Notorietate a marcii

Definitie Notorietate a marcii

Gradul de recunoastere/popularitatea (al) unei marci/firme in randul publicului (clientii potentiali, subiectii unei cercetari prin sondaj etc), expresie a renumelui sau celebritatii sale. Acest indicator se exprima sub forma de procent din populatia totala care recunoaste marca/firma/personalitatea respectiva. Masurarea notorietatii unei marci include urmatoarele tipuri/niveluri ierarhizate: - spontana - procentul de persoane care citeaza in mod spontan marca, fara nici un alt indiciu din partea recenzorului- top of mind - procentul de persoane care citeaza (spontan) marca pe primul loc, raportat la celelalte marci- asistata - procentul de persoane care recunosc marca dintr-o lista cuprinzand mai multe marci diferite, propusa de recenzor- calificata - subiectii trebuie sa indice, pe langa numele marcii, o serie de elemente suplimentare: mesajul publicitar, sloganul, logotipul, obiectul de activitate al firmei, pozitionarea marcii etc.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Notorietate a marcii? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Notorietate a marcii.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Notorietate a marcii. Definitiile termenilor despre Notorietate a marcii cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Notorietate a marcii, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Notorietate a marcii.