De Black Friday 2014, femeile au dominat segmentul fashion. Bilanțul LaRedoute.ro arată cât de interesați au fost românii

BUCURESTI - 25 noiembrie 2014

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Retail, Internet

Live site

La Redoute România și-a derulat campania de Black Friday 2014 între 21 și 23 noiembrie și în ofertă a fost acoperită din plin oferta de sezon cu geci, ghete, hanorace, paltoane și cizme.

De Black Friday 2014, femeile au dominat segmentul fashion. Bilanțul LaRedoute.ro arată cât de interesați au fost românii

Pentru marele eveniment al reducerilor au fost disponibile și produse din categoria Casă & Decorațiuni. Deși campania s-a desfășurat de-a lungul unui weekend prelungit, cele mai mari vânzări s-au înregistrat vineri, în ziua debutului campaniei, și duminică, în ultima zi.

Femeile au cheltuit de două ori mai mult decât bărbații, iar valoarea medie a comenzii per utilizator a ajuns la 90 de euro, depășind deja celebrul „coș mediu“ a cărui valoare este aproximată la 200 de lei. Utilizatorii au petrecut, în medie, două minute pe site-ul LaRedoute.ro și au vizitat patru pagini cu produse. Cele mai vândute produse au fost cele de sezon, de la ghete și pulovere la paltoane și geci.

În bilanțul La Redoute România apare și un tipar interesant. Deși compania livrează doar în România, de Black Friday 2014 magazinul a primit comenzi și din alte țări, cum ar fi Polonia, Germania, Statele Unite ale Americii și Marea Britanie. Mai mult, românii sunt din ce în ce mai mobili și asta se vede în tipul dispozitivelor portabile de pe care comandă. Telefoanele domină și pe locul doi sunt tabletele, predominant iPad de la Apple. revenind la vizite, au fost de trei ori mai mulți clienți care au revenit decât clienți noi.

 

La Redoute are peste 10 milioane de clienți activi în peste 20 de țări. La Redoute este lider pe piața din Franța în zona de fashion și casă și decorațiuni și este simbolul modei în Franța de peste 100 de ani, încă din 1873. În 1926, apare primul catalog, avea 16 pagini și 40 de produse, iar în 1990 La Redoute lansează conceptul „Les Années Couture“ care aduce colaborări în fiecare sezon cu câte un mare creator de modă. Alături de La Redoute au fost alături Jean-Paul Gaultier, Paco Rabanne, Yves Saint Laurent, Karl Lagerfeld și Issey Miyake. La Redoute a intrat pe piața din România din noiembrie 2008 și de atunci le încujează pe femei să fie originale și să facă din modă cea mai bună cale de a se exprima.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/noon-copenhagen-romania/de-black-friday-2014-femeile-au-dominat-segmentul-fashion-bilan-ul-laredoute-ro-arata-cat-de-interesa-i-au-fost-romanii