Soluţiile IT de administrare a serviciilor de suport scad cu 35% costurile asociate

BUCURESTI - 23 octombrie 2008

Comunicat tip General in IT&C

Managementul serviciilor de suport pentru clienţi a devenit fundamental pentru buna funcţionare a companiilor dar şi a instituţiilor publice, pe măsură ce acestea realizează beneficiile oferirii unor servicii de suport eficiente. De la micile departamente de relaţii cu clienţii până la marile call centere şi de la micile primării până la marile agenţii guvernamentale, importanţa dezvoltării unei relaţii de valoare cu clienţii şi cetăţenii, folosind unelte de management eficiente, este esenţială pentru asigurarea unei creşteri pe termen lung. MATERNA Information & Communications (Germania), unul dintre cei mai mari furnizori europeni de servicii în domeniul IT&C, introduce pentru prima dată pe piaţa din România propriile soluţii de Customer Service Management (Managementul Serviciilor de Suport pentru Clienti).

Soluţiile IT de administrare a serviciilor de suport scad cu 35% costurile asociate

Managementul serviciilor de suport pentru clienţi a devenit fundamental pentru buna funcţionare a companiilor dar şi a instituţiilor publice, pe măsură ce acestea realizează beneficiile oferirii unor servicii de suport eficiente. De la micile departamente de relaţii cu clienţii până la marile call centere şi de la micile primării până la marile agenţii guvernamentale, importanţa dezvoltării unei relaţii de valoare cu clienţii şi cetăţenii, folosind unelte de management eficiente, este esenţială pentru asigurarea unei creşteri pe termen lung.

Statisticile arată că implementarea unei soluţii eficiente de administrare a serviciilor de suport pentru clienţi scade cu 35% costurile interne asociate acestor servicii şi, în acelaşi timp, creşte cu 65% nivelul de satisfacţie al clienţilor şi cu 40% procentul de retenţie al clienţilor.

MATERNA Information & Communications (Germania), unul dintre cei mai mari furnizori europeni de servicii în domeniul IT&C, introduce pentru prima dată pe piaţa din România propriile soluţii de Customer Service Management (Managementul Serviciilor de Suport pentru Clienti). MATERNA Information & Communications oferă atât consultanţă de specialitate în domeniu, cât şi soluţii IT personalizate pentru un management profesional al relaţiei cu clienţii. Soluţia informatică le permite companiilor să treacă, din punctul de vedere al serviciilor oferite, dintr-un mod reactiv într-un mod proactiv orientat pe client.

MATERNA Information & Communications îşi propune să ajute organizaţiile din sectorul privat şi public să eficientizeze serviciile de service şi suport pentru clienţi, oferind astfel companiilor un avantaj competitiv şi o modalitate de a reduce costurile. Soluţiile MATERNA Information & Communications, adresate atât companiilor private cât şi sectorului public, acoperă toate procesele relevante pentru clienţi: centrul pentru suport tehnic, managementul reclamaţiilor, managementul comenzilor de lucru managemnetul echipamentelor instalate la clienţi, managementul serviciilor pe teren şi portalurile pentru clienţi. Acestea asigură atât optimizări de costuri prin rezolvarea unor fluxuri informationale interne cât şi rezolvarea promptă a multor probleme de comunicare internă. De exemplu, soluţia MATERNA pentru administrarea comenzilor asigură o evidenţă clară a costurilor şi o permanentă vizibilitate asupra stării comenzilor. Soluţia de Managementul serviciilor pe teren asigură mobilitatea proceselor de business, prin susţinerea unei cooperări optime între centrul de relaţii cu clienţii şi tehnicienii de pe teren. Aplicaţia permite administrarea pieselor de schimb sau a materialelor ce se utilizează în timpul intervenţiei precum şi completarea fişei de lucru în mod electronic.

“În ziua de azi, serviciile de suport pentru clienţi sunt determinante în diferenţierea de competiţie, pentru fidelizarea clienţilor şi, nu în ultimul rând, pentru creşterea veniturilor. De ani de zile, MATERNA Informations & Communications oferă la nivel mondial soluţiile de management al serviciului de relaţii cu clienţii. Experienţa şi know-how-ul acumulate pe parcurs, precum şi portofoliul de clienţi pe această zonă de recomandă ca un partener de încredere şi pe piaţa din România”, a declarat Alin Bittel, General Manager MATERNA Information & Communications România.
MATERNA Information & Communications oferă soluţii individuale sustenabile, de viitor, garantate de experienţa companiei în domeniu şi de modelele procedurale verificate. Până în prezent, compania a implementat soluţiile de managementul serviciilor de suport, la nivel mondial, pentru organizaţii precum Blaupunkt, Deutsche Telekom, Siemens sau Asociaţia Spitalelor din Viena.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/newad-communication/solutiile-it-de-administrare-a-serviciilor-de-suport-scad-cu-35-costurile-asociate