Superweiss pentru supercase

BUCURESTI - 16 iunie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Brand-ul düfa Superweiss a pasit intr-o noua etapa. Noua campanie realizata de agentia CapNext vine sa inlocuiasca fantezia zuber-alba-ca-zapada, din adolescenta marcii, cu un limbaj de comunicare de brand matur. Este lasat in urma discursul legat strict de beneficiile produsului pentru ca dincolo de superalb, Superweiss inseamna superbun, exact ce cauta oamenii cu venituri premium, carora li se adreseaza.

Superweiss pentru supercase

In mintea consumatorului, vopseaua nu este un produs final. Produsul final este peretele renovat care trebuie sa arate minunat. Vopseaua este doar un mijloc prin care se poate face acest lucru. Alaturi de termopan, parchet bine finisat si gresie de calitate, Superweiss ridica standardul unei case - “Superweiss pentru supercase”. Aceasta este si idéea spotului realizat de agentia CapNext in care un agent imobiliar reuseste sa vanda o casa pentru ca a fost amenajata cu materiale premium.

“Noua pozitionare nu mai vorbeste despre calitatile vopselei ci despre calitatile casei renovate cu respectiva vopsea. Superweiss nu este vopseaua superalba, ci este vopseaua care-ti garanteaza o supercasa”, declara Raluca Feher, autoarea acestui spot.

Despre NextCap

Noua campanie düfa Superweiss e sustinuta prin spoturi TV si se afla la primul flight.

Spotul a fost realizat de agentia CapNext, in formula - Raluca Feher (copywriter), Costin Popescu (director de creatie & art director), Sorin Popescu (director general), Luana Bocai (account manager), Laura Marcu (account executive), Michael Rosengren (regizor), Stephan Kullanger (DOP) – in colaborare cu Multi Media Est.


Pentru mai multe detalii:
Otilia Mihailov
PR Coordinator
CapNext
0723-210.340

otilia@nextcap.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/nextcap/superweiss-pentru-supercase