Agentia de presa NewsIn va lansa, la sfarsitul lunii mai, cel de-al doilea numar al 'NewsIn AdRating'

BUCURESTI - 22 mai 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Agenţia de presă NewsIn va lansa, la sfârşitul lunii mai, al doilea număr al anuarului de media şi publicitate NewsIn AdRating.

12-12-8, aceasta sunt cifrele care vorbesc despre noua configuraţie a clasamentului agenţiilor full service şi a celor de media planning & buying. Mai exact, 12 dintre agenţiile calificate în primul număr al NewsIn AdRating reuşesc să se menţină în top, 12 ies şi alte 8, graţie rezultatelor înregistrate în ultimul an, se califică.

NewsIn AdRating vizează, în primul rând, agenţiile de media şi publicitate cărora le vorbeşte despre cât de performante sunt şi despre cât de dinamică este industria în care activează, dar nu îi uită nici pe clienţii de publicitate cărora încearcă să le dea o mână de ajutor în fundamentarea deciziilor de promovare. Criteriul principal de ierarhizare şi ordonare a agenţiilor este performanţa de afaceri, defintă pe două paliere: performanţă financiară şi mod de administrare a portofoliului de clienţi. Şi, întrucât performanţa afacerii este cea care determină structura clasamentului, monitorizarea anuală pe care o întreprindem pentru a susţine acest demers, ne arată că industria de publicitate este una dinamică, în care raportul de forţă este determinat, în principal, de aspectele obiective. Cel de-al doilea număr al publicaţiei vine cu o nouă ierarhie atât pentru industria de publicitate, cât şi pentru agenţiile specializate în planificarea şi achiziţionarea spaţiului publicitar.

NewsIn AdRating este structurat pe patru secţiuni. Prima secţiune prezintă cele mai dinamice zece agenţii full service şi de media planning & buying româneşti. Agenţiile au fost ierarhizate în baza a cinci criterii: Dinamica afacerii, Performanţa de New Business, Constanţa în afaceri, Notorietatea şi Contribuţia la afacerea clientului. Dacă primele trei criterii sunt controlate de agenţii, în sensul că punctele sunt acordate în funcţie de informaţiile transmise de către acestea, de disponibilitatea şi de modul în care decid să comunice datele solicitate de NewsIn, pentru celelalte criterii agenţiile primesc puncte în funcţie de percepţia clienţilor şi de gradul de satisfacţie faţă de serviciile oferite.

În cea de-a doua secţiune, NewsIn propune cititorilor o trecere în revistă a sumelor la rate-card (înainte de aplicarea discounturilor) şi la net investite în publicitate de primele cinci companii din cele mai importante domenii de activitate.

A treia secţiune cuprinde o serie de analize despre industria de publicitate şi domeniile conexe, accentul căzând pe identificarea consecinţelor avute de integrarea europeană asupra domeniului. De asemenea, am încercat să vedem dacă perioada electorală ce urmează va influenţa industria şi cum anume.

Rezultatele financiare, portofoliul de clienţi, structura de management şi serviciile oferite sunt informaţiile pe care cei interesaţi le pot găsi în ultima secţiune a publicaţiei.

Publicaţia este bilingvă (română - engleză), are peste 250 de pagini, este integral color şi are un preţ de 19,5 lei.

Publicaţia anuală NewsIn AdRating poate fi găsită, începând cu data de 31 mai, la toate centrele premium de difuzare a presei din marile oraşe ale ţării. Produsul va fi distribuit, prin reţeaua Inmedio, în centre comerciale, în hoteluri şi aeroporturi.

Despre NewsIN

NewsIn face parte din trustul de presă Realitatea – Caţavencu care mai deţine, printre altele, posturile Realitatea TV, The Money Channel şi Romantica, reţelele Radio Guerilla şi Realitatea FM şi publicaţiile 'Academia Caţavencu', 'Cotidianul', 'Business Standard', 'Money Express' şi 'Le Monde Diplomatique'.


Gabriel Bonciu
Coordonator Marketing
0728.881.648
gabriel.bonciu@newsin.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/newsin1/agentia-de-presa-newsin-va-lansa-la-sfarsitul-lunii-mai-cel-de-al-doilea-numar-al-newsin-adrating