Non-Price Competition

Definitie Non-Price Competition

Competetitie in care un element, altul decat pretul (de exemplu, prestigiul, gustul etc), reprezinta elementul principal de diferentiere a produsului de cel al concurentei.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Non-Price Competition? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Non-Price Competition.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Non-Price Competition. Definitiile termenilor despre Non-Price Competition cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Non-Price Competition, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Non-Price Competition.