondaje pe suport de hârtie; mrScan™, care pregăteşte automat sondajele pe suport de hârtie pentru scanat şi mrTranslate™, care facilitează cercetătorilor capacitatea de a gestiona proiecte de cercetare multilingve. SPSS MR Data Modelcare se află în centrul platformei Dimensions, aplică tehnologii deschise, standard în industrie care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a îşi crea propia metodologie de cercetare.

“Cu cea mai recentă versiune a Dimensions, SPSS nu se adresează doar nevoilor firmelor sofisticate de cercetare de piaţă, ci şi cerinţelor organizaţiilor comerciale, academice şi din sectorul public” a afirmat Richard Kottler, vice-preşedinte, Survey Applications Business Center, SPSS Inc. “Dimensions excelează ca o soluţie personalizabilă, care cuprinde întregul proces de cercetare prin furnizarea fără egal a capacităţilor de cercetare şi rezultatelor la toate nivelurile de utilizatori.”

DESPRE SPSS Dimensions

De SPSS Dimensions 2.2 beneficiază organizaţiile a căror principală activitate este reprezentată de colectarea şi analiza datelor sondajelor. Dimensions este o suită de aplicaţii scalabilă, personalizabilă şi integrată pentru proiecte multidimensionale. Cercetătorii pot folosi de asemenea instrumentele Dimensions printr-un serviciu SPSS de găzduire online.

Despre new media Agency

DESPRE SPSS Inc.

De peste 35 de ani, SPSS Inc. (NASDAQ: SPSSE) ajută organizaţiile comerciale, academice şi guvernamentale să îşi maximizeze producţia şi acurateţea de-a lungul fiecări faze a procesului de cercetare, de la proiecte de cercetare ad hoc până la programele de mare volum, complexe. SPSS Inc. oferă o arie largă de sondări end-to-end şi de instrumente de cercetare de piaţă, inclusiv design pentru sondaje, scrierea de programe pentru computere, prelevare, colectare de date, analiză şi publicare.

SPSS Inc. Este, de asemenea, cel mai mare producător de tehnologie şi servicii de analiză predictivă. Tehnologia SPSS facilitează o mai uşoară legătură între date şi acţiunea eficientă prin elaborarea unor concluzii, rapoarte de încredere în legătură cu condiţiile curente şi evenimentele viitoare. Peste 250.000 de clienţi din domeniile comerţului, academic şi din sectorul public folosesc tehnologia SPSS în scopul creşterii veniturilor, reducerii costurilor, îmbunătăţirii performanţei şi al detectării şi prevenirii fraudelor. Fondată în 1968, SPSS are sediul în Chicago, Illinois.

DESPRE ROMSYM DATA

Romsym Data este unicul distribuitor autorizat al produselor SPSS în România.

Romsym Data este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultimă oră, produsă de lideri mondiali în: - soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Palisade, SumTotal, CorVu, i2) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) – dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme open source (Red Hat şi soluţii de la LxPN).

De asemenea, prin divizia sa Romsym Consulting, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul celui mai modern centru de profil din România - centrul ITtraining, predate de specialişti cu înaltă calificare, certificaţi internaţional.

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Românească, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justiţiei, McDonald’s, Orange, Miro Bank, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.

Pentru mai multe informaţii:

Romsym Data
Str. Popa Nan, nr. 108A
Sector 3, Bucureşti

Tel.: 021 323 14 31
Fax: 021 322 16 50

office@romsym.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/spss-inc-anunta-o-noua-versiune-a-platformei-de-cercetare-de-piata-dimensions1