Oferta autoplatibila

Definitie Oferta autoplatibila

Tehnica de promovare a vanzarilor, constand in posibilitatea oferita cumparatorului unui produs de a achizitiona in mod direct, la un pret avantajos, si un alt produs, diferit de produsul principal (ambele apartinand, de regula, aceleiasi marci). Este o tehnica mai putin costisitoare, utilizata in situatia in care marca nu dispune de un buget promotional suficient, dar se incearca animarea sa, in scopul cresterii frecventei de cumparare, fidelizarii si crearii unei interactivitati cu clientela (deseori, este legata de prezentarea unui numar de probe de cumparare a marcii). Ofertele de acest tip se numesc autoplatibile intrucat ele nu il costa nimic pe distribuitor in masura in care pretul de vanzare al produsului utilizat drept prima nu se situeaza sub pretul sau de achizitie angro.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Oferta autoplatibila? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Oferta autoplatibila.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Oferta autoplatibila. Definitiile termenilor despre Oferta autoplatibila cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Oferta autoplatibila, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Oferta autoplatibila.