Vaca “Sanatate!” evadeaza, in pijama, de la Spitalul Coltea

BUCURESTI - 26 iulie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Cow Parade este arta si distractie pentru mase. Copiii se indragostesc instantaneu de simpaticele vacute, pe adulti ii distreaza, toata lumea zambeste. Nu pot fi ignorate, nu lasa pe nimeni rece. Este cel mai mare eveniment de arta publica din lume. Iar pentru sponsori poate fi advertising in toata regula, numai ca pe un suport nou, surprinzator, spectaculos. Vaca “Sanatate!” realizata de artistul plastic Vera Solomon si agentia CapNext a fost adoptata de LaborMed Pharma si a devenit mascota proaspat lansatului brand de portofoliu LPH.

Vaca “Sanatate!” evadeaza, in pijama, de la Spitalul Coltea

In lume, sponsorii au folosit “fara mila” vacile ca medii de comunicare cu publicul: si-au exprimat valorile (banci, hoteluri), obiectul de activitate (gradini zoologice, posturi de radio, organizatori de evenimente), si-au facut reclama la produse (marmelada, vin, gentile Luis Vuitton, Wringley Double Mint, Harry Potter de catre Warner Bros), au transmis diverse mesaje sociale ("Fasten your seat belt!"), si-au facut locatiile mai atragatoare (shopping mall-urile, restaurantele), brandurile foarte cunoscute (telefonie) s-au folosit si de acest mediu de comunicare ca sa comunice cu publicul.

Vaca "Sanatate!" este un pacient care paraseste spitalul: s-a facut bine, nu-i mai e locul in spital si gaseste de cuviinta sa plece pe fereastra; imbracata in pijama ea escaladeaza zidul pe o franghie improvizata din cearsafuri legate intre ele. Vaca se afla pe spitalul Coltea, ancorata pe verticala, ceea ce o face imposibil de ignorat. Lumea se opreste, zambeste, ii face poze, citeste placuta cu numele, sponsorul si autorii vacii. Probabil ca va fi una dintre cele mai iubite vaci din CowParadeul romanesc.

“Cunosc Parada Vacilor de la Praga, unde am vazut cum poate sa schimbe fata si starea de spirit a unui oras. De aceea, cand am aflat ca evenimentul vine si in Romania, m-am mobilizat imediat sa fac evenimentul cunoscut clientilor nostri. Ni se oferea un mediu neconventional de comunicare, cum rar avem ocazia. Singurul meu regret este ca nu am reusit sa conving mai multi clienti sa profite de Parada Vacilor”, a spus proiect managerul Luana Bocai – CapNext.

LaborMed Pharma a inteles imediat ca se poate folosi de vaca in programul lor de comunicare. Xeni-Camelia Dicu, director general al companiei LaborMed Pharma: "Am decis sa ne alaturam acestui eveniment pentru generozitatea lui. Cu totii ne dorim sa vedem in jurul nostru mai mult optimism si zambet. Cat despre vacuta “Sanatate!”, personajul adoptat de noi, ea este incercarea noastra de a pleda, prin mijloace specifice Paradei, pentru dezvoltarea asistentei medicale in ambulatoriu si restrangerea numarului de pacienti care necesita spitalizare - concept modern si fundamental in contextul integrarii europene a Romaniei. Si pentru ca acest eveniment memorabil pentru bucuresteni coincide cu lansarea marcii noastre de portofoliu, o vom pastra pe “Sanatate!” si dupa incheierea Paradei, ca mascota a LPH. "

Despre NextCap

Echipa: lider de proiect LaborMed Pharma - Andreea Voicu-Jiquidi; ideea: CapNext - Marc Bortun, Andreea Parvu; management proiect: CapNext - Luana Bocai; pictura si modelaj: Vera Solomon; montaj: Extrem Acces.



Pentru mai multe detalii:
Otilia Mihailov
PR Coordinator
CapNext
0723-210.340

otilia@nextcap.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/nextcap/vaca-sanatate-evadeaza-in-pijama-de-la-spitalul-coltea