Aplicatii de mobilitate inteligente pentru confirmare primirii facturilor la locul de livrare a bunurilor si serviciilor

BUCURESTI - 18 martie 2008

Comunicat tip General in IT&C

Novensys, unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii pentru managementul informatiilor din Romania anunta lansarea unei noi aplicatii de mobilitate. Aplicatia consta in folosirea unui terminal mobil inteligent cu sistem GPS incorporat si o imprimanta, de ultima generatie, care poate printa produsele sau serviciile livrate chiar la locul de desfacere a acestora.

Cele doua echipamente folosite sunt un terminal mobil Psion Ikon si o imprimanta mobila Zebra seria RW. Pretul acestor doua echipamente se poate situa intre 700 si 3000 euro pe operator.

Prin intermediul receptorului GPS incorporat in terminalul mobil se obtin coordonatele GPS ale locului in care are loc predarea/schimbul de marfa, iar pe hartia tiparita se va putea semna de catre beneficiar confirmarea primiii. Alternativ, confirmarea primirii se poate realiza chiar de destinatar prin introducerea propriei semnaturi pe ecranul terminalului mobil. In plus, imprimantele mobile pot fi dotate cu dispozitive care permit citirea smart cardurilor si a cardurilor magnetice.

“Mobilitatea ajunge astfel la cel mai inalt nivel de performanta tehnologica in Romania. Aceasta aplicatie redefineste rolul personalului de pe teren si aduce beneficii importante de costuri, productivitate, lichiditate. Procesul incepe o data cu planificarea rutelor prin alocarea automata pe dispozitivele mobile a rutelor la inceputul fiecarei zile de lucru. Se elimina in egala masura timpul de asteptare pentru verificarea marfurilor si ii ajuta pe soferi sa isi inceapa ziua de lucru mai devreme. Acestia pot folosi computerele mobile pentru a inregistra livrarile si a verifica stocurile din camioane. Pot emite chitante, facturi, avize de livrare si alte documente pe care le pot printa prin intermediul imprimantelor mobile. Prin intermediul sistemului GPS se pot optimiza rutele si poate fi urmarit traseul unui camion pe toata durata unei rute.

Practic, aplicatia scurteaza ciclul facturilor, reducandu-l de la max. doua saptamani la livrare on site, elimina costurile totale ale ciclului de facturare, respectiv costurile serviciilor postale, costurile determinate de erori in facturare sau de pierderea facturilor si de efectuarea de livrari gresite in cazul bunurilor, costurile de customer service si determina cresteri spectaculoase a timpului de incasare a facturilor. In cazul companiilor care presteaza servicii de livrare de colete, in momentul scanarii codurilor AWB se asociaza automat data, ora si minutul livrarii cat si coordonatele GPS ale locului in care s-a realizat livrarea.

Introducerea platilor la livrarea produselor si serviciilor este benefica atat pentru compania care livreaza bunuri si servicii cat si pentru beneficiari, deoarece reduce cu peste 20% resursele necesare pentru sustinerea operatiunilor de vanzare-preluare marfuri/incasare pe teren. Departamentele de contabilitate au mai putine facturi de procesat iar departamentele de relatii clientii au mai putine apeluri de preluat si rezolvat deoarece clientii revizuiesc si aproba facturile cu propriii reprezentanti de vanzari” declara Romeo Iacob, Sales and Marketing Director, Novensys.

In cazul livrarilor catre magazine se scurteaza timpul de preluare si verificare a documentelor cu peste 60%. Cu ajutorul standardului EDI (electronic data interchange) se pot transmite automat informatiile referitoare la facturi direct in sistemul magaziului.

In conditiile in care mobilitatea devine un avantaj competitiv pentru foarte multe din industriile din Romania aceasta aplicatie transforma radical rolul angajatilor mobili ai unei companii. Personalul din departamentele de service si livrari primeste noi responabilitati iar personalul de vanzari presteaza tot mai multe servicii pentru clientii unei companii care alege sa investeasca in mobilitate.
Compania Novensys este unul dintre cei mai importanti integratori de solutii pentru managementul informatiei din Romania. Oferta promovata de Novensys are la baza un portofoliu intregrat de solutii pentru managementul informatiilor si se bazeaza pe principiul complementaritatii si al integrarii celor mai bune solutii de la cei mai buni dezvoltatori la nivel international. Practic, clientul primeste servicii de la o singura entitate care asigura atat consultanta de business cat si implementarea, suportul si mentenanta precum si orice alti indicatori agreati prin intermediul SLA (service level agreement). Compania Novensys a transformat concept de busines intr-un succes real in piata oferind clientilor toate beneficiile unui furnizor complex si integrat de solutii end to end.
Novensys are in prezent peste 140 de angajati in sediul central din Bucuresti si in cele trei puncte de lucru din Brasov, Cluj si Timisoara.

Novensys crede in puterea informatiei si a lucrului bine facut abordand fiecare proiect de la intelegerea profunda a proceselor de business. Adaugarea in portofoliul Novensys a acestei aplicatii sustine viziunea companiei de implicare si intelegere a proceselor de business in scopul atingerii celor mai inalte performante.
In actualul mediu de business, accesul la informatie in cel mai scurt timp este vital pentru dezvoltarea unei afaceri. Novensys - Information IQ sustine aceasta necesitate de business a clientilor companiei oferindu-le acces la cele mai noi tehnologii prin parteneriatele strategice cu companii de top in domeniul mobilitatii la nivel mondial

Despre Novensys

Despre Novensys

Novensys este unul dintre cei mai importanti integratori de solutii pentru managementul informatiei din Romania. Compania integreza solutii de la cei mai buni dezvoltatori la nivel international – Novensys este Gold Certified Partner pentru Microsoft, este Premier Business Partner pentru Motorola – Symbol, pentru zona EMEA (Europa, Middle East si Africa) in domeniul Enterprise Mobility Solutions si business partner pentru companiile Zebra, Psion, Datalogic, LS Retail, Printronix, Carl Valentin, Magner, NCR, ThinPrint, Tally Genicom, Mantis.
Printre implementarile cele mai importante din acest an se numara: E.ON, Aquilla, Delamode, Sprider Stores, Retail Fashion, Konica Minolta, Milupa etc.
Structura actionaritatului este formata din Fondul de investitii ICB cu 33%, Andrei Stefan Caunii cu 22%, Cezar Florin Golumbeanu cu 22%, Robert Florin Cristea cu 22% si George Bogdan Dumitrescu cu 1%.

Sediul central al companiei Novensys se afla in Bucuresti, compania avand alte trei puncte de lucru in Cluj-Napoca, Timisoara si Brasov.

http://www.novensys.com , cornelia.ureche@novensys.com, telefon 0741 105 041. Persoana de contact: Cornelia URECHE (Gusa), Director de Marketing, Novensys.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/novensys/aplicatii-de-mobilitate-inteligente-pentru-confirmare-primirii-facturilor-la-locul-de-livrare-a-bunurilor-si-serviciilor