Oferta-pachet

Definitie Oferta-pachet

Oferta promotionala constand in vanzarea unuia sau mai multor produse inrudite, sub forma: doua produse la pretul unuia singur, lot de x produse + 1 gratuit, 3 la pretul a 2 produse, cantitate in plus la pretul produsului de baza (V. girafa), plus-pack, un produs insotit de un cadou etc. V. vanzari grupate, plus-pack, oferta cu bonificatie. Oferta formata dintr-un pachet de articole (produse originale, beneficiind de o imagine puternica de marca), propuse spre vanzare cumparatorului, cu sau fara prezentarea unor probe de cumparare (punctaj, etichete s.a.). Daca oferta-pachet este permanenta, unele articole vor fi reinnoite frecvent. Scopul actiunii: fidelizare, interactivitate, intarirea imaginii, achizitionarea unor noi modele ale gamei, cresterea frecventei de cumparare.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Oferta-pachet? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Oferta-pachet.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Oferta-pachet. Definitiile termenilor despre Oferta-pachet cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Oferta-pachet, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Oferta-pachet.